Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Financiën

Gestart door Dokkumer, januari 24, 2013, 13:47:22

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Marc S op december 15, 2015, 15:27:25
Met nieuw stadion dacht ik dat 15M de max is. Dus zal wel langzaam klimmen richting 13-14 met het nieuwe stadion.

met dit stadion is 7.5 de max (misschien iets meer door tv gelden.

Klinkt goed. Dat zou, op basis van begroting, betekenen dat je bij een heel slecht jaar nog een keertje in de problemen kunt komen. Maar dat je dan ook relatief makkelijk weer kan promoveren!

Collingwood

Door de KNVB weer ingedeeld in categorie 3! Wel nog altijd twee miljoen negatief eigen vermogen.
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Supporters van SC Cambuur hebben het afgelopen jaar een bedrag van € 33.925,- bij elkaar gespeeld voor de jeugdopleiding van onze club. Dit werd dinsdagavond bekend op het Goed Geld Gala van Eredivisiepartner De Vriendenloterij. Nooit eerder was het totaalbedrag voor de opleiding zo hoog.
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: Collingwood op februari 04, 2016, 11:06:57
Supporters van SC Cambuur hebben het afgelopen jaar een bedrag van € 33.925,- bij elkaar gespeeld voor de jeugdopleiding van onze club. Dit werd dinsdagavond bekend op het Goed Geld Gala van Eredivisiepartner De Vriendenloterij. Nooit eerder was het totaalbedrag voor de opleiding zo hoog.

Gaaf! En nu een zeer getalenteerde 4-jarige aantrekken en dan over 14 jaar hebben wij de nieuwe Messi!  :devil

Dokkumer

Citaat van: Lore op februari 04, 2016, 11:49:14
Gaaf! En nu een zeer getalenteerde 4-jarige aantrekken en dan over 14 jaar hebben wij de nieuwe Messi!  :devil
Dat Afghaanse jongetje met de Messi vuilniszak?

Lore

Citaat van: Dokkumer op februari 04, 2016, 12:16:53
Dat Afghaanse jongetje met de Messi vuilniszak?

Dat moet hem zijn! De hele top ligt te slapen

Dokkumer

Citaat van: Lore op februari 06, 2016, 19:58:35
Dat moet hem zijn! De hele top ligt te slapen
Laat Rosheuvel er even heen gaan met zijn shirt. Wij een talentje erbij en van hem af :devil

Collingwood

Wederom in categorie 3!
Kalmte alleen kan u redden.

Tukker

Citaat van: Collingwood op mei 27, 2016, 12:20:49
Wederom in categorie 3!
Hoe anders dan FC Twente. Nu voor de 8e keer op rij in categorie 1 en bij de 9e keer Is het ook einde in september 2016. Ongeacht de uitslag van de nu lopende soap.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

justremco

Citaat van: Tukker op mei 27, 2016, 12:41:29
Hoe anders dan FC Twente. Nu voor de 8e keer op rij in categorie 1 en bij de 9e keer Is het ook einde in september 2016. Ongeacht de uitslag van de nu lopende soap.

Als ze een nieuwe licentie krijgen (voor de juup) beginnen ze weer op 0 las ik

Collingwood

En weer door de KNVB in categorie 3 geplaatst. Onder andere De Graafschap en VVV zitten in categorie 1.
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Citaat van: Collingwood op augustus 09, 2016, 11:28:41
En weer door de KNVB in categorie 3 geplaatst. Onder andere De Graafschap en VVV zitten in categorie 1.

Twente ook nog steeds in 1, moeten bij de volgende meting (november) in 2 zitten anders komt de licentie in gevaar

Gasgeve

Citaat van: justremco op augustus 09, 2016, 11:45:00
Twente ook nog steeds in 1, moeten bij de volgende meting (november) in 2 zitten anders komt de licentie in gevaar
Die zijn al zovaak in gevaar geweest, als puntje bij paaltje komt, gebeurd er toch niks. Ziyech verkopen is nu toch wel noodzaak geworden lijkt me?

Cor

Citaat van: Gasgeve op augustus 09, 2016, 12:00:12
Die zijn al zovaak in gevaar geweest, als puntje bij paaltje komt, gebeurd er toch niks. Ziyech verkopen is nu toch wel noodzaak geworden lijkt me?

Die lui komen overal mee weg want ze hebben al zoveel betekent voor het voetbal  l0l l0l :R

hobbes

Citaat van: justremco op augustus 09, 2016, 11:45:00
Twente ook nog steeds in 1, moeten bij de volgende meting (november) in 2 zitten anders komt de licentie in gevaar

Licentie komt dan niet in gevaar, dan zijn ze hem kwijt. Dan vieren ze hun drie jarig jubileum in categorie 1