Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe hoofdtrainer

Gestart door poelie-lwd, april 03, 2014, 17:37:27

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: peter op april 03, 2014, 19:05:26
Denk niet dat henk het word.
ws zal hij nog een of twee jaar onder een andere trainer assistent
zijn.
is mijn gevoel!
Dan is hij pleite, dat kan ik je op een briefje geven.

Huidige staf behouden, Henk als hoofdcoach en een redelijk ervaren assistent ernaast. Huidige staf is bevlogenheid tot en met, dat zou je kunnen complementeren met een assistent die wat rustiger is.

Eewal


Cambuur058

ik hoorde ergens Art Langeler, maar lijkt me niet

Eewal

Citaat van: Cambuur058 op april 03, 2014, 19:22:58
ik hoorde ergens Art Langeler, maar lijkt me niet

Art en Henk zou een topteam zijn... Maar alleen als Henk het prima vindt om nog een paar jaar assistent te zijn. We MOETEN hem behouden voor de club...

Delamere

Citaat van: peter op april 03, 2014, 19:05:26
Denk niet dat henk het word.
ws zal hij nog een of twee jaar onder een andere trainer assistent
zijn.
is mijn gevoel!
Lijkt mij nog niet zo'n gek idee!

Cambuur058

Citaat van: Delamere op april 03, 2014, 19:27:00
Lijkt mij nog niet zo'n gek idee!
mij ook niet maar dan ben ik wel bang dat hij de stap naar DKV maakt

SCCRulez

Citaat van: Cambuur058 op april 03, 2014, 19:22:58
ik hoorde ergens Art Langeler, maar lijkt me niet
Vind ik maar een arrogant baasje, kan mij niet voorstellen dat dat lekker klikt met Henk

HilversumOnTour

Henk de Jong is mijn nummer 1 kandidaat maar denk zelf dat er iemand anders aangetrokken gaat worden. Namen zoals Langeler en Booij zitten in dat rijtje.

Namen zoals Advocaat (:insane), Van Basten (voor wie nog gelooft in een trainersruil ;-))  en Erwin Koeman (vind ik geen uitstraling hebben) i.i.g. niet!

Harry L.

Het zou mij ook niet verbazen dat v/d Belt zijn biezen nog pakt, zag er ook zwaar aangeslagen/teleurgesteld uit. Daar komt nog bij dat evt. nieuwe sponsoren, spelers etc. Er ook nog wel een extra nachtje over willen slapen voor ze bij Cambuur tekenen...

HilversumOnTour

Citaat van: Harry L. op april 03, 2014, 19:47:46
Het zou mij ook niet verbazen dat v/d Belt zijn biezen nog pakt, zag er ook zwaar aangeslagen/teleurgesteld uit.

Dat verwacht ik juist niet!

Harry L.

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 03, 2014, 19:49:12
Dat verwacht ik juist niet!

Die man is bezig om cambuur weer op de kaart te zetten, dit gaat niet lukken zolang we met dit soort Akkefietjes te maken krijgen.

HilversumOnTour

Citaat van: Harry L. op april 03, 2014, 19:52:26
Die man is bezig om cambuur weer op de kaart te zetten, dit gaat niet lukken zolang we met dit soort Akkefietjes te maken krijgen.

Snap ik, maar eigenlijk is dit - Cambuur / zijn eigen fout - . Ze hadden het gewoon na het seizoen of na het veilig spelen bekend moeten maken.

Geen seconde eerder!

dizzhead

#27
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 03, 2014, 19:55:05
Snap ik, maar eigenlijk is dit - Cambuur / zijn eigen fout - . Ze hadden het gewoon na het seizoen of na het veilig spelen bekend moeten maken.

Geen seconde eerder!

Nee. Ze hadden de gesprekken moeten verbieden. Het stilhouden is geen optie bij cambuur, dan komt de woede later en heviger en massaler ben ik bang.


overigens heb ik het al eerder aangegeven dat Dwight de laatste weken voor elke wedstrijd werd geconfronteerd met een vraag over DKV, afgelopen zondag voor AZ knakte er iets, hij was geïrriteerd. Een dag later geeft hij bij vd Belt aan niet te willen liegen. Dus ook Dwight en de media hebben hier een rol in gespeeld. Maar de basis van de fout ligt bij de mogelijkheid om contracten overeen te komen alvorens het huidige contract getekend is. Dit veroorzaakt altijd belangenverstrengeling. Zeker als je huidige werkgever al de intentie heeft uitgesproken met je door te willen gaan.

Lore

Citaat van: Harry L. op april 03, 2014, 19:47:46
Het zou mij ook niet verbazen dat v/d Belt zijn biezen nog pakt, zag er ook zwaar aangeslagen/teleurgesteld uit. Daar komt nog bij dat evt. nieuwe sponsoren, spelers etc. Er ook nog wel een extra nachtje over willen slapen voor ze bij Cambuur tekenen...

In de persconferentie werd daar naar gevraagd en hij zei duidelijk dat dat voor hem niet aan de orde was en dat hij uitstekend op zijn plek zit de laatste vijf jaar!

Lore

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 03, 2014, 19:55:05
Snap ik, maar eigenlijk is dit - Cambuur / zijn eigen fout - . Ze hadden het gewoon na het seizoen of na het veilig spelen bekend moeten maken.

Geen seconde eerder!

Komop even zeg! Dit lees of ik verkeerd toch? Bedoel je nu dat die actie van die neanderthalers eigenlijk de eigen fout van Cambuur is? Nee, toch?

Er is geen enkel excuus voor bedreiging, geweld en intimidatie!