Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

NAC - SC Cambuur 20-2-15

Gestart door jeff, februari 10, 2015, 13:05:43

Vorige topic - Volgende topic

NAC Breda - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
3 (9.1%)
Wout Droste
1 (3%)
Etiënne Reijnen
5 (15.2%)
Lucas Bijker
2 (6.1%)
Vytautas Andriuskevicius
0 (0%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Martijn Barto
2 (6.1%)
Mikhail Rosheuvel
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Sinan Bytyqi
20 (60.6%)

Totaal aantal stemmen: 33

Stemmen gesloten: februari 27, 2015, 21:32:08

Collingwood

Tsjongejonge wat slaan we weer lekker door in negativiteit. Het klopt dat Cambuur gisteren barslecht was. Maar als ik dan mensen alweer zie 'vrezen' voor de play-offs...  :O Ook met dit matige voetbal hadden we gewoon van NAC kunnen winnen als we in de beginfase scherper waren geweest. In de thuiswedstrijden tegen Heracles, Excelsior, Willem II en GAE gaan we echt nog wel punten pakken hoor.

Neemt niet weg dat het gisteren wel bar en boos was. We hebben volgens mij vooral van onszelf verloren. In de eerste fase van de wedstrijd ben je de bovenliggende partij, maar als dan 1 van de 18 voorzetten aankomt kun je eigenlijk wel ophouden. Verder nog veel persoonlijke fouten, waar onder andere de eerste goal van NAC uit komt (knullig balverlies Bakker), waarmee je NAC weer terug in de wedstrijd helpt. Vond alleen Bytyqi goed aan onze kant.
Kalmte alleen kan u redden.

Galdiano

Citaat van: De Gast op februari 21, 2015, 09:22:38
Het elftal speelt het hele seizoen al in de middenmoot. En dan nu tevreden zijn met plaats 15?
Maar op deze manier zal het inderdaad richting plaats 15 gaan.

Cambuur speelt goed maar krijgt nagenoeg geen kansen.
Nu met blessures en schorsingen zullen zeker nog gaan zakken.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

CambuurAmersfoort

Wat een drama gisteren.
Eerst uren in de file gestaan waardoor ik pas rond 20.20 in t stadion was.
toen op de thuis vakken hoorde ik de eerste helft alleen maar :
wat is dit cambuur sterk, hier gaan we geen punten tegen pakken en wat een snelheid in hun aanval.
als die bal in de 45e minuut niet op de paal was gegaan maar in de goal hadden we ze gepakt want zij warenmentaal zo zwak.
maar je laat ze tweede helft in het spel komen en bakker maakt dan oliedomme fout door die bal niet weg te rammen.

Ik zei hier nog week terug dat nac al 5 wedstrijden thuis niet scoort maar gelukkig voor hun cambuur lang komt.
het is toch triest dat wij al 20 wedstrijden  de 0 niet kunnen houden.  Na de winterstop telkens 2 doelpunten  tegen behalve tegen dkv. Op die manier moet je er 3 maken om te winnen e n met de huidige scherpte vorivoorin lukt dat niet.  Probleem ligt dus allereerst achterin en daarnaast moet er eens toegewerkt worden naar een vaste basis en niet elke week totaal ander team.
en ik vind rosheuvel wel heel matig. Waarom de ridder zo weinig gebruiken. Op 10 is dat zo enorm extra wapen...

denistel

Citaat van: De Gast op februari 21, 2015, 09:02:41
Was het Maaskant niet die eerder al zei defensiever te gaan spelen zodat ze minder doelpunten tegen krijgen en meer kans hebben op het pakken van punten?
Zet daar dan een tactiek tegenover  :0= Dit NAC is zo ontzettend zwak dat het een hele prestatie is hiervan te verliezen. Je moet hier goddomme een beetje uitgekookt met 0-3 winnen. Je hebt razendsnelle buitenspelers en je speelt een uitwedstrijd tegen een ploeg die vergaat van de zenuwen. Laten komen en er een beetje slim uitcounteren zoals dkv hier deed.. Maar nee hoor.. het was een wanvertoning. En dit valt vanavond vooral te wijten aan onze trainer en niet aan onze 'meisjes'.

counter voetbal kenne we niet spelen dan gaat het achter in helemaal fout en hoeft voor mij oek niet als je aanvallend gewoon
scherp bent dan maak je er 3 tegen die lui.maar ja als je niet scherp bent dan help je die lui in de wedstrijd.

inde rust had je al 2 of 3 keer moeten wisselen.

carlo de leeuw

Het is wel zo dat, ondanks dat het slappe hap was, je minstens 30 min Nac volledig in de tang hebt en het een wonder is dat je er uit die 20 voorzetten niet eens èèntje maakt.Dat het daarna alleen maar minder word is te verwachten.
Gelukkig is dit volledig aan aanstelling/beleving te wijten en niet aan "niet beter kunnen" anders had je een groter probleem!

De Gast

In tegenstelling tot wat CambuurAmersfoort zegt vind ik het probleem voorin en op de midden liggen. Wie was gister nou de aanvallende middenvelder? En wie stond er in de spits? Ik heb niemand gezien en voor de goal is niemand te bereiken..

wiekie1969

Het is toch belachelijk dat Bytigi op de bank zat??? De man kwam in het veld en meteen kreeg Ogbeche meer ballen. De nederlaag van gisteravond is volledig aan de ts te wijten. In de rust had er al gewisseld moeten worden. Aantal spelers trok de pootjes terug in de duels.

Mut ik namen noemen? Suurtsje hansaplast, bakker, rosheuvel. Lachwekkend hoe die narsingh over het veld liep. Wat een mietje die vent.

Man man man we hadden ons gisteravond veilig kunnen spelen, wat was dat nac slecht pffffffffffffff. Zat geen enkel voetbal in bij die lui.

Maar als je een bal terugschiet na een blessurebehandeling terwijl je 1-0 achterstaat dan verlies je.


Yellow Army

Citaat van: wiekie1969 op februari 21, 2015, 10:43:24
Het is toch belachelijk dat Bytigi op de bank zat??? De man kwam in het veld en meteen kreeg Ogbeche meer ballen. De nederlaag van gisteravond is volledig aan de ts te wijten. In de rust had er al gewisseld moeten worden. Aantal spelers trok de pootjes terug in de duels.

Mut ik namen noemen? Suurtsje hansaplast, bakker, rosheuvel. Lachwekkend hoe die narsingh over het veld liep. Wat een mietje die vent.

Man man man we hadden ons gisteravond veilig kunnen spelen, wat was dat nac slecht pffffffffffffff. Zat geen enkel voetbal in bij die lui.

Maar als je een bal terugschiet na een blessurebehandeling terwijl je 1-0 achterstaat dan verlies je.

Het was niet eens een blessurebehandeling. Nac schoot dr bal buiten omdat ze wildrn wisselen. Hoezo lief en bescheiden?
Area 58

Cambuur123

Tuurlijk was het kut, maar geen man overboord er zijn nog genoeg wedstrijden om te winnen.

Aanval erg zwak, middenveld (tot Bitiqi erin kwam) matig en de verdedoging verloor se focus na ong. 60 minuten. Zonde, hadden 3 punten moeten zijn.

wiekie1969

Citaat van: Yellow Army op februari 21, 2015, 11:14:40
Het was niet eens een blessurebehandeling. Nac schoot dr bal buiten omdat ze wildrn wisselen. Hoezo lief en bescheiden?


kest nagaan ;(

Gasgeve

Wanvertoning van het hele team en ts.

legeips

Citaat van: Collingwood op februari 21, 2015, 09:40:13
Tsjongejonge wat slaan we weer lekker door in negativiteit. Het klopt dat Cambuur gisteren barslecht was. Maar als ik dan mensen alweer zie 'vrezen' voor de play-offs...  :O Ook met dit matige voetbal hadden we gewoon van NAC kunnen winnen als we in de beginfase scherper waren geweest. In de thuiswedstrijden tegen Heracles, Excelsior, Willem II en GAE gaan we echt nog wel punten pakken hoor.

Neemt niet weg dat het gisteren wel bar en boos was. We hebben volgens mij vooral van onszelf verloren. In de eerste fase van de wedstrijd ben je de bovenliggende partij, maar als dan 1 van de 18 voorzetten aankomt kun je eigenlijk wel ophouden. Verder nog veel persoonlijke fouten, waar onder andere de eerste goal van NAC uit komt (knullig balverlies Bakker), waarmee je NAC weer terug in de wedstrijd helpt. Vond alleen Bytyqi goed aan onze kant.

Je noemt ploegen die ik beter vind dan NAC....
Het wurd weer ouwerwets billenknijp voetbal de komende weken. Als we gisteren 3 punten hadden gepakt, dan ben je zo goed als veilig. Dit is de eerste sleutel wedstrijd waar we geen punt kunnen bijschrijven.

Volgende week Heracles, en die komt hier niet voor een puntje.. dus volle bak..

Dokkumer

Dat is juist een ploeg die zich niet ingraaft, waardoor het voor ons gemakkelijker voetballen wordt. Betonploegen liggen ons niet.

hobbes

Citaat van: Collingwood op februari 21, 2015, 09:40:13
Tsjongejonge wat slaan we weer lekker door in negativiteit. Het klopt dat Cambuur gisteren barslecht was. Maar als ik dan mensen alweer zie 'vrezen' voor de play-offs...  :O Ook met dit matige voetbal hadden we gewoon van NAC kunnen winnen als we in de beginfase scherper waren geweest. In de thuiswedstrijden tegen Heracles, Excelsior, Willem II en GAE gaan we echt nog wel punten pakken hoor.

Neemt niet weg dat het gisteren wel bar en boos was. We hebben volgens mij vooral van onszelf verloren. In de eerste fase van de wedstrijd ben je de bovenliggende partij, maar als dan 1 van de 18 voorzetten aankomt kun je eigenlijk wel ophouden. Verder nog veel persoonlijke fouten, waar onder andere de eerste goal van NAC uit komt (knullig balverlies Bakker), waarmee je NAC weer terug in de wedstrijd helpt. Vond alleen Bytyqi goed aan onze kant.

Klopt idd. Na DKV zouden we weer kampioen worden en nu voetballen we volgend jaar weer in de Jupiler League. De bekende waan van de dag. Gisteren wel duidelijk dat ze op het kunstgras verwend zijn. Op zo'n slecht veld gisteren hadden ze gewoon te veel problemen om de bal lekker snel te laten gaan, bij alle passes over de grond leek er wel vertraging in te zitten.

Lore

Citaat van: legeips op februari 21, 2015, 12:49:18
Je noemt ploegen die ik beter vind dan NAC....
Het wurd weer ouwerwets billenknijp voetbal de komende weken. Als we gisteren 3 punten hadden gepakt, dan ben je zo goed als veilig. Dit is de eerste sleutel wedstrijd waar we geen punt kunnen bijschrijven.

Volgende week Heracles, en die komt hier niet voor een puntje.. dus volle bak..

Als wij gisteren met 3 punten zo goed als veilig waren geweest, dan suggereer je ook dat wij in de komende 10 wedstrijden nog 3 punten moeten pakken. Niet een onmogelijke taak toch?