Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Tribunes blokkeren of leeghouden is volgens mij ook een mogelijke bron van ellende. De 1 wil wel de tribune op, de ander niet. Vul de rest zelf maar in.

Maar, ik heb wel zoveel vertrouwen in CC dat het een actie zal worden waar iedereen mee uit de voeten kan.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

SCC-J

Citaat van: pvanbuijtene op september 05, 2013, 11:39:59
Spanddoek bij opkomst omhoog houden zou kunnen natrlk.... na 12minuten weer...
Snap dat er iets moet gebeuren... maar om de spelers zo te duperen .. .
Gaan ze eerste 12 min maar schaakvoetbal spelen . knallen we er daarna zowel publiek als spelers er meteen bovenop.... Maar actie is nog niet duidelijk gemaakt nog toch?

dit is mien club

Citaat van: SCC-J op september 05, 2013, 11:46:29
Gaat wel gebeuren. DKV uit nog niet. Maar de prijzen moeten wel acceptabel zijn.

Akkoord
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

pvanbuijtene

Citaat van: SCC-J op september 05, 2013, 11:53:20
Gaan ze eerste 12 min maar schaakvoetbal spelen . knallen we er daarna zowel publiek als spelers er meteen bovenop.... Maar actie is nog niet duidelijk gemaakt nog toch?

Klopt.. maar die verhalen gingen al wel rond...

Yellow Army

 :0= MET DIT BELEID, UITSUPPORTERS KWIJT!!!
Area 58

Dokkumer

Citaat van: pvanbuijtene op september 05, 2013, 11:55:46
Klopt.. maar die verhalen gingen al wel rond...
Als we van elke scheet een donderslag moeten maken onweert het hier altijd :devil

pvanbuijtene

Citaat van: Dokkumer op september 05, 2013, 12:03:13
Als we van elke scheet een donderslag moeten maken onweert het hier altijd :devil
Was wel een scheet van iemand van de cc dacht ik  w:)

Dokkumer

Iemand van, betekent nog niet dat de hele CC dezelfde mening is toegedaan ;)
Ze zijn er mee bezig, komt vast binnenkort wel wat naar buiten rollen.

SCC-J

Citaat van: pvanbuijtene op september 05, 2013, 12:04:45
Was wel een scheet van iemand van de cc dacht ik  w:)

Zo' n actie is zeker niet ondenkbaar. Een hele wedstrijd boycot lijkt me niet voor de hand liggend.

pvanbuijtene

Citaat van: SCC-J op september 05, 2013, 12:10:36
Zo' n actie is zeker niet ondenkbaar. Een hele wedstrijd boycot lijkt me niet voor de hand liggend.
Laatste is logisch.. enige wat ik aangaf is niet achter enig boycot (10min) sta... vanwege support en problemen met andere noordgangers en veiligheid etc.

We shall see |:)

DayDreamer

Daarnaast is het belangrijk dat het vanaf minuut 1 al gekkeboel is in het stadion, dat kan verschil maken met wel in de wedstrijd komen of niet.

pvanbuijtene

Citaat van: pvanbuijtene op september 05, 2013, 12:49:57
Daarnaast moet je ook rekening houden dat de club.. simplistisch as ze zijn.. zal.wijzen naar 1222 verkochte verkochte kaarten voor dkv uit mochten zr echt onder vuur komen te staan...

John Hiatt

Heel Noord leeghouden gaat zeker niet werken. Hebben we een aantal jaren geleden ook geprobeerd, toen Cambuur onderaan in de Jupiler league stond. Toen waren er al behoorlijk veel mensen die toch tribune op wilden, terwijl het toen behoorlijk leeg was. Nu met een uitverkocht Noord is dit echt niet te doen.

dit is mien club

Als harde kern zijnde moet het te doen zijn om vak 14 en 15 leeg te houden

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

John Hiatt

Citaat van: dit is mien club op september 05, 2013, 13:14:52
Als harde kern zijnde moet het te doen zijn om vak 14 en 15 leeg te houden

Gaat je niet lukken zonder heibel. En heibel moet je niet willen.