Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Financiën

Gestart door Dokkumer, januari 24, 2013, 13:47:22

Vorige topic - Volgende topic

Daddy T.

Citaat van: Dokkumer op december 19, 2014, 17:10:25
Oei, er gaat een heilig huisje om..

De geijkte voorbeelden
1. Karaktermoord op Pama in VI, ter eer en meerdere glorie van zichzelf (ík heb Cambuur gered)
2. De Tweets aangaande handelswijze de Graafschap in de zaak Anco J.
3. Zijn houding inzake de bus, impliceren dat hij (mee)betaald heeft
4. Zijn gedweep met ene Barbara (privé of niet, in zo'n functie ben je altijd kop van Jut), terwijl hij getrouwd is.

Als ik geen Cambuurman zou zijn geweest, zou ik hele grote vraagtekens hebben gezet bij de heer Smid over zijn betrouwbaarheid.

Krijgt hoog RTL Boulevard gehalte hier zeg... Vooral dat laatste punt, kom zeg ...gaan we nu ook alle neukertjes van andere mensen binnen de club online gooien? Punt 1 en 2 zijn domme acties van hem, helemaal eens. Derde punt is volgens mij verkeerd geïnterpreteerd daar hij alleen uitsprak dat hij de bus geregeld heeft. Ik regel ook wel es wat voor een ander maar betaal het dan ook niet. Voor de rest heb ik respect voor Ype voor de inspanningen die hij inmiddels al een aantal jaren voor onze club doet, ondanks dat het ook een luchtfietser kan zijn.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

John Hiatt

Citaat van: Dokkumer op december 19, 2014, 17:10:25
Oei, er gaat een heilig huisje om..

De geijkte voorbeelden
1. Karaktermoord op Pama in VI, ter eer en meerdere glorie van zichzelf (ík heb Cambuur gered)
2. De Tweets aangaande handelswijze de Graafschap in de zaak Anco J.
3. Zijn houding inzake de bus, impliceren dat hij (mee)betaald heeft
4. Zijn gedweep met ene Barbara (privé of niet, in zo'n functie ben je altijd kop van Jut), terwijl hij getrouwd is.

Als ik geen Cambuurman zou zijn geweest, zou ik hele grote vraagtekens hebben gezet bij de heer Smid over zijn betrouwbaarheid.

Heilige huisjes? Onzin! Jij mag beweren wat je wilt, geen enkel probleem mee. Maar noem dan relevante zaken. Je noemt nu een aantal concrete zaken, waar jij conclusies aan verbindt. Dat is je goed recht. Met insinuaties breng je alleen maar schade toe aan Cambuur. Nogmaals, ga met Ype zelf in gesprek.

Kuzmanovic-Apeldoorn

In ieder geval heeft ype op zijn minst niet te veel in de weg gelopen toen talentvolle mensen als henk en gerard goed werk wilden verrichten. Dit klinkt cynisch maar is serieus bedoeld
Henk, held, bedankt

Len Cantello

Citaat van: Daddy T. op december 19, 2014, 17:18:07
gaan we nu ook alle neukertjes van andere mensen binnen de club online gooien?
Graag met foto's deze keer!
:zweep :_spank :_schater
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op december 19, 2014, 17:36:28
Heilige huisjes? Onzin! Jij mag beweren wat je wilt, geen enkel probleem mee. Maar noem dan relevante zaken. Je noemt nu een aantal concrete zaken, waar jij conclusies aan verbindt. Dat is je goed recht. Met insinuaties breng je alleen maar schade toe aan Cambuur. Nogmaals, ga met Ype zelf in gesprek.
Insinuaties? Ik heb gewoon een aantal pijnpunten aangegeven. En let wel, ik heb niks tegen de persoon Smid, alleen wel tegen zijn uitspraken die het clubbelang kunnen schaden.

En ja ik heb inmiddels met Ype gesproken, we zullen op korte termijn eens om de tafel gaan zitten. Hoe jij aan mijn telefoonnummer komt is me trouwens een raadsel.

Dokkumer

Citaat van: Daddy T. op december 19, 2014, 17:18:07
Krijgt hoog RTL Boulevard gehalte hier zeg... Vooral dat laatste punt, kom zeg ...gaan we nu ook alle neukertjes van andere mensen binnen de club online gooien?
Die twitteren dat tenminste niet openlijk. Zijn zaken die altijd tegen je gebruikt gaan worden, ook al zullen wij dat als supporters niet meteen zien.
CiteerPunt 1 en 2 zijn domme acties van hem, helemaal eens. Derde punt is volgens mij verkeerd geïnterpreteerd daar hij alleen uitsprak dat hij de bus geregeld heeft. Ik regel ook wel es wat voor een ander maar betaal het dan ook niet. Voor de rest heb ik respect voor Ype voor de inspanningen die hij inmiddels al een aantal jaren voor onze club doet, ondanks dat het ook een luchtfietser kan zijn.
Dan mag hij daar wat duidelijker in zijn. Ik blijf erbij, doe in dat soort zaken niet zo vaag en zeg hoe het staat. Punt 1 en 2 moet je in mijn ogen diplomatieker zijn

Galdiano

Citaat van: Len Cantello op december 19, 2014, 17:46:48
Graag met foto's deze keer!
:zweep :_spank :_schater

Even op twitter zoeken  :devil

Ik vindt punt 4 wel de sterkste Dokkumer  :_schater

Ik heb het mezelf ook wel eens afgevraagd of er meer speelde.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

John Hiatt

Citaat van: Dokkumer op december 19, 2014, 18:05:27
Insinuaties? Ik heb gewoon een aantal pijnpunten aangegeven. En let wel, ik heb niks tegen de persoon Smid, alleen wel tegen zijn uitspraken die het clubbelang kunnen schaden.

En ja ik heb inmiddels met Ype gesproken, we zullen op korte termijn eens om de tafel gaan zitten. Hoe jij aan mijn telefoonnummer komt is me trouwens een raadsel.

Goed dat je in gesprek gaat. En je telefoonnummer? Via een wederzijdse buitenlandse vriend!

SCC-J

Citaat van: Len Cantello op december 19, 2014, 17:46:48
Graag met foto's deze keer!
:zweep :_spank :_schater
ja, wat hebben wij er anders aan!

Ronnie tng

Citaat van: John Hiatt op december 19, 2014, 18:30:40
Goed dat je in gesprek gaat. En je telefoonnummer? Via een wederzijdse buitenlandse vriend!

Die geef je zo aan Ype? Als ik vertel hoe ik over Ype denk (geloof me dat is een stuk negatiever dan Dokkumer), ga je dan mijn nummer ook achterhalen en doorspelen?

Yellow Army

Citaat van: Len Cantello op december 19, 2014, 17:46:48
Graag met foto's deze keer!
:zweep :_spank :_schater

Actiefoto's wel te verstaan.
Area 58

Dokkumer

Citaat van: Ronnie tng op december 19, 2014, 18:55:49
Die geef je zo aan Ype? Als ik vertel hoe ik over Ype denk (geloof me dat is een stuk negatiever dan Dokkumer), ga je dan mijn nummer ook achterhalen en doorspelen?
Die heb ik al doorgegeven Ronnie :devil
Dat die persoon mijn nummer heeft gegeven is inmiddels uitgesproken, was in goed vertrouwen gegeven.

Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op december 19, 2014, 18:30:40
Goed dat je in gesprek gaat. En je telefoonnummer? Via een wederzijdse buitenlandse vriend!
Jammer dat je wederzijdse vrienden gebruikt hiervoor. Je had me persoonlijk ook even kunnen vragen, omdat mijn mobiele toestel niet goed functioneert. Dan had ik direct mijn thuisnummer even gegeven omdat ik nooit te beroerd ben om in gesprek te gaan.

Daddy T.

Citaat van: Dokkumer op december 19, 2014, 18:05:27
En ja ik heb inmiddels met Ype gesproken, we zullen op korte termijn eens om de tafel gaan zitten.

Waarom zou je met elkaar om tafel gaan? Omdat je negatief over hem uitlaat/ denkt? Dan kan ie het hertje wel es gaan afhuren om met de overige supporters in gesprek te gaan! De voorspelbare antwoorden kan ik je nu al geven, namelijk: dat het bericht in de VI niet met de opzet was om Pama zwart te maken of zichzelf naar voren te halen, dat de tweet een opwelling was van emotie, dat hij nooit heeft uitgesproken dat hij de bus zelf heeft betaald en dat hij al 25 jaar gelukkig is getrouwd en paar kids kinderen heeft en dat hij (in zicht van zijn vrouw) geen andere vrouwen een veeg geeft... Naja, we zien het gespreksverslag tzt wel hier terug  :thumbsup
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Dokkumer

Ach een uitnodiging sla ik niet snel af. Minder worden we er niet van ;)