Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Culture

Citaat van: Westerpark op juni 26, 2013, 14:47:54
Zo klinkt het natuurlijk als een flut bedrag, maar toch denk ik dat het mensen afschrikt als je voor onbepaalde tijd ergens aan vast zit. Misschien iets duidelijker de mogelijkheden tot opzeggen erbij vermelden, of een optie tot jaarlidmaatschap instellen.

Als je mensen contant voor een jaar laat betalen heb je het probleem dat je het volgende seizoen achter je geld aan moet. Dat kost dan elk jaar weer ontzettend veel tijd. Vandaar dat we gekozen hebben voor de automatische incasso.

We werken verder niet met een opzegtermijn of iets dergelijks. Wanneer de bijdrage voor een nieuw seizoen is afgeschreven bestaat zelfs de mogelijkheid het geincasseerde bedrag binnen 30 dagen via de bank terug te boeken. Wanneer mensen dit doen maken we hier geen probleem van. Dit komt nog op onze website te staan.

Dokkumer

Citaat van: Don op juni 26, 2013, 19:23:58
Absoluut, we zitten al bijna op 100 leden. Ik verwacht dat er vrijdag bij DTD nog een hoop bij zullen komen. We hebben weer flyers bij ons waarop mensen hun gegevens kunnen invullen, dus iedereen kan zich aanmelden onder het genot van een  :proost
Je weet dat overeenkoumsten gesloten onder invloed door een rechter nietig verklaard worden? :devil

Toch een goed begin, hopelijk gaat na DTD de groei nog verder omhoog :thumbsup

De Jager

Citaat van: Westerpark op juni 26, 2013, 00:00:46

Ik denk alleen dat zo'n lidmaatschap een behoorlijke drempel is voor velen die CC wel een warm hart toedragen.
Je zit toch voor onbepaalde tijd vast aan een automatische incasso van een behoorlijk bedrag.

Deze supportersclub is ook opgericht om de fanatieke aanhang een stem te kunnen geven, als je een tientje in het jaar al teveel vind ben je in mijn ogen niet fanatiek genoeg om ook maar aan een lidmaatschap te mogen denken!

brambo3004

Citaat van: De Jager op juni 26, 2013, 21:15:51
Deze supportersclub is ook opgericht om de fanatieke aanhang een stem te kunnen geven, als je een tientje in het jaar al teveel vind ben je in mijn ogen niet fanatiek genoeg om ook maar aan een lidmaatschap te mogen denken!

Nu breng je het alsof alle fanatiekelingen bij CC horen. Ik acht mijzelf ook aardig fanatiek, maar ik hoef geen lid te worden van CC.

De Jager

Citaat van: brambo3004 op juni 26, 2013, 21:44:37
Nu breng je het alsof alle fanatiekelingen bij CC horen. Ik acht mijzelf ook aardig fanatiek, maar ik hoef geen lid te worden van CC.
Ik zeg ook absoluut niet dat je lid moet worden van CC. Alleen mijn mening is  dat wanneer je al moeilijk doet over 10 euro in het jaar, speciaal voor spandoeken, vuurwerk etc. Je niet fanatiek bent!

brambo3004

Citaat van: De Jager op juni 26, 2013, 22:16:04
Ik zeg ook absoluut niet dat je lid moet worden van CC. Alleen mijn mening is  dat wanneer je al moeilijk doet over 10 euro in het jaar, speciaal voor spandoeken, vuurwerk etc. Je niet fanatiek bent!

Dat ben ik met je eens. Als je het om die paar euro's niet doet...

Dokkumer

Citaat van: De Jager op juni 26, 2013, 22:16:04
Ik zeg ook absoluut niet dat je lid moet worden van CC. Alleen mijn mening is  dat wanneer je al moeilijk doet over 10 euro in het jaar, speciaal voor spandoeken, vuurwerk etc. Je niet fanatiek bent!
Tussen fanatiek en fanatiek zit ook een verschil. Je hebt een groepje fanatiekelingen die het plastic wel best vindt, ook heb je een groep fanatiekelingen die het liefst helemaal Old skool willen... Overigens ben ik gematigd fanatiek maar wel old skool :D

Noordcambuur

Hoeveel leden heeft supportersclub cambuur nu,ben lid geworden maar zou mooi zijn hoeveel dat het er zijn.Op de site ff bij houden.

Ronnie tng

Citaat van: Noordcambuur op juli 04, 2013, 11:21:03
Hoeveel leden heeft supportersclub cambuur nu,ben lid geworden maar zou mooi zijn hoeveel dat het er zijn.Op de site ff bij houden.

Ik geloof dat de 100 nu ruim gepasseerd is. Verder ken ik nog een hoop mensen die nog lid moeten worden.


SCC-J

Cambuur Culture Leeuwarden heeft een link gedeeld.
4 minuten geleden
We zitten inmiddels op 125 leden!!! Leden bedankt!

https://www.youtube.com/watch?v=6pPsGCNSBKM
Lid worden? vul dan nu het formulier in: http://cambuurculture.nl/wordpress/word-lid/

Noordcambuur

Komop supporters wordt lid dan kunnen we veel meer activiteiten doen,125 supporters zijn al lid op naar de 200 |:)

Destroyer

Misschien rare vraag, maar waarom zat die brief van kvc bij sk? Kwam wel aardig over als de cambuur culture een trap nageven. Met dat officiƫle supporters club en ingeschreven bij kvk bla bla bla...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

De Jager

Citaat van: Destroyer op juli 05, 2013, 22:22:26
Misschien rare vraag, maar waarom zat die brief van kvc bij sk? Kwam wel aardig over als de cambuur culture een trap nageven. Met dat officiƫle supporters club en ingeschreven bij kvk bla bla bla...

Zeer vaag van de kvc inderdaad!
Zonder de naam te noemen cc afkraken  :?

Destroyer

Ja. Ik zou niet weten wie ze anders bedoelen. Erg gemiste kans en zielig.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Galdiano

Citaat van: Destroyer op juli 05, 2013, 22:33:42
Ja. Ik zou niet weten wie ze anders bedoelen. Erg gemiste kans en zielig.

Ze zijn bang! En zien het leden aantal drastisch minder worden, en zien cambuur culture als bedreiging! Ik vind het schandalig en dan druk ik me nog zacht uit!

Ik kan wel vertellen dat de mailbox van de kvc vandaag uitpuilt met opzeggingen, door deze actie, en ze zich zelf nog meer in de vingers snijden.

Ik ben van mening dat de kvc de cc niet als bedreiging moet zien, maar als aanvulling, twee visie's, en dat moet je als positief inzien!

Ook supporters die niks met cc hebben, valt op dat de kvc zich schuil houd en eigenlijk niemand weet wat ze doen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets