Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Culture

Er zijn nog een beperkt aantal kaarten voor Feyenoord uit beschikbaar in de ‪#‎cambuurculturebus‬ Bestellen doe je via internet: http://webshop.sccambuurculture.nl/event/feyenoord-sc-cambuur/

Wees er snel bij, vol is vol!!
Nog geen lid van Cambuur Culture? http://cambuurculture.nl/wordpress/word-lid/


Cambuur Culture

#692

Er zijn inmiddels al 9 teams ingeschreven voor de 7 vs 7 Cambuur Culture Cup. Er kunnen maar een beperkt aantal teams meedoen aan het toernooi dus schrijf je team snel in!
Voetbal je niet zelf? Naast voetbal kijken onder het genot van een biertje zal ook die dag Ricky optreden en wordt er afgesloten met een DJ en een barbecue.
Kom langs en we maken er een mooi supportersfeest van.


http://cambuurculture.nl/wordpress/cambuurculturecup/

Cambuur Culture

Citaat van: Cambuur Culture
Supporters ADO volgend seizoen niet meer welkom in Leeuwarden?

Als het aan onze directeur Gerald van den Belt ligt zijn de supporters van ADO volgend seizoen niet langer welkom in Leeuwarden. Dit naar aanleiding van de wand van het uitvak die tijdens de wedstrijd van afgelopen zaterdag door een groep Hagenezen uit zijn voegen werd gedrukt. Supportersclub Cambuur Culture vindt dit onzin. Wij zijn van mening dat je niet een hele groep goedwillende supporters moet straffen voor de daden van een enkeling.

Het Friesch Dagblad tekende de volgende woorden op uit de mond van Gerald van den Belt.

"Er was geen enkele aanwijzing dat het zó uit de hand kon lopen", vervolgt Van den Belt. Hij heeft met de voorzitter van ADO gepraat over volgend seizoen. "Is dit nog wel te organiseren met zulke uitsupporters? Die gasten hoeven we hier niet weer te hebben."

Volgens Van den Belt speelde de kwaliteit van de scheidingswand geen rol. "Als je met driehonderd man tegen een muur duwt, dan gaat elke muur om".

Deze uitspraken van Gerald van den Belt, die overigens prima werk aflevert en een belangrijk aandeel heeft in de successen van Cambuur, vinden wij wel erg makkelijk en populistisch. Er was geen sprake van 300 supporters die de wand bij het uitvak hebben omgeduwd. Slechts een klein deel van deze groep is verantwoordelijk voor de vernielingen. Deze supporters moet je straffen. Laat de goedwillende supporter echter met rust!

Het lijkt tegenwoordig heel populair te zijn grote groepen voetbalsupporters over één kam te scheren, en weg te zetten als tuig. Met deze uitspraken handelt Gerald van den Belt hetzelfde als burgemeester Van der Laan van Amsterdam die besloot een hele groep onschuldige Cambuursupporters de toegang van de ArenA te ontzeggen. Met alle gevolgen van dien. Bovendien schept deze uitspraak een gevaarlijk precedent. Wanneer Cambuur hele supportersgroepen gaat weigeren voor het gedrag van een kleine groep, dan kunnen wij dit andersom ook verwachten...

Als het aan Cambuur Culture ligt zijn de supporters van ADO ook volgend jaar gewoon welkom in Leeuwarden. Bij voetbal horen uitsupporters. Dit maakt de sfeer er alleen maar mooier en beter op.

STAND UP FOR THE CULTURE!

http://cambuurculture.nl/wordpress/supporters-ado-volgend-seizoen-niet-meer-welkom-leeuwarden/

Ruppppert


Galdiano

Het beloofd een mooie dag te worden!

Cambuur Culture Cup 2014  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCC-J


Ronnie tng

Vierde geëindigd, en helemaal naar de.....

Galdiano

Wat een fantastische dag gister. Weer prachtig, goed georganiseerd en lekker druk!  |:)

En nu verbazingwekkend fit  _O_
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik heb een mail van CC ontvangen als lid, terwijl ik geen aanmelding heb gedaan. Wel heb ik een sjaaltje en vaantje gekocht. Kan iemand me vertellen hoe dat kan (SCC-J misschien?).
Henk, held, bedankt

SCC-J

#700
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 11, 2014, 13:04:19
Ik heb een mail van CC ontvangen als lid, terwijl ik geen aanmelding heb gedaan. Wel heb ik een sjaaltje en vaantje gekocht. Kan iemand me vertellen hoe dat kan (SCC-J misschien?).
Je hebt meteen je vraag beantwoord denk ik. Ga ik voor je wijzigen.

Ps je bent nu niet automatisch lid oid hoor. Er zal dus ook geen lidmaatschapsbedrag worden afgeschreven.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: SCC-J op juni 11, 2014, 13:29:35
Je hebt meteen je vraag beantwoord denk ik. Ga ik voor je wijzigen.

Ps je bent nu niet automatisch lid oid hoor. Er zal dus ook geen lidmaatschapsbedrag worden afgeschreven.

Dank!
Ik vond trouwens nog een mooi interview in (Feyenoordblad) Lunatic news over Cambuur Culture, heeft dat hier al gestaan, anders zet ik het er even neer.
Henk, held, bedankt

SCC-J

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 11, 2014, 14:52:44
Dank!
Ik vond trouwens nog een mooi interview in (Feyenoordblad) Lunatic news over Cambuur Culture, heeft dat hier al gestaan, anders zet ik het er even neer.
niet hier op het forum dacht ik wel op facebook

Cambuur Culture

Cambuur Culture niet welkom op open dag

Zaterdag 2 augustus staat de open dag van onze club weer op het programma. Een dag waarop iedereen welkom is om te zien hoe mooi onze club is en wat Cambuur uniek maakt. Een dag waarop iedereen welkom is, althans dat zou je zeggen met een open dag.

http://cambuurculture.nl/wordpress/cambuur-culture-niet-welkom-op-open-dag/

zeewolde

Citaat van: SCC-J op juni 11, 2014, 15:29:42
niet hier op het forum dacht ik wel op facebook

Leuk stukje |:)

maar ken je klassiekers:

De oud feyenoorder die het meeste indruk bij cambuur heeft gemaakt is nog steeds werkzaam bij feyenoord en niet als speler ;)