Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe hoofdtrainer

Gestart door poelie-lwd, april 03, 2014, 17:37:27

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Voor mij persoonlijk is Henk de meest logische keuze. Heeft zich als trainer bewezen en is een enorm uithangbord voor de club.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Bernardo

Eens. Zal het ook wel worden lijkt mij.

SCCRulez


fred

Let op mijn woorden. Henk gaat via een omweg ook naar Heerenveen  ;(
Vele malen meer salaris. Daar draait het tegenwoordig allemaal om.

Bascambuur

Henk de Jong uiteraard. Marco Boogers, die hier al is genoemd, als TD lijkt mij een prima aanvulling daarbij.

drg

Henk zal/moet ongetwijfeld de hoofdtrainer worden, niet alleen voor ons en voor de club maar ook voor zichzelf, hij wil vast niet nog langer maar het mannetje op de achtergrond zijn met de grote invloed maar toch wel zelfs eens als hoofdtrainer gezien worden.

Dat kan hij hier waarmaken.

Het lijkt me trouwens ook niet echt een type die zomaar even naar verre clubs zal vertrekken en in de buurt kan ie hoogstens assistent worden of weer een klasse of 3 naar beneden.

Goutum

Henk wordt hoofdtrainer bij de club die hij inmiddels door en door kent. En niet op JL niveau, maar als het goed is in de eredivisie. Die gaat echt niet weg, en al helemaal niet naar een club waar hij wederom assistent wordt.

gewoon een fan

Voor mij is op dit moment alleen Henk een optie  :thumbsup

Misery

Citaat van: fred op april 03, 2014, 18:00:41
Let op mijn woorden. Henk gaat via een omweg ook naar Heerenveen  ;(
Vele malen meer salaris. Daar draait het tegenwoordig allemaal om.

Ik geloof echt niet dat Henk naar dkv gaat.
Biertje?

Harry L.

Citaat van: poelie-lwd op april 03, 2014, 17:37:27
Voor mij persoonlijk is Henk de meest logische keuze. Heeft zich als trainer bewezen en is een enorm uithangbord voor de club.

Voor mij niet. Het lijkt mij veel verstandiger om hem nog een jaar of 2 in de lieuwte onder een ervaren eredivisie coach te zetten, om daarna het stokje over te nemen.

Collingwood

Citaat van: Harry L. op april 03, 2014, 18:47:41
Voor mij niet. Het lijkt mij veel verstandiger om hem nog een jaar of 2 in de lieuwte onder een ervaren eredivisie coach te zetten, om daarna het stokje over te nemen.

Ik ben bang dat hij dan vertrokken is, en dat mag nooit gebeuren.
Kalmte alleen kan u redden.

Leovardiascc


Goudvinger

Citaat van: Harry L. op april 03, 2014, 18:47:41
Voor mij niet. Het lijkt mij veel verstandiger om hem nog een jaar of 2 in de lieuwte onder een ervaren eredivisie coach te zetten, om daarna het stokje over te nemen.

Henk heeft al genoeg ervaring als assistent in het betaald voetbal. Als er één iemand klaar voor is, dan is het Henk wel.

EastSide058

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

speculeter

Denk niet dat henk het word.
ws zal hij nog een of twee jaar onder een andere trainer assistent
zijn.
is mijn gevoel!