Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Dokkumer

Citaat van: 666 op juli 17, 2014, 19:04:06
Waarom gaan beide partijen niet samen.. In het bestuur kvc en cc, of zijn de verschillen zo groot dat dat niet kan. Het mooiste vind ik dat de gehele achterban gehoord wordt. Gezamenlijk zou dat het beste kunnen lijkt mij. 

Al vind ik het heel erg jammer dat Cambuur cc geen plekje geeft in het stadion. We hebben ook wel eens een rommelmarkt gehad op de opendag,  daar wordt niemand vrolijk van.
Dat hebben we eerder gezien met het samengaan van de Vriendenclub en Supportersclub Cambuur. De invloed van laatstgenoemde is inmiddels nihil, dus lijkt me dat geen optie.

SCC-J

v/d Belt zet eigen supporters in kwaad daglicht

Afgelopen zaterdag speelde Cambuur in Oosterbeek een oefenduel tegen het Griekse PAOK Saloniki. Een van de weinige leuke wedstrijden in de voorbereiding en dus besloten redelijk veel Cambuur supporters om naar Oosterbeek af te reizen. Bij aankomst op het sportpark bleken ook veel Griekse supporters aanwezig te zijn. Een goede zaak. Supporters van beide elftallen komt de sfeer over het algemeen zeker ten goede....

http://cambuurculture.nl/wordpress/vd-belt-zet-eigen-supporters-kwaad-daglicht/

Lore

Citaat van: SCC-J op juli 28, 2014, 15:54:01
v/d Belt zet eigen supporters in kwaad daglicht

Afgelopen zaterdag speelde Cambuur in Oosterbeek een oefenduel tegen het Griekse PAOK Saloniki. Een van de weinige leuke wedstrijden in de voorbereiding en dus besloten redelijk veel Cambuur supporters om naar Oosterbeek af te reizen. Bij aankomst op het sportpark bleken ook veel Griekse supporters aanwezig te zijn. Een goede zaak. Supporters van beide elftallen komt de sfeer over het algemeen zeker ten goede....

http://cambuurculture.nl/wordpress/vd-belt-zet-eigen-supporters-kwaad-daglicht/

Ik snap dat jullie voor jezelf willen opkomen, maar gooit dit niet nog meer olie op iets wat volgens velen "niets voorstelde"?

RotterdamLeeuwarden

Ik ben er niet geweest maar hang dan die vlag dan aan de overkant op.
probleem opgelost.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Dokkumer

Citaat van: Lore op juli 28, 2014, 16:51:41
Ik snap dat jullie voor jezelf willen opkomen, maar gooit dit niet nog meer olie op iets wat volgens velen "niets voorstelde"?
Wie doet hier uitspraken bij het grootste stuk onruststokend vreten van het Noordelijk journaille? Mag je dan reageren? Of moet je eerst om toestemming vragen?

Actie=Reactie.

Dokkumer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juli 28, 2014, 17:44:21
Ik ben er niet geweest maar hang dan die vlag dan aan de overkant op.
probleem opgelost.
Ja vind ik ook. Al die Griekse vlaggen weghalen en aan de overkant ophangen  :zucht

Casuals-lwd

#757
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juli 28, 2014, 17:44:21
Ik ben er niet geweest maar hang dan die vlag dan aan de overkant op.
probleem opgelost.

Volgens mij snap je het standpunt niet helemaal  :O

Cambuur Culture heeft het duidelijk over de manier waarop Gerald zich heeft gedraagt tegenover de Cambuur supporters. Die vlaggen maken het probleem niet, er was gister gewoon helemaal niks aan de hand in Oosterbeek. Dat weet Gerald ook wel maar toch gaat hij mooi mee met de media en zet hij zijn supporters voor paal  :(


dizzhead

kan iemand dat betreffende artikel scannen? Ik wordt onderhand wel nieuwsgierig....

Lore

Citaat van: Dokkumer op juli 28, 2014, 18:00:28
Wie doet hier uitspraken bij het grootste stuk onruststokend vreten van het Noordelijk journaille? Mag je dan reageren? Of moet je eerst om toestemming vragen?

Actie=Reactie.

Tsjah, VD Belt geeft zijn mening. Sommigen vallen erover dat hij de mogelijkheid geeft aan LC om een negatief stuk te schrijven en vervolgens wordt daar weer een reactie om gegeven. Die reactie kan het LC weer gebruiken en zo blijf je bezig.

Soms is Het verstandiger om niet te reageren!

SCC-J

Helaas geeft de bvo niet de mogelijkheid dit intern bespreekbaar te maken..
Wat me vooral stoort maar ook tekenend is het feit dat Vd belt niet even vraagt aan supporters wat er aan de hand is maar gelijk via de lc zijn eigen interpretatie de wereld in slingert.

Soms kan je beter niet reageren... Van den belt.
Probeer eerst eens te reageren op je eigen supporters.

Kunstgras

Citaat van: cambuurculture.nl
BVO negeert Cambuur Culture stelselmatig

Zoals een ieder weet is Cambuur Culture morgen op de Open Dag niet welkom met een stand. Dit omdat wij geen 'partner' zouden van de BVO zijn. Wij hebben per e-mail nogmaals aan de BVO om tekst en uitleg gevraagd. In deze mail vragen wij ons af wat de criteria zijn om als 'partner' te worden aangemerkt. Zie onderstaande mail. Tot op heden hebben wij helaas nog steeds geen antwoord op onze mail mogen ontvangen..

Wij zijn buitengewoon teleurgesteld in de houding die de BVO richting ons aanneemt. De BVO (b)lijkt Cambuur Culture stelselmatig te negeren. Afspraken worden niet na gekomen en mails worden niet beantwoord. Dit terwijl omgekeerd verzoeken vanuit de BVO door ons wel worden gehonoreerd. Zo staken wij, op verzoek van de BVO, tijdens de eerste training van dit seizoen ons vuurwerk af op de Noord-tribune in plaats van, zoals gebruikelijk, op de hoofdtribune.

Bovendien zijn wij van mening dat wij hebben laten zien over een flinke achterban te beschikken. In een jaar tijd zijn wij gegroeid naar een ledental van niet minder dan 300 man. Het negeren van Cambuur Culture betekent ook het negeren van onze achterban.  Dit vinden wij niet acceptabel. Wij hebben de BVO dan ook medegedeeld dat wij niet bereid zijn nog langer genoegen te nemen met een plaats aan de zijlijn. Het wordt tijd voor erkenning!

STAND UP FOR THE CULTURE
Citaat van: Mail van Cambuur Culture aan BVO
Beste Jan,

Wij betreuren het ten zeerste dat de BVO weigert om ons een stand te geven tijdens de Open Dag.

Al ruim 2,5 jaar zetten wij ons als supportersclub in voor de belangen van de supporters van Cambuur. Een jaar geleden zijn wij begonnen met het werven van leden. In een jaar tijd zijn wij gegroeid naar een ledental van niet minder dan 300 man. Wij vinden dat wij hebben aangetoond een flinke achterban te hebben.

Nu wordt ons een stand bij de Open Dag geweigerd omdat wij geen 'partner' van de club zijn. Wat is dat, een 'partner' van de club? De afgelopen jaren hebben veel bedrijven en commerciƫle partijen stands gehad op de Open Dag. Niks mis mee, maar deze bedrijven zijn wel welkom als 'partner', maar een supportersclub met een flinke achterban en binding met de club is niet welkom?

Wij hebben het gevoel dat de BVO ons buiten de deur wil houden. Juist een Open Dag is voor ons een mooie kans om aan de supporters te laten zien waar wij mee bezig zijn. Een kans voor ons om verder te groeien.

Wij willen je vragen dit bericht door te spelen aan de directie. Wij zijn niet van plan nog veel langer genoegen te nemen met een plaats aan de zijlijn. Het wordt tijd dat wij en onze achterban door de BVO serieus worden genomen en dat wij eindelijk worden erkend.

Graag ontvangen op korte termijn een reactie op deze mail. Wij zouden graag willen weten wat de criteria zijn om als 'partner' te worden aangemerkt.


Met vriendelijke groet,

Johan
Supportersclub Cambuur Culture


http://cambuurculture.nl/wordpress/bvo-negeert-cambuur-culture-stelselmatig/

Len Cantello

Hoogste tijd dat de bvo eens gaat informeren bij andere eredivisieclubs hoe men daar omgaat met meerdere supporterclubs.......
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Len Cantello

Zo. Ben dan ook eindelijk maar eens lid geworden... Support your local team!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op augustus 04, 2014, 19:16:13
Zo. Ben dan ook eindelijk maar eens lid geworden... Support your local team!
Dat heeft lang geduurd ;) Welkom bij de club!