Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Financiën

Gestart door Dokkumer, januari 24, 2013, 13:47:22

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: vialli op augustus 22, 2015, 17:29:27
De gemeente heeft zoveel obstakels opgeworpen en Cambuur met een kluitje het riet ingestuurd. Dat heeft die Deinum (PVDA) slim aangepakt.
Ze mogen daar z.g. wel bouwen maar door de voorwaarden zal het waarschijnlijk een moeilijke zaak worden. Ze moeten in ieder geval voor het eind van het jaar met iets komen want langer kunnen ze de supporters niet VOOR DE GEK HOUDEN  :zucht
Ik vermoed dat Ronnie andere vieze spelletjes bedoelt. Kan me vergissen hoor, maar ik ben bang dat hij doelt op spelletjes waar de gemeente buiten staat.

vialli

Citaat van: Dokkumer op augustus 22, 2015, 18:37:41
Ik vermoed dat Ronnie andere vieze spelletjes bedoelt. Kan me vergissen hoor, maar ik ben bang dat hij doelt op spelletjes waar de gemeente buiten staat.

Ik bedoelde dat de gemeente door al die opgelegde regeltjes het voor Cambuur en de investeerders waarschijnlijk heel moeilijk is om de exploitatie rond te krijgen maar ik
hoop dat ik het mis heb en dat ze al een eind op weg zijn.

Dokkumer

Citaat van: vialli op augustus 22, 2015, 20:03:24
Ik bedoelde dat de gemeente door al die opgelegde regeltjes het voor Cambuur en de investeerders waarschijnlijk heel moeilijk is om de exploitatie rond te krijgen maar ik
hoop dat ik het mis heb en dat ze al een eind op weg zijn.
Ja ik snap dat je de regeltjes op de regeltjes en daar de aanvullingen en beperkingen op bedoelt. Ik doel op wat anders, wat ik niet zomaar op het forum kan klappen omdat ik niet 100% zeker ben!

John Hiatt

Citaat van: SCC-J op augustus 22, 2015, 13:26:13
Cambuur kan volgens bestuur financieel niet op het Cambuurplein blijven. Dit hebben ze onderzocht, waarom dat onderzoek niet openbaar maken?

Dat komt in december openbaar.

zeewolde

Ik lees dat rkc opleidingsvegoeding krijgt omdat van dijk in de opleiding rkc/willem2 heeft gespeeld. Speler had willem2 stempel en dan is 2/3 voor willem2 en 1/3 voor rkc. Ook al duurde dit maar 2 weken toch krijgt rkc daarover eeenbedrag.

hoe zit dat bij grunn/cambuur? Bijv bij leandro bacuna? En zo zullen er toch nog wel meer zijn?

Hadden we samen al een opleiding toen robben nog in de jeugd speelde? :devil

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op september 02, 2015, 10:48:06
Ik lees dat rkc opleidingsvegoeding krijgt omdat van dijk in de opleiding rkc/willem2 heeft gespeeld. Speler had willem2 stempel en dan is 2/3 voor willem2 en 1/3 voor rkc. Ook al duurde dit maar 2 weken toch krijgt rkc daarover eeenbedrag.

hoe zit dat bij grunn/cambuur? Bijv bij leandro bacuna? En zo zullen er toch nog wel meer zijn?

Hadden we samen al een opleiding toen robben nog in de jeugd speelde? :devil
Als Bacuna in de gecombineerde jeugd speelde dan hebben we in principe wel recht op een deel van die vergoeding. Uiteraard moet je als club je deel wel opeisen, dat gaat niet vanzelf!

Robben? Nét niet, scheelt maar een heel klein beetje.


Lore

Citaat van: oost op september 18, 2015, 14:11:36
http://www.vi.nl/nieuws/licentiecommissie-zorgen-blijven-voor-pec-en-fc-twente.htm


Toch weer keurig in cat 3  |:) |:) |:)

Prima inderdaad, maar ben heel, heel erg benieuwd naar komende seizoen. Andere mensen hebben nu de touwtjes in handen en dat is natuurlijk altijd een spannend moment.

Galdiano

Citaat van: Dokkumer op september 02, 2015, 14:35:08
Als Bacuna in de gecombineerde jeugd speelde dan hebben we in principe wel recht op een deel van die vergoeding. Uiteraard moet je als club je deel wel opeisen, dat gaat niet vanzelf!

Robben? Nét niet, scheelt maar een heel klein beetje.

Iedere speler krijgt een Cambuur of Groningen stempel.
Diemers en Schepers waren van Cambuur en Bacuna van Groningen.
cambuur heeft dus nergens recht op.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

zeewolde

Citaat van: Galdiano op september 18, 2015, 14:41:33
Iedere speler krijgt een Cambuur of Groningen stempel.
Diemers en Schepers waren van Cambuur en Bacuna van Groningen.
cambuur heeft dus nergens recht op.
dat dacht ik dus ook, maar RKC krijgt geld voor van dijk ondanks Willem 2 stempel.

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op september 18, 2015, 15:11:05
dat dacht ik dus ook, maar RKC krijgt geld voor van dijk ondanks Willem 2 stempel.
Zoals je eerder ook al uitgelegd hebt volgens de 2/3-1/3 verhouding.

michello

€511.000 winst gemaakt in 14/15. Negatief eigen vermogen bedraagt nog 2 miljoen.

NRG

Citaat van: michello op december 01, 2015, 14:00:32
€511.000 winst gemaakt in 14/15. Negatief eigen vermogen bedraagt nog 2 miljoen.

Dit seizoen maar eens geen winst maken. Alles wat mogelijk is in de selectie stoppen.

moodygrunn

Citaat van: NRG op december 01, 2015, 15:01:30
Dit seizoen maar eens geen winst maken. Alles wat mogelijk is in de selectie stoppen.

Jij wil weer naar het gemeentehuis over een paar jaar?
In Henk en Sandor we trust

NRG

Citaat van: moodygrunn op december 01, 2015, 15:08:47
Jij wil weer naar het gemeentehuis over een paar jaar?

Wat denk je dat degraderen kost.