Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Financiën

Gestart door Dokkumer, januari 24, 2013, 13:47:22

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Kan ons het verrotte dat hij een andere een "veeg" geeft. Al is dit zo, moet je het niet op een forum zetten of wat dan ook.

brambo3004

Citaat van: SCC-J op december 19, 2014, 22:00:38
Kan ons het verrotte dat hij een andere een "veeg" geeft. Al is dit zo, moet je het niet op een forum zetten of wat dan ook.

Of alleen met foto's  :D

Galdiano

Dit soort dingen horen in de doofpot  8)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op december 19, 2014, 23:06:36
Dit soort dingen horen in de doofpot  8)
Dan mutte je dat oek niet twittere ;)

Galdiano

Citaat van: Dokkumer op december 19, 2014, 23:07:44
Dan mutte je dat oek niet twittere ;)

Ik volg die Barbie niet.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Len Cantello

Citaat van: John Hiatt op december 19, 2014, 18:30:40
Goed dat je in gesprek gaat. En je telefoonnummer? Via een wederzijdse buitenlandse vriend!
Sinds wanneer heb jij vrienden? ;)
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

poelie-lwd

Kolere, wat een gezwam hier  :_spank

Kunnen we het weer over financiën gaan hebben?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Len Cantello

Citaat van: poelie-lwd op december 20, 2014, 13:08:05
Kolere, wat een gezwam hier  :_spank

Kunnen we het weer over financiën gaan hebben?

Nee, nee. Eerst die foto's. :fant
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

scc-aaron

Citaat van: brambo3004 op december 19, 2014, 22:54:45
Of alleen met foto's  :D

Na de foto's gezien te hebben kan ik me goed voorstellen dat er iets groeit bij Ype. Overigens beste man, beetje onhandig beetje gewiekst, beetje ijdel. Een echte voorzitter dus.

Bubba

Van o.a. Voetbalzone: Ajax, SC Cambuur, Go Ahead Eagles, Heracles Almelo, PSV, DKV en Feyenoord hebben hun zaakjes volledig op orde: zij zijn ingedeeld in Categorie 3. Hetzelfde geldt voor Almere City FC en FC Oss uit de Jupiler League.

Verdomde knap hoor, als je ziet waar we vandaan komen. Complimenten aan hen die hier voor verantwoordelijk zijn.

Zowel sportief als financieel een prachtig jaar!
Noord, zuid, oost, west, ik fien ut allemaal wel best.

hobbes

Cambuur is door de KNVB weer ingedeeld in cat 3. Financieel goed bezig dus.

Grijskijkert

Citaat van: hobbes op juli 17, 2015, 11:28:43
Cambuur is door de KNVB weer ingedeeld in cat 3. Financieel goed bezig dus.
Dit zijn inderdaad goede berichten |:)
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

el haj

Cambuur heeft de laatste jaren steeds de financiële cijfers bekendgemaakt. Ik ben wel benieuwd hoe we er na twee jaar Eredivisie voor staan, heeft iemand enig idee wanneer de meest recente cijfers bekend worden gemaakt?

Breekie

Citaat van: el haj op augustus 15, 2015, 00:03:09
Cambuur heeft de laatste jaren steeds de financiële cijfers bekendgemaakt. Ik ben wel benieuwd hoe we er na twee jaar Eredivisie voor staan, heeft iemand enig idee wanneer de meest recente cijfers bekend worden gemaakt?

Cijfers van voorgaand boekjaar zijn eind oktober bekend gemaakt. Ga er vanuit dat dat dit jaar ook rond die periode zal zijn.