Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

R.I.P.

Gestart door scclwd, maart 05, 2014, 10:15:43

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Vreselijk.. Rust zacht Bugsie

Unknown

Ken hem alleen van gezicht...wat is er gebeurd?

Triest...RIP

dizzhead

Kende Bugs niet persoonlijk, maar gecondoleerd voor allen die hem wel kenden. Rust zacht.

Kunstgras

#18
Geschrokken van dit trieste nieuws. Bugs rust zacht.

F.(old label)

Rust zacht ouwe reus! Herinner me je laatste avond op Aruba nog goed! Dansend op de bar! Altijd over cambuur praten! RIP bugs

Viper


Drumfather SCC

Rust zacht Ruud ''Bugs''
Helaas, na Terpie alweer een echte Cambuurman te jong overleden
Ik wens familie en vrienden veel sterkte met dit verlies.. YNWA!

Len Cantello

Wat een nieuws. Verschrikkelijk... Rust in vrede, Bugs!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Clint

We zullen je missen, ouwe duukboot:

Je loopje, je blauwe trainingsjasje, je zware shagje.

Requiescat In Pace maat.

poelie-lwd

Niet te bevatten dit.....

Mooie reisjes gehad in de 'Bugs' mobiel. Eindhoven, den Helder, piloot Bugsie regelde het wel.

We zullen je missen ouwe!

Rust in vrede, YNWA.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

kannenman

Ja hoorde het gisteren om 2050 uur. Niet best. RIP BUGS

gewoon een fan


Gerard

RIP Bugs. Met de Bugsmobiel naar Rotterdam, (on)bedoeld trambaan (0)58 op rijden.. Jij in Aruba, ik in Cyprus en dan in Lwd toch ff een klein drankje doen als het zo uitkwam.. Aan alles komt een eind maar dit is veel en veel te vroeg. Ik wens iedereen veel sterkte toe met dit verlies.

richard


Leovardiascc

R.I.P en Gecondoleerd aan iedereen die deze man kende.