Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

Westerpark

Citaat van: SCC-J op oktober 07, 2014, 20:33:01
Een ieder heeft zijn rol en kan haar bijdrage leveren aan het geheel, en daar waar nodig is operationeel overleg met Cambuur. Bovendien kan de rol van een orgaan, beweging of groepering in de loop der tijd veranderen waardoor ze ook een andere plaats kunnen innemen in de keten.

Positief bericht, geeft de burger moed. Echter, wanneer zal dit gebeuren?

Citaat van: SCC-J op oktober 07, 2014, 20:33:01

Echter, de algehele teneur van de communicatie van uw beweging richting het bestuur van Cambuur is negatief en eenzijdig. Zo bent u bij de eerste kennismaking tijdens het gesprek met directie en voorzitter RVC na 2 minuten " boos" opgestapt nadat een eerste antwoord u niet beviel. In een telefoongesprek met de directie van de club wordt de telefoon halverwege het gesprek er boos opgegooid. In een eerste gesprek met de burgemeester hebt u geweigerd als Cambuur Culture afstand te doen van geweld en bij een tweede gesprek met de burgemeester van Leeuwarden bent u niet op komen dagen. In de wijze waarop er richting Cambuur gecommuniceerd wordt valt een dwingende niet-coöperatieve toon te bemerken en bij incidenten wordt met name een bagatelliserende houding aangenomen.

Ik weet niet in hoeverre dit waar is. Wel heb ik de reacties van CC gelezen, waardoor ik het in perspectief kan plaatsen. Ik zou ook deze verwijten laten voor wat het is, het heeft totaal geen zin hier (weer) op te reageren.

Citaat van: SCC-J op oktober 07, 2014, 20:33:01
U maakt ten onrechte gebruik van het Cambuur-logo op uw merchandise.

Is dit dan de reden dat CC merchandise stands niet welkom zijn bij Open Dagen etc?

Citaat van: SCC-J op oktober 07, 2014, 20:33:01
U wilt graag zo vrij mogelijk naar uitwedstrijden kunnen gaan maar schopt voortdurend aan tegen de uitkaart die dit doel met succes nastreeft.

Het doel is natuurlijk goed, maar het middel is een vrijheidsbeperking op zich. Logisch toch dat hier dan 'tegen aan geschopt werd'?

Citaat van: SCC-J op oktober 07, 2014, 20:33:01
Het is dan ook een teken aan de wand dat u op uw site de gezichten op de foto's onherkenbaar moet maken.

Vind ik wel erg gezocht. Wat is de meerwaarde van herkenbaarheid? Je kan het ook zien als het in acht nemen van de privacy van mensen die geen toestemming hebben gegeven voor het openbaren van foto's.

Citaat van: SCC-J op oktober 07, 2014, 20:33:01
Los van de genoemde voorbeelden hebben uw doelstellingen (o.a. tegen vercommercialisering, "Against Modern Football") voornamelijk een tegen-karakter. Hier is in de basis niks mis mee, maar hebben weinig toegevoegde waarde bij de doelstelling en ambities van Cambuur.

Dus als een partij geen toegevoegde waarde heeft bij de doelstellingen en ambities van Cambuur (lees; het niet eens is met de bvo) willen ze niet om tafel? Zorgwekkende constatering.

Citaat van: SCC-J op oktober 07, 2014, 20:33:01
Kortom; ons inziens worden de belangen van de supporters voldoende vertegenwoordigd door de KvC en haar onderdelen hiervan als voorbeeld de Ultra's.

Logisch gevolg. De bvo zit simpelweg niet te wachten op 'meer gezeik'.

Citaat van: SCC-J op oktober 07, 2014, 20:33:01
We willen jullie dan ook uitnodigen in het belang van Cambuur en de supporters op een positieve wijze een bijdrage te leveren aan onze club. Wat ons betreft is jullie brief een positieve aanzet hiertoe.

Deze afsluiter geeft weer aan dat de bvo CC serieuzer lijkt te nemen en dat CC zich wel tot gesprekspartner zou kunnen ontwikkelen. Echter, als dat alleen is om ja te knikken dan heeft inspraak geen meerwaarde. Misschien dat wanneer er op huidige lijn doorgezet wordt er na verloop van tijd steeds meer begrip komt en het ooit nog wat kan worden.

Tukker

Op zich niks mis mee de reactie van Cambuur al hadden ze limitatief wel anders mogen verwoorden. Ik moest het 3 x hardop lezen om het te begrijpen.

Dit lijkt me een mooie handreiking van de bvo die met beide handen moet worden aangegrepen.

Als dan beide partijen wat water bij de wijn doen kom je wellicht dichter tot elkaar.

Ik zeg. DOEN  :scc
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Ronnie tng

Citaat van: John Hiatt op oktober 07, 2014, 21:50:01
Tel je zegeningen! Dit is een inhoudelijke reactie vanuit de BVO. Lijkt mij dat er een opening is, ga daar zorgvuldig mee om!

Leg eens uit wat jij als zorgvuldig beschouwd?

John Hiatt

Citaat van: Ronnie tng op oktober 08, 2014, 09:47:49
Leg eens uit wat jij als zorgvuldig beschouwd?

Spreek je binnenkort wel. Lijkt me niet handig om dat hier neer te zetten.

SCC-J


Casuals-lwd

Aanwezig  |:)

Verwacht toch wel een massale opkomst voor onze helden  !

TM

Citaat van: Casuals-lwd op oktober 10, 2014, 14:30:25
Aanwezig  |:)

Verwacht toch wel een massale opkomst voor onze helden  !

Aan de hand van de hectische kaartverkoop, kun je wel garanderen dat de opkomst nog groter is dan vorig jaar met de training! 4000 man, op zn minst!

oostside

Citaat van: TM op oktober 10, 2014, 15:45:29
Aan de hand van de hectische kaartverkoop, kun je wel garanderen dat de opkomst nog groter is dan vorig jaar met de training! 4000 man, op zn minst!

Normaal heb ik weinig tijd om trainingen te bezoeken aangezien ik in Drachten werk (veel werk) en hier een nog eens een groot deel van mijn tijd nodig heb om het SCC geloof te verkondigen  :clint 8)

Nu maar eens wel gaan! Hoe laat begint de training zelf?

Casuals-lwd

Citaat van: oostside op oktober 10, 2014, 15:57:34
Normaal heb ik weinig tijd om trainingen te bezoeken aangezien ik in Drachten werk (veel werk) en hier een nog eens een groot deel van mijn tijd nodig heb om het SCC geloof te verkondigen  :clint 8)

Nu maar eens wel gaan! Hoe laat begint de training zelf?
10:30  :proost

dit is mien club

#909
Ook aanwezig met een man of wat...

Ik hoop dat er deze week nog wat publiciteit aan word gegeven.
Hoe meer mensen er worden bereikt hoe meer mensen hier gehoor aan zullen geven.

Het is ook een inhaal/ beker weekend voor de voetballers onder ons dus velen zullen een vrij weekend hebben. |:)
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

speculeter


Cambuur Culture

Informatie training voor DE derby.

Zoals gebruikelijk op een eerste training of training voor DE derby zal de sfeer kracht bij worden gezet door het nodige vuurwerk. De BVO heeft op verzoek de vakken 1,2 & 3 op de west tribune beschikbaar gesteld voor bengaals vuurwerk. Maar dan ook alleen bengaals vuurwerk. Knal en ander(zwaar)vuurwerk is niet toegestaan in het stadion, de BVO zal hier op toezien en bij overtreding stadionverboden uitdelen.

We verzamelen om 10:15 bij de Cambuurbar, hier zijn fakkels af te halen voor 4 euro per stuk of 3 fakkels voor 10 euro. Het hek tegenover de Cambuurbar is geopend om plaats te kunnen nemen op de west tribune (vakken 1,2 & 3.)

Ook zal er zowel voor als na de training in de Cambuurbar merchandise van Cambuur Culture en de laatste Kaarten voor de MI-Side reünie verkocht worden en is het mogelijk om je aan te melden als lid van SC Cambuur Culture.

Merchandise verkoop van 10:00 uur tot 10:20 en van 12 tot 12:30.

Cambuur LWD

#912
Citaat van: Cambuur Culture op oktober 13, 2014, 16:01:12
Informatie training voor DE derby.

Zoals gebruikelijk op een eerste training of training voor DE derby zal de sfeer kracht bij worden gezet door het nodige vuurwerk. De BVO heeft op verzoek de vakken 1,2 & 3 op de west tribune beschikbaar gesteld voor bengaals vuurwerk. Maar dan ook alleen bengaals vuurwerk. Knal en ander(zwaar)vuurwerk is niet toegestaan in het stadion, de BVO zal hier op toezien en bij overtreding stadionverboden uitdelen.

We verzamelen om 10:15 bij de Cambuurbar, hier zijn fakkels af te halen voor 4 euro per stuk of 3 fakkels voor 10 euro. Het hek tegenover de Cambuurbar is geopend om plaats te kunnen nemen op de west tribune (vakken 1,2 & 3.)

Ook zal er zowel voor als na de training in de Cambuurbar merchandise van Cambuur Culture en de laatste Kaarten voor de MI-Side reünie verkocht worden en is het mogelijk om je aan te melden als lid van SC Cambuur Culture.

Merchandise verkoop van 10:00 uur tot 10:20 en van 12 tot 12:30.

Jammer dat we weggedrukt worden in de vakken 1, 2 & 3. Hadden we net zo goed op Noord kunnen zitten. Vraag me ook af of de spelers dan wel bij onze helft trainen.

Geen knalvuurwerk is wel jammer. Andere kant wel begrijpelijk voor de kinderen die daar lopen.

Zie deze keer geen mening meer van CC in hun berichtgeving.  :devil

SCC-J

Vak 8&9 is ook een hoek.. En  volgens mij trainen ze juist vaak aan de zuidkant.


Galdiano

Citaat van: SCC-J op oktober 13, 2014, 19:01:17
Vak 8&9 is ook een hoek.. En  volgens mij trainen ze juist vaak aan de zuidkant.

Dan kom jij niet vaak bij de trainingen  :devil

Ze trainen in partijvorm nagenoeg altijd voor noord.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets