Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Dat is verdorie 5  :ams minder in het Hert :devil

Westerpark

Citaat van: Yellow Army op juni 26, 2013, 10:25:28
10 euro per jaar man. is ongeveer 80 cent per maand  :_schater

Zo klinkt het natuurlijk als een flut bedrag, maar toch denk ik dat het mensen afschrikt als je voor onbepaalde tijd ergens aan vast zit. Misschien iets duidelijker de mogelijkheden tot opzeggen erbij vermelden, of een optie tot jaarlidmaatschap instellen.

Is slechts opbouwende kritiek hoor, heb al van meerdere sympathisanten gehoord dat ze hier niet aan beginnen.

Sonnema

Kern van cambuur kost toch ook 10 euro lidmaatschap?

Clint

12,50 euro.

Maar.......daar krijg je dan ook een mooi magazine voor terug. 8)

Nightmarelwd

Citaat van: clint op juni 26, 2013, 15:05:33
12,50 euro.

Maar.......daar krijg je dan ook een mooi magazine voor terug. 8)

Dat is ook alles.

Een aantal jaren geleden had ik een hoge waardering voor de KvC, sinds de bestuurlijke wijzigingen heb ik het idee dat men maar wat doet.
Mijn idee is dat men meer luistert naar wat de BVO heeft te zeggen, dan eigen supporters. 

MI-Sider for Life

Clint


Yellow Army

Area 58

pvanbuijtene


Yellow Army

Area 58

Don

Citaat van: Westerpark op juni 26, 2013, 14:47:54
Zo klinkt het natuurlijk als een flut bedrag, maar toch denk ik dat het mensen afschrikt als je voor onbepaalde tijd ergens aan vast zit. Misschien iets duidelijker de mogelijkheden tot opzeggen erbij vermelden, of een optie tot jaarlidmaatschap instellen.

Is slechts opbouwende kritiek hoor, heb al van meerdere sympathisanten gehoord dat ze hier niet aan beginnen.
Je opmerking over het opzeggen is terecht. We zijn op dit moment meer bezig met het werven van leden, dan dat we bezig zijn met mensen die hun lidmaatschap gaan opzeggen. Het geld is nog niet eens afgeschreven :proost t.z.t. zal deze informatie zeker op onze website verschijnen.

Jammer om te horen dat meerdere sympathisanten worden tegengehouden door het feit dat ze voor onbepaalde tijd ergens aan vast komen te zitten. Hoe meer leden hoe beter natuurlijk.

Zoals ik al zei eenmalige donaties zijn ook welkom mocht je een (financiƫle)bijdrage willen leveren aan Cambuur Culture. Ons rekeningnummer is: 5083593 ten name van Cambuur Culture
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

Dokkumer

Een tientje per jaar maakt me geen moer uit... Een pakje shag en 2 flessen cola minder op jaarbasis -of 2 zakken HEMA koffiepads :devil -

Is er trouwens al wat positieve respons op de ledenwerfactie?

jeff

Citaat van: Dokkumer op juni 26, 2013, 18:38:00
Een tientje per jaar maakt me geen moer uit... Een pakje shag en 2 flessen cola minder op jaarbasis -of 2 zakken HEMA koffiepads :devil -

Is er trouwens al wat positieve respons op de ledenwerfactie?
Wat voor shag rook je, met 1 pakkie ben ik dat tientje al bijna kwijt man

Don

Citaat van: Dokkumer op juni 26, 2013, 18:38:00
Een tientje per jaar maakt me geen moer uit... Een pakje shag en 2 flessen cola minder op jaarbasis -of 2 zakken HEMA koffiepads :devil -

Is er trouwens al wat positieve respons op de ledenwerfactie?
Absoluut, we zitten al bijna op 100 leden. Ik verwacht dat er vrijdag bij DTD nog een hoop bij zullen komen. We hebben weer flyers bij ons waarop mensen hun gegevens kunnen invullen, dus iedereen kan zich aanmelden onder het genot van een  :proost
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

John Hiatt

Toch hoop ik, dat waar mogelijk CC gaat samenwerken met de KVC.

Kunstgras