Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

R.I.P.

Gestart door scclwd, maart 05, 2014, 10:15:43

Vorige topic - Volgende topic

gobo

Rust zacht bugs. Heel veel sterkte voor alle familie en vrienden.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

SCCdrachten

RIP Bugs !! Zal je nooit vergeten, !

EastSide058

Heel veel sterkte aan de familie en vrienden van de slachtoffers bij de vliegtuigramp van Malaysia Airways.

RIP
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Daddy T.

Citaat van: EastSide058 op juli 18, 2014, 17:16:19
Heel veel sterkte aan de familie en vrienden van de slachtoffers bij de vliegtuigramp van Malaysia Airways.

RIP

Emiel Mahler en Elaine Teoh
Emiel Mahler (27), opgegroeid in Damwoude (Friesland), was samen met zijn Maleisische vriendin Elaine Teoh op weg naar een bruiloft in Maleisiƫ. Het stel woonde in Melbourne en ze waren een paar weken in Nederland om hier vakantie te vieren met familie en vrienden van Emiel.

Een klasgenoot van het VWO op het Dockinga College in Dokkum memoreert: 'Emiel was geliefd bij leerlingen en leraren, had eigenlijk geen vijanden en was betrouwbaar. In zijn jeugd was hij een talentvolle tennisser, maar daar is hij redelijk vroeg mee gestopt. Hij voetbalde graag met vrienden en volgde SC Cambuur op de voet. Dat deed hij nu ook nog vanuit zijn woonplaats Melbourne. Daarnaast was hij ambitieus, hij keek over grenzen heen.' Mahler woonde en werkte al eerder in onder andere Stockholm en Londen. Sinds 2008 werkte en woonde Emiel in Australiƫ.

Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Vanuit Helmond

Zojuist gelezen dat oud verzorger Piet Adema is overleden. RIP Piet

gewoon een fan

Dit is echt verschrikkelijk nieuws  ;( dit was een heel aardige man.
Sterkte voor de familie en vrienden etc...
RIP Piet.

Casuals-lwd

Verschrikkelijk nieuws.

Heel veel sterkte aan de vrienden en familie van Piet

R.I.P.

anti-fries

RIP mien oude account..en WELKOM nieuwe tokkie

michello

Cees Greuter ( ik Bin su as ik Bin ) is vanmorgen overleden aan een hartstilstand.


Viper

Rust zacht Cees!

oldehove

Rust zacht kerel !
ut komt su as het komt

poelie-lwd

Markante Leeuwarder, veel te jong heengegaan.

Rust zacht Cees...
Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter

Kees Hiemstra is overleden.
Fijne man met veel humor.
Sterkte voor de familie!

poelie-lwd

Aardige man en zelfs op leeftijd nog een 'panna' koning. Heb leuke indoorpotjes tegen hem mogen spelen.

Rust zacht Kees.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

denistel

rust zacht Kees.goeie herinneringen aan deze aardige man