Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Financiën

Gestart door Dokkumer, januari 24, 2013, 13:47:22

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: Cor op december 18, 2014, 20:59:51
Denk dat Dokkumer hem wel snapt  :y

Anders leg je het Galdiano ook nog ff een keer uit.
Area 58

Cor


Galdiano

Ype Smid, met zijn mooie verhalen, leek er iedere keer op dat hij alles zou hebben betaald, en dat is onzin natuurlijk.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: Cor op december 18, 2014, 20:48:29
Maar hij wel een mooie bus voor Cambuur geregeld  8)
:_schater

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op december 18, 2014, 22:40:18
Ype Smid, met zijn mooie verhalen, leek er iedere keer op dat hij alles zou hebben betaald, en dat is onzin natuurlijk.
:y _O_
Steeds meer mensen hebben de luchtfietser door

John Hiatt

Citaat van: Dokkumer op december 18, 2014, 15:32:00
Alleen is door de heer Ype S. ons regelmatig voorgehouden dat Pama er een enorme teringzooi van heeft gemaakt. Dat is niet het geval en alleen maar geroepen voor zijn eigen beeldvorming.

Onzin. Pama was toen de eindverantwoordelijke, dus verantwoordelijk. Pama heeft Cambuur wel opnieuw op de kaart gezet, maar gegokt en verloren. Vooral financieel. Zie salaris Menzo, Beekmans, enz.

John Hiatt

Citaat van: Galdiano op december 18, 2014, 22:40:18
Ype Smid, met zijn mooie verhalen, leek er iedere keer op dat hij alles zou hebben betaald, en dat is onzin natuurlijk.

Praat je morgen wel ff bij.

Dokkumer

#172
Citaat van: John Hiatt op december 19, 2014, 08:09:20
Onzin. Pama was toen de eindverantwoordelijke, dus verantwoordelijk. Pama heeft Cambuur wel opnieuw op de kaart gezet, maar gegokt en verloren. Vooral financieel. Zie salaris Menzo, Beekmans, enz.
Natuurlijk heeft hij de verantwoordelijkheid gehad en wat ik hem nog steeds verwijt is dat hij v.w.b. de afspraken met Riedstra niks op papier heeft gezet. Uiteraard kon je het plotselinge overlijden van Jan niet voorzien, alleen is de teringbende wel door die samenloop veroorzaakt. Er is teveel op mondelinge afspraak en goed vertrouwen geregeld.

Maar waar ik Ype niet over heb gehoord is dat het reddingsproces allang in werking was gezet voordat hij in beeld kwam. Dat vind ik een kwalijke zaak, jezelf ophemelen en een ander de grond intrappen ter eer en meerdere glorie van zichzelf.

Overigens hoor ik te hooi en te gras nog wel wat minder positieve dingetjes over hem, knal ze alleen niet op het forum omdat dat niet gepast is. Feit is in mijn ogen wel dat we vraagtekens mogen zetten bij zijn aanwezigheid binnen de club.. Ik weet namelijk zo zeer niet of hij een goede invloed op de club heeft.

Tot slot, riep hij ooit niet eens bij OF dat hij al jaren een 100% Cambuurman is? Heb verschillende mensen gesproken die al tientallen jaren bij de club komen en die moesten daar smakelijk om lachen ;)

Edit: Ik zie trouwens net pas dat ik gisteren de boel verkeerd neergezet heb. Hij heeft zich voorgedaan als redder van Cambuur en dat is niet het geval. Dat Pama een bende gemaakt heeft blijft natuurlijk wel zo.

Lore

Citaat van: Dokkumer op december 19, 2014, 08:28:16
Natuurlijk heeft hij de verantwoordelijkheid gehad en wat ik hem nog steeds verwijt is dat hij v.w.b. de afspraken met Riedstra niks op papier heeft gezet. Uiteraard kon je het plotselinge overlijden van Jan niet voorzien, alleen is de teringbende wel door die samenloop veroorzaakt. Er is teveel op mondelinge afspraak en goed vertrouwen geregeld.
.

Dit klinkt echt als die keeper die allemaal ballen fantastisch tegen houd, maar een enorme blunder maakt waardoor wij met 1 - 0 verliezen. Pama was in eerste instantie verantwoordelijk voor de continuïteit van Cambuur. Dat heeft hij op het spel gezet door de ergste scenario's niet in te dekken.

TARGET

Pyama was een Flapdrol.!!!

John Hiatt

Citaat van: Dokkumer op december 19, 2014, 08:28:16
Natuurlijk heeft hij de verantwoordelijkheid gehad en wat ik hem nog steeds verwijt is dat hij v.w.b. de afspraken met Riedstra niks op papier heeft gezet. Uiteraard kon je het plotselinge overlijden van Jan niet voorzien, alleen is de teringbende wel door die samenloop veroorzaakt. Er is teveel op mondelinge afspraak en goed vertrouwen geregeld.

Maar waar ik Ype niet over heb gehoord is dat het reddingsproces allang in werking was gezet voordat hij in beeld kwam. Dat vind ik een kwalijke zaak, jezelf ophemelen en een ander de grond intrappen ter eer en meerdere glorie van zichzelf.

Overigens hoor ik te hooi en te gras nog wel wat minder positieve dingetjes over hem, knal ze alleen niet op het forum omdat dat niet gepast is. Feit is in mijn ogen wel dat we vraagtekens mogen zetten bij zijn aanwezigheid binnen de club.. Ik weet namelijk zo zeer niet of hij een goede invloed op de club heeft.

Tot slot, riep hij ooit niet eens bij OF dat hij al jaren een 100% Cambuurman is? Heb verschillende mensen gesproken die al tientallen jaren bij de club komen en die moesten daar smakelijk om lachen ;)

Edit: Ik zie trouwens net pas dat ik gisteren de boel verkeerd neergezet heb. Hij heeft zich voorgedaan als redder van Cambuur en dat is niet het geval. Dat Pama een bende gemaakt heeft blijft natuurlijk wel zo.

Ik vind dat je hier behoorlijk wat insinueert. Iedereen heeft recht op zijn mening, maar wat jij hier doet, kan niet. Dan moet je ook man en paard noemen, of met Ype gaan praten. Over iedereen zijn wel minder plezierige dingen op te rakelen, dat weet ik als geen ander.
Leg mij dan eens uit waarom hij geen positieve invloed op de club zou hebben?

SCC-J

Wil ype ook met ons praten? ;)

Daddy T.

Citaat van: Dokkumer op december 19, 2014, 08:28:16

Tot slot, riep hij ooit niet eens bij OF dat hij al jaren een 100% Cambuurman is? Heb verschillende mensen gesproken die al tientallen jaren bij de club komen en die moesten daar smakelijk om lachen ;)


Alsof anderen bepalen of je wel/niet 100% cambuurman bent omdat je jaren niet je gezicht hebt laten zien bij de club of minder betrokken bent.... :?
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op december 19, 2014, 16:38:08
Ik vind dat je hier behoorlijk wat insinueert. Iedereen heeft recht op zijn mening, maar wat jij hier doet, kan niet. Dan moet je ook man en paard noemen, of met Ype gaan praten. Over iedereen zijn wel minder plezierige dingen op te rakelen, dat weet ik als geen ander.
Leg mij dan eens uit waarom hij geen positieve invloed op de club zou hebben?
Oei, er gaat een heilig huisje om..

De geijkte voorbeelden
1. Karaktermoord op Pama in VI, ter eer en meerdere glorie van zichzelf (ík heb Cambuur gered)
2. De Tweets aangaande handelswijze de Graafschap in de zaak Anco J.
3. Zijn houding inzake de bus, impliceren dat hij (mee)betaald heeft
4. Zijn gedweep met ene Barbara (privé of niet, in zo'n functie ben je altijd kop van Jut), terwijl hij getrouwd is.

Als ik geen Cambuurman zou zijn geweest, zou ik hele grote vraagtekens hebben gezet bij de heer Smid over zijn betrouwbaarheid.

Dokkumer

Citaat van: Daddy T. op december 19, 2014, 17:07:19
Alsof anderen bepalen of je wel/niet 100% cambuurman bent omdat je jaren niet je gezicht hebt laten zien bij de club of minder betrokken bent.... :?
Moet ik hier nu alles letterlijk uittikken? Hij impliceerde in dat interview dat hij al 30+ jaar ALTIJD bij Cambuur is. Dat is door meerdere mensen weersproken.