Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 14, 2015, 11:09:59
http://www.indehekken.net/de-domheid-van-de-zeeuw/
dus omdat je prof en oud international bent moet je alles maar over je heen laten gaan? Ik vind de reactie van de Zeeuw wel humor en zet de schrijver van het eerste stukje voor lul.

Destroyer

Citaat van: zeewolde op februari 14, 2015, 11:21:16
dus omdat je prof en oud international bent moet je alles maar over je heen laten gaan? Ik vind de reactie van de Zeeuw wel humor en zet de schrijver van het eerste stukje voor lul.

Ja dat wel, maar De Zeeuw zet natuurlijk zichzelf ook voor lul om zo'n reactie te plaatsen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur Groningen

Kom op Feijenoord, dit kunnen we niet gebruiken zo...

AL

Heracles gaat winnen, dus morgen is winst noodzaak.
Anders kan het nog wel eens verdomd moeilijk worden.

Bernardo

Heb is wat vertrouwen....Degradatie maak ik me echt geen zorgen meer om.

drg

Citaat van: AL op februari 14, 2015, 19:44:55
Heracles gaat winnen, dus morgen is winst noodzaak.
Anders kan het nog wel eens verdomd moeilijk worden.

Tja dit keer spelen die kakkerlakken niet met de scheidsrechter mee  :zucht

speculeter

2-0.
Staan nu nog 7 punten achter op ons....












Maar na morgen. ..10punten |:)

scclwd

Heracles-Feyenoord 2-0. Wij moeten punten gaan pakken.

DayDreamer

Vorige week hadden wij niks te melden tegen Feyenoord, en moet je die lui vanavond eens zien  :zucht
Dat wij daar niet beter tegen hebben kunnen spelen  :|

scclwd

Citaat van: Bernardo op februari 14, 2015, 19:53:05
Heb is wat vertrouwen....Degradatie maak ik me echt geen zorgen meer om.

Waarom niet? Onderste ploegen sluipen akelig dichtbij.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Bernardo op februari 14, 2015, 19:53:05
Heb is wat vertrouwen....Degradatie maak ik me echt geen zorgen meer om.

7 punten op Heracles  en Eagles met nog 11-12 wedstrijden te gaan. Ik zou toch nog graag snel 6 punten pakken ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: DayDreamer op februari 14, 2015, 20:16:44
Vorige week hadden wij niks te melden tegen Feyenoord, en moet je die lui vanavond eens zien  :zucht
Dat wij daar niet beter tegen hebben kunnen spelen  :|

Feyenoord uit en thuis scheelt natuurlijk ook een stuk he
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bernardo

Citaat van: scclwd op februari 14, 2015, 20:17:15
Waarom niet? Onderste ploegen sluipen akelig dichtbij.

Tuurlijk, maar ik heb er gewoon alle vertrouwen in dat wij nog minimaal 12 a 15 punten gaan pakken. Helemaal met ons resterende programma.

Holwerd voor Cambuur

Helemaal niets in Rotterdam zingen ze daar... Toch wel gewaagd om dat te zingen als je zelf op een degradatie-playoffplaats staat :insane
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

AL

Citaat van: Bernardo op februari 14, 2015, 19:53:05
Heb is wat vertrouwen....Degradatie maak ik me echt geen zorgen meer om.

Hoop het, maar ik denk dat het nog verdomd lastig gaat worden.
De komende 3 wedstrijden zul je toch minimaal 4 punten moeten pakken.