Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wat was je eerst bezochte wedstrijd van Cambuur?

Gestart door Leovardiascc, februari 04, 2014, 23:13:18

Vorige topic - Volgende topic

Ameland

Cambuur-MVV in  de winter van 2002.
Met 2300 man op de tribunes bij min 10.
I may be the one walking away, but you're the one that's leaving.

Viper

Ik was te jong (5 of 6) om te onthouden welke wedstrijd en tribune het was, maar het was in het begin van de jaren 90.

mescc

Cambuur - ajax . Oefenwedstrijd was het volgens mij in 1990? Oosttribune. Dokkumer kin dat kloppen??

scclwd


dizzhead

#19
Einde jaren 90 wel eens een paar wedstrijdjes, dat was voor een trainerscursus. Geen idee meer wie de tegenstander destijds was... later in 2004 was mijn eerste echte pot tegen Dordrecht meende ik, 1-4. Ik zat op west met m'n vriendin en ben sindsdien eigenlijk voor het eerst echt supporter van een club geworden. Dat is zo gebleven. Dat zal zo blijven.

pvanbuijtene

20012002 voor t eerst geloof ik..... geen idee welke wedstrijd... zat toen op oost.. na twente thuis voor beker naar noord gegaan en sibds dit seizoen maar weer op zuid...

TM

Ik weet dat het tegen Sparta was en dat ik samen met mijn vader op west zat. Maar de wedstrijd verloop, datum etc. kan ik me niet meer herinneren. Was toen ook nog maar een klein jonkje 8)

NicoJanHoogma1960

Was in 1970 Cambuur - Elinkwijk  2 - 1 winnende goal Boudi van der Heide !
Cambuur zit in je bloed

Eewal

De mijne was Cambuur- SVV Dordrecht 5-0 16 januari 1993 in de Eredivisie. Op Zuid, meteen al blauwe plekken van het geduw na een doelpunt. Ik was meteen verkocht!  :scc

Leovardia


Citaat van: TM op februari 05, 2014, 11:48:38
Ik weet dat het tegen Sparta was en dat ik samen met mijn vader op west zat. Maar de wedstrijd verloop, datum etc. kan ik me niet meer herinneren. Was toen ook nog maar een klein jonkje 8)

Haha! Je haalt me de woorden uit de mond!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

Bascambuur

22-08-1998 Cambuur - PSV 1 - 1.

8 jaar was ik toen. Inmiddels 15,5 jaar verder en vanavond weer tegen PSV. Denk 3-0.  :scc
   

Dokkumer

Citaat van: mescc op februari 05, 2014, 10:48:53
Cambuur - ajax . Oefenwedstrijd was het volgens mij in 1990? Oosttribune. Dokkumer kin dat kloppen??
Dat kin wel kloppen, alleen heeft mijn archief (nog) geen aandacht besteed aan oefenwedstrijden.

Harry L.

Dat is lang geleden, weet alleen nog dat het thuis was tegen DS '79

Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op februari 05, 2014, 09:16:34
11 september 1982! Die hele beruchte wedstrijd tegen Den Haag. Volgens mij was het toen 2-0 voor Cambuur.
2-0 klopt wel ja. Kan me nog heel goed herinneren dat het op Oost helemaal los ging. Hoor mijn ouweheer nog zeggen dat we beter maar "daar" (voor de hoofdtribune) konden gaan staan. We stonden -jawel vooruitziende blik- toen regelmatig op "Oud Noord".

Harry L.

Citaat van: Harry L. op februari 05, 2014, 16:06:44
Dat is lang geleden, weet alleen nog dat het thuis was tegen DS '79

Het doelpunt van Oscar zijlstra staat trouwens wel op mijn netvlies gebrand.