Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

NAC - SC Cambuur 20-2-15

Gestart door jeff, februari 10, 2015, 13:05:43

Vorige topic - Volgende topic

NAC Breda - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
3 (9.1%)
Wout Droste
1 (3%)
Etiënne Reijnen
5 (15.2%)
Lucas Bijker
2 (6.1%)
Vytautas Andriuskevicius
0 (0%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Martijn Barto
2 (6.1%)
Mikhail Rosheuvel
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Sinan Bytyqi
20 (60.6%)

Totaal aantal stemmen: 33

Stemmen gesloten: februari 27, 2015, 21:32:08

jeff

Pas na de derby maar de kaartverkoop is bekend :
CiteerSTEUN ONZE MANNEN TIJDENS HET AVONDJE NAC!

9 februari 2015, 16:00

Na De Derby van aanstaande zondag staat er volgend weekend weer een mooi affiche op de agenda voor SC Cambuur. Op vrijdagavond wordt dan in Breda het duel tussen NAC en SC Cambuur gespeeld. Wil jij het avondje NAC meemaken en onze mannen steunen? Lees dan hieronder hoe je er bij kunt zijn.

NAC Breda – SC Cambuur
Vrijdag 20 februari, 20.00 uur
Rat Verlegh Stadion

Deze wedstrijd voor Cambuur-supporters te bezoeken met een verplichte auto- of buscombi.

Autocombi
Vervoersregeling met georganiseerde autocombi:
-Kaartprijs € 17,-
-Toegestaan maximaal 75 personenauto's en maximaal 5 meerpersoonsbusjes (meerpersoonsbusjes max. 9 personen, vol=vol)
– Omwisselen van 17.45 – 18.15 uur bij parkeerplaats STRAND HORST op de A28 HMP 45.6.
-Voertuigen dienen voor de voorruit een parkeerkaart te hebben met routebeschrijving (wordt verstrekt bij omwisselpunt)
-Alcoholverbod op het stadionterrein Rat Verlegh Stadion

Buscombi
Vervoersregeling met georganiseerde busreis:
-Prijs 30 euro leden Kern van Cambuur, 35 euro niet-leden
-Vertrek 15.30 uur vanaf het parkeerterrein gastenvak
-Supporters dienen uiterlijk 15.15 uur aanwezig te zijn
-Omwisselbiljetten in bus omruilen voor toegangskaart
-Instap op vertoon van uitkaart
-Alcoholverbod op het parkeerterrein gastenvak

De inschrijving voor zowel de auto- en buscombi is vandaag gestart bij de administratie van het Cambuur Stadion.

Graag tot in Breda!
http://cambuur.nl/nieuws/steun-onze-mannen-tijdens-het-avondje-nac/

Casuals-lwd

Vak moet vol, deze wedstrijd moet gewonnen worden.  |:)

CambuurAmersfoort

Oei oei...de wolken worden donkerder en donkerder boven Breda:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=236921

Lijkt mij dat als dit klopt de minimale straf drie verlieswedstrijden zal worden. Dan zullen Excelsior en WII dat gelijkspel willen zien worden omgezet in overwinning. Als dat gebeurt en er gaan 2 punten af in Breda wordt het onderin wel heel spannend.

Bovendien zou een straf met puntenaftrek ook nog tot de mogelijkheden behoren. Kijk maar wat er in het verleden gebeurt is bij dit soort situaties.

TM

Wij zijn met een 9 - persoonsbusje aanwezig! |:)

Gasgeve

Alle auto's en busjes moeten uitverkocht raken en dan nog 1 bus erbij? Hoe groot is dat vak?

Galdiano

Lees ik het nou goed? Mag je in de bus bier drinken?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

geelenblauwscc

5 busje zullen wel mee gaan vast niet 75 auto's

NoProblemo

Vorig jaar een mannetje of 100 mee
All or Nothing

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Galdiano op februari 11, 2015, 19:33:55
Lees ik het nou goed? Mag je in de bus bier drinken?

Der staat in ieder geval niet dat je niet mag drinken  :y
Henk, held, bedankt

geelenblauwscc

Ze moeten hun niet zo druk maken met hun alcohol verbod op de heenreis


NoProblemo

All or Nothing

brambo3004

Citaat van: NoProblemo op februari 11, 2015, 20:37:58
Tellen was op dat moment niet mijn sterkste punt :proost

Geen problem joh ;)

jeff

Citaat van: Dokkumer op februari 11, 2015, 20:31:49
120 man ;)
Dus er waren meer mensen aanwezig in het uitvak, stonden ook vrouwen tussen   :zweep

SCC-J

Citaat van: geelenblauwscc op februari 11, 2015, 20:31:38
Ze moeten hun niet zo druk maken met hun alcohol verbod op de heenreis
Dus jij gaat elke week in de bus en laat je zonder problemen je behandelen als een klein kind?