Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

R.I.P.

Gestart door scclwd, maart 05, 2014, 10:15:43

Vorige topic - Volgende topic

misideoldskool

Niet best na Terpie weer een Cambuurman minder...RIP Bugs.

HilversumOnTour

Klinkt als een bekende naam, vind het altijd lastig wie bij wie hoort...

R.I.P. en veel sterkte voor de nabestaanden

sccweestwel

R.I.P, Sterkte voor de vrienden en nabestaanden van deze beste man !

fred

Godsamme lees het op Twitter, schrik me rot en zit met een brok in mijn keel  ;(

Rust zacht Ruurd.

Heel veel sterkte aan alle vrienden en familieleden  ;(

scclwd

Ik kende Bugs niet persoonlijk, maar heb wel berichten van hem op het forum voorbij zien komen. Heel veel sterkte gewenst voor familie en vrienden met dit grote verlies.

Marc S

Gecondeleerd en veel sterkte voor zijn familie, vrienden en kennissen.

speculeter

Gecondoleerd voor een ieder die hem goed heeft gekend!

Tukker

R.I.P.

Sterkte voor iedereen die Ruud gekend heeft.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

skaaver

R.I.P., sterkte voor alle nabestaanden...

zeewolde

R.I.P. en sterkte voor familie en vrienden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

R.I.P. en sterkte.
Henk, held, bedankt

pvanbuijtene

R.I.P.sterkte voor iedereen!

Holwerd voor Cambuur

Droevig nieuws ;(
Voor mij alleen een graag geziene gast op het (oude) Cambuurforum, maar toch schrok ik er enorm van..

R.I.P. "Bugs"
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

kannenman

crematie bugs in beloten kring. Gelegenheid te condoleren vanavond tussen 19 en 20 aula 2 te Goutum

Sonnema

Bugs RIP en voor familie en vrienden heel veel sterkte.