Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

29september: dkv - cambuur

Gestart door pvanbuijtene, juni 13, 2013, 08:57:45

Vorige topic - Volgende topic

weestwel

Citaat van: dit is mien club op september 05, 2013, 10:47:40
Ik hoop nog altijd een paar bussen van de CC die eigen lijsten krijgen en de bussen zelf kunnen vullen.
Anders zitten we straks in een bus met complete gezinnen die een koffie kan en een gevulde koek mee nemen.


Oprotten met dat kut V****Lied spelers moeten gewoon weg lopen bij het begin van dat lied en klaar gaan staan.
Direct de toon zetten...



Maar met de lijst koffiebussen beginnen dan??

dit is mien club

idd uit beleid = wan beleid....

Ik ben benieuwd hoeveel kaarten er verkocht worden... ik hoop dat de leden van CC voltallig aanwezig zullen zijn
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Len Cantello

Citaat van: pvanbuijtene op september 05, 2013, 11:47:01
Wat een gezeik voor 25minuten reizen juh..
Ik zie het echt niet zitten dat de bvo de organisatie van ca. 25 bussen op de rit krijgt zonder dat er wat mis gaat. Het zou nm niet de eerste keer zijn dat er bussen te weinig komen opdagen, etc.

1.200 man in de trein is veel eenvoudiger te regelen. Incl. leuke wandeling. Alleen jammer dat het geen winter is en de vaarten nog niet bevroren zijn..........

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

pvanbuijtene

Citaat van: Len Cantello op september 05, 2013, 11:53:22
Ik zie het echt niet zitten dat de bvo de organisatie van ca. 25 bussen op de rit krijgt zonder dat er wat mis gaat. Het zou nm niet de eerste keer zijn dat er bussen te weinig komen opdagen, etc.

1.200 man in de trein is veel eenvoudiger te regelen. Incl. leuke wandeling. Alleen jammer dat het geen winter is en de vaarten nog niet bevroren zijn..........

Maar ging mij om dat 25minuten reiizen het mij niet uitmaakt bij wie ik in de bus zit.. en ja... trein was handig geweest en prachtig.....

kapseltje


Dokkumer


Unknown

Citaat van: pvanbuijtene op september 05, 2013, 11:57:57
Maar ging mij om dat 25minuten reiizen het mij niet uitmaakt bij wie ik in de bus zit.. en ja... trein was handig geweest en prachtig.....

Ik heb een hekel aan busrezien, maar wat maten/bekenden in de bus wordt het een stuk beter...zeker als je nagaat dat je ook met schoolreisje jeugd en (huis)vrouwen in de bus kan komen..bah  :devil


Dokkumer

Hitsige huisvrouwtjes voor een kort ritje :devil

Len Cantello

Citaat van: Dokkumer op september 05, 2013, 12:10:12
Hitsige huisvrouwtjes voor een kort ritje :devil
Sjezus. Dat roept herinneringen op aan een heel vunzig Bierbus reisje van enkele seizoenen geleden.....
:_spank :R :_schater
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op september 05, 2013, 12:11:54
Sjezus. Dat roept herinneringen op aan een heel vunzig Bierbus reisje van enkele seizoenen geleden.....
:_spank :R :_schater
Daar was ik -gelukkig?- niet bij :devil

TM

Citaat van: kapseltje op september 05, 2013, 12:03:03
Staat er al een rij?  :insane

De eersten staan er al wel. Straks die kant maar op. Bierke met  |:)

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Galdiano op september 05, 2013, 10:59:49
Net zoals Feyenoord, gewoon balletje overtikken en niet in linie gaan staan.

;)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Clint

Citaat van: Len Cantello op september 05, 2013, 12:11:54
Sjezus. Dat roept herinneringen op aan een heel vunzig Bierbus reisje van enkele seizoenen geleden.....
:_spank :R :_schater

Gatver. Nou krijg ik die lichtbeelden weer op mijn netvlies.

John Hiatt

Citaat van: Len Cantello op september 05, 2013, 12:11:54
Sjezus. Dat roept herinneringen op aan een heel vunzig Bierbus reisje van enkele seizoenen geleden.....
:_spank :R :_schater

Wij zijn niet bang, want H is erbij!  _O_

dit is mien club

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op september 05, 2013, 12:44:59
;)

Galdiano zei: Net zoals Feyenoord, gewoon balletje overtikken en niet in linie gaan staan.


Dat zou toch een stunt zijn, gewoon doen man |:)
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it