Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

gobo

Citaat van: Cambuur Culture op mei 23, 2013, 20:54:15
*UITVERKOCHT*HET IS NIET MEER MOGELIJK OM VAANTJES TE BESTELLEN! laatste bestellingen zijn in behandeling.

Gaan deze zelfde vaantjes opnieuw worden uitgebracht? en hebben jullie nog andere producten op de markt?
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Holwerd voor Cambuur

Binnen! Denk dat jullie wel meer van dit soort exemplaren zouden kunnen slijten. Erg mooi, zo met het vertrouwde wapen :scc |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Cambuur Culture


marrumer

nou is het weekend en moet ik er nog vroeg af  :_schater maar het is het waard  :y

Len Cantello

Citaat van: marrumer op juni 21, 2013, 20:18:19
nou is het weekend en moet ik er nog vroeg af
Waar moet je af? Van je stoel?
:koffie ;)
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

SCC-J

Mooi wat vuurwerk bij de training . Iedereen al lid geworden

SCC-J

#97
Alweer anderhalf jaar zet Supportersclub Cambuur Culture zich in voor een beter supportersbeleid en voor het bewaken van de clubcultuur. Hier hebben we jullie hard bij nodig. Wij zijn zo sterk als onze achterban. Word daarom nu lid van Supportersclub Cambuur Culture!

Waarom lid worden van Cambuur Culture?

Wij vragen jullie om lid van Cambuur Culture te worden omdat jullie onze boodschap steunen en achter ons staan. Niet meer, niet minder. Op dit moment worden we niet gehoord door de BVO. Wij denken dat dit anders wordt wanneer we aan kunnen tonen dat de supporters van Cambuur in grote getale achter ons staan. Alleen op deze manier kunnen wij onze doelstellingen bereiken.

Vanaf 10 euro per jaar ben je al lid van Supportersclub Cambuur Culture. Je kan kiezen uit de volgende bedragen:

- 10 euro per jaar; – 20 euro per jaar; of – 50 euro per jaar.

Wat gaat Cambuur Culture met dit geld doen?

Supportersclub Cambuur Culture heeft een andere visie op sfeeracties dan hoe ze op dit moment worden uitgevoerd. We houden niet van plastic, en we hebben weinig met sfeer die 'te koop' is. We willen terug naar old skool'. Dit betekent zelfgemaakte spandoeken en megadoeken, en daarnaast vuurwerk wanneer mogelijk. Doeken moeten gemaakt worden met stof, zweet en bier. Niet met plastic, een computer en een blikje cola light.

Het organiseren van activiteiten zoals supportersfeesten en bootreisjes.

Kortom, word nu lid van Supportersclub Cambuur Culture!



http://cambuurculture.nl/wordpress/word-nu-lid-van-supportersclub-cambuur-culture/

Westerpark

Goede ontwikkelingen weer vanuit kamp Cambuur Culture.

Ik denk alleen dat zo'n lidmaatschap een behoorlijke drempel is voor velen die CC wel een warm hart toedragen.
Je zit toch voor onbepaalde tijd vast aan een automatische incasso van een behoorlijk bedrag.

Don

Citaat van: Westerpark op juni 26, 2013, 00:00:46
Goede ontwikkelingen weer vanuit kamp Cambuur Culture.

Ik denk alleen dat zo'n lidmaatschap een behoorlijke drempel is voor velen die CC wel een warm hart toedragen.
Je zit toch voor onbepaalde tijd vast aan een automatische incasso van een behoorlijk bedrag.
Een eenmalige bijdrage is ook altijd welkom ;)

10 euro per seizoen een behoorlijk bedrag? Alle tientjes bijelkaar geeft ons mogelijkheden om komend seizoen verder te groeien als 'Cambuur Culture kamp'.
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

Ronnie tng

Citaat van: Westerpark op juni 26, 2013, 00:00:46
Goede ontwikkelingen weer vanuit kamp Cambuur Culture.

Ik denk alleen dat zo'n lidmaatschap een behoorlijke drempel is voor velen die CC wel een warm hart toedragen.
Je zit toch voor onbepaalde tijd vast aan een automatische incasso van een behoorlijk bedrag.

Mocht die drempel te hoog zijn, dan blijkt dat Cambuur Culture toch minder draagvlak heeft dan van te voren gedacht. Voor 10 euro per jaar kun je al lid zijn, dat valt natuurlijk mee. Wanneer je aangeeft niet meer lid te willen zijn dan houdt de overeenkomst natuurlijk op  :scc :ams


gobo

Citaat van: Ronnie tng op juni 26, 2013, 09:03:30
Mocht die drempel te hoog zijn, dan blijkt dat Cambuur Culture toch minder draagvlak heeft dan van te voren gedacht. Voor 10 euro per jaar kun je al lid zijn, dat valt natuurlijk mee. Wanneer je aangeeft niet meer lid te willen zijn dan houdt de overeenkomst natuurlijk op  :scc :ams

He Ronnie, heb je al een kraampje geregeld op de open dag? :devil
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Ronnie tng

Citaat van: gobo op juni 26, 2013, 09:34:49
He Ronnie, heb je al een kraampje geregeld op de open dag? :devil

:_schater  Geen bierkraam nodig, het Hertje heeft de tap vast wel aan staan...  :D

Yellow Army

Citaat van: Westerpark op juni 26, 2013, 00:00:46
Goede ontwikkelingen weer vanuit kamp Cambuur Culture.

Ik denk alleen dat zo'n lidmaatschap een behoorlijke drempel is voor velen die CC wel een warm hart toedragen.
Je zit toch voor onbepaalde tijd vast aan een automatische incasso van een behoorlijk bedrag.

10 euro per jaar man. is ongeveer 80 cent per maand  :_schater
Area 58