Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe hoofdtrainer

Gestart door poelie-lwd, april 03, 2014, 17:37:27

Vorige topic - Volgende topic

HilversumOnTour

Citaat van: dizzhead op april 03, 2014, 20:20:11
Nee. Ze hadden de gesprekken moeten verbieden. Het stilhouden is geen optie bij cambuur, dan komt de woede later en heviger en massaler ben ik bang.


overigens heb ik het al eerder aangegeven dat Dwight de laatste weken voor elke wedstrijd werd geconfronteerd met een vraag over DKV, afgelopen zondag voor AZ knakte er iets, hij was geïrriteerd. Een dag later geeft hij bij vd Belt aan niet te willen liegen. Dus ook Dwight en de media hebben hier een rol in gespeeld. Maar de basis van de fout ligt bij de mogelijkheid om contracten overeen te komen alvorens het huidige contract getekend is. Dit veroorzaakt altijd belangenverstrengeling. Zeker als je huidige werkgever al de intentie heeft uitgesproken met je door te willen gaan.

Gesprekken verbieden lijkt mij ook niet een optie in de huidige voetbalwereld. Interview na AZ was voor mij ook de druppel trouwens, je zag dat hij toen uit zijn comfort-zone raakte tijdens het beantwoorden van de vragen. Gaat nog veel gebeuren de aankomende maanden denk ik!

speculeter

Gaan we weer...
topic gaat over wie de nieuwe hoofdtrainer word.

jeff

Henk moet het worden mits die ze papieren haalt natuurlijk.

denistel

ja henk aangevuld met sandor jan rene en ik zou sipke hulshof er bij nemen.cambuur man oud speler en oud trainer van de club
en ook met zijn papiertje bezig. we mutte mensen in de ts hevve die weten wat er bij cambuur speelt.

sunderland

Ik zou naast henk iemand uit de voetballerij met veel ervaring .Net als bij ajax waar hennie spijkerman naast frank zit .Een oude rot .Maar ook zou ik zeker sandor en jan bij de ts houden

sunderland

Citaat van: sunderland op april 03, 2014, 20:56:24
Ik zou naast henk iemand uit de voetballerij met veel ervaring .Net als bij ajax waar hennie spijkerman naast frank zit .Een oude rot .Maar ook zou ik zeker sandor en jan bij de ts houden
heb ook een hoge pet op van harry vd ham

dizzhead

Citaat van: peter op april 03, 2014, 20:41:49
Gaan we weer...
topic gaat over wie de nieuwe hoofdtrainer word.

Je hebt gelijk. Henk!
Als TD die Boogers van Dordrecht weg proberen te plukken

HilversumOnTour

Citaat van: peter op april 03, 2014, 20:41:49
Gaan we weer...
topic gaat over wie de nieuwe hoofdtrainer word.

:proost  :y

sunderland

Citaat van: dizzhead op april 03, 2014, 21:00:17
Je hebt gelijk. Henk!
Als TD die Boogers van Dordrecht weg proberen te plukken
hoop dat vd belt zelf td blijft .Wat deze man hier heeft gepresteerd is ongelovelijk

dizzhead

Citaat van: sunderland op april 03, 2014, 21:07:02
hoop dat vd belt zelf td blijft .Wat deze man hier heeft gepresteerd is ongelovelijk

Denk niet dat dat een reeele optie is. Er moet een nieuw stadion komen, die man moet stenen sjouwen.
Nee, serieus. vd Belt heeft het denk ik druk zat met het professionaliseren van de organisatie. Als er een beloftenteam komt, zeker! Dat is mijn gedachte in elk geval.

losang09

Foeke. Met Henk as assistent. Hey dat rijmt .

Cambuur058

Citaat van: losang09 op april 03, 2014, 21:19:33
Foeke. Met Henk as assistent. Hey dat rijmt .
neeeeeee, twee opportunisten dat werkt niet

Eewal

Citaat van: Cambuur058 op april 03, 2014, 21:20:11
neeeeeee, twee opportunisten dat werkt niet

en het rijmt ook niet....

Cambuur058