Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Financiën

Gestart door Dokkumer, januari 24, 2013, 13:47:22

Vorige topic - Volgende topic

michello

Citaat van: DeGroteLeeuwarder op december 17, 2014, 15:43:38
Mooi afscheidscadeau van Vd Belt  :proost

Hopelijk wordt dat cadeau een nieuw stadion  :koffie

dit is mien club

Wat heeft vd Belt hier een vak werk afgeleverd zeg....

Deze man verdiend een standbeeld :proost
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

mescc

En nu maar hopen dat dit beleid wordt doorgezet...aub geen nieuwe pama/merkus/adema meer.

Dokkumer

Citaat van: mescc op december 18, 2014, 12:17:08
En nu maar hopen dat dit beleid wordt doorgezet...aub geen nieuwe pama/merkus/adema meer.
Voor de tigste keer. Pama kreeg vrij mandaat van Riedstra. Zijn overlijden was een streep door de rekening omdat er niets op papier stond. Het enige wat je Pama daaromtrent kon aanrekenen is dat hij daar strakker in had moeten zijn.


pvanbuijtene

Citaat van: Dokkumer op december 18, 2014, 13:58:17
Voor de tigste keer. Pama kreeg vrij mandaat van Riedstra. Zijn overlijden was een streep door de rekening omdat er niets op papier stond. Het enige wat je Pama daaromtrent kon aanrekenen is dat hij daar strakker in had moeten zijn.

zo'n regelgeving ook nooit meer doen :)

666

Citaat van: Dokkumer op december 18, 2014, 13:58:17
Voor de tigste keer. Pama kreeg vrij mandaat van Riedstra. Zijn overlijden was een streep door de rekening omdat er niets op papier stond. Het enige wat je Pama daaromtrent kon aanrekenen is dat hij daar strakker in had moeten zijn.

Dus geen nieuwe Pama meer...  :zweep
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Lore

Citaat van: Dokkumer op december 18, 2014, 13:58:17
Voor de tigste keer. Pama kreeg vrij mandaat van Riedstra. Zijn overlijden was een streep door de rekening omdat er niets op papier stond. Het enige wat je Pama daaromtrent kon aanrekenen is dat hij daar strakker in had moeten zijn.

Daar zeg je het zelf al! Ik ben ook een ondernemer, maar alles wat mijn bedrijf de nek kan kosten heb ik afgedekt. HEt was dus de taak van Pama om hier strakker op te zijn.

reisbureau

Citaat van: Lore op december 18, 2014, 15:08:15
Daar zeg je het zelf al! Ik ben ook een ondernemer, maar alles wat mijn bedrijf de nek kan kosten heb ik afgedekt. HEt was dus de taak van Pama om hier strakker op te zijn.

Dat hoefde Pama niet in de toen geldende structuur en aanpak.
Er was altijd dekking (ook financieel) vanuit Old Boys. Helaas tot dat Ome Jan ons ontviel en dat van de één op andere dag niet meer gebeurde.
Het geld van Ome Jan (niks te vragen/niks te klagen). Die beurs was uiteraard wel de grootste en gulste.

SCC-J

Citaat van: reisbureau op december 18, 2014, 15:13:35
Dat hoefde Pama niet in de toen geldende structuur en aanpak.
Er was altijd dekking (ook financieel) vanuit Old Boys. Helaas tot dat Ome Jan ons ontviel en dat van de één op andere dag niet meer gebeurde.
Het geld van Ome Jan (niks te vragen/niks te klagen). Die beurs was uiteraard wel de grootste en gulste.
hierop kan lore weer het zelfde antwoord geven. Wat ik overigens wel met hem eens ben. Er hadden gewoon dingen vast gelegd moeten in geval van...

Dokkumer

Alleen is door de heer Ype S. ons regelmatig voorgehouden dat Pama er een enorme teringzooi van heeft gemaakt. Dat is niet het geval en alleen maar geroepen voor zijn eigen beeldvorming.

albert54



Toezichthouders faalden. stukje eigenbelang was hier zeker bepalende en het wegvallen van Riedstra zoals Dokkumer al aangaf.
 

Lore

Citaat van: reisbureau op december 18, 2014, 15:13:35
Dat hoefde Pama niet in de toen geldende structuur en aanpak.
Er was altijd dekking (ook financieel) vanuit Old Boys. Helaas tot dat Ome Jan ons ontviel en dat van de één op andere dag niet meer gebeurde.
Het geld dvan Ome Jan (niks te vragen/niks te klagen). Die beurs was uiteraard wel de grootste en gulste.

Wat SCC-j zegt. Het in de kerntaak van een AD om de continuïteit te waarborgen. Dat betekent risico's afdichten en dat heeft hij niet goed gedaan. Welke afspraken er ook zijn geweest.




Citaat van: SCC-J op december 18, 2014, 15:17:12
hierop kan lore weer het zelfde antwoord geven. Wat ik overigens wel met hem eens ben. Er hadden gewoon dingen vast gelegd moeten in geval van...

Dank je.

Cor

Citaat van: Dokkumer op december 18, 2014, 15:32:00
Alleen is door de heer Ype S. ons regelmatig voorgehouden dat Pama er een enorme teringzooi van heeft gemaakt. Dat is niet het geval en alleen maar geroepen voor zijn eigen beeldvorming.

Maar hij wel een mooie bus voor Cambuur geregeld  8)

Galdiano

Citaat van: Cor op december 18, 2014, 20:48:29
Maar hij wel een mooie bus voor Cambuur geregeld  8)

Aldus Ype Smid himself!

Ik kan ook een mooie bus regelen. Denk dat iedereen dat wel kan  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cor

Citaat van: Galdiano op december 18, 2014, 20:58:15
Aldus Ype Smid himself!

Ik kan ook een mooie bus regelen. Denk dat iedereen dat wel kan  :_schater

Denk dat Dokkumer hem wel snapt  :y