Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wat was je eerst bezochte wedstrijd van Cambuur?

Gestart door Leovardiascc, februari 04, 2014, 23:13:18

Vorige topic - Volgende topic

Leovardiascc

ik weet niet of iedereen het er mee eens is maar ik vind het in ieder geval wel leuk om te weten wat jullie eerste wedstrijd was die je bezocht hebt bij Cambuur  |:)

Mijn eerste wedstrijd was 24 maart 2006.

Cambuur-Veendam 4-1.

ik zat toen op de oostribune, daarna ben ik een paar keer met een kameraad van mijn vader meegeweest op zuid, en toen ik met mn beste maat me een keer vroeg of ik mee wilde op noord, ik was gelijk verliefd! |:)

Dokkumer


moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

Leovardiascc


Clint

Uit het stenen tijdperk en net na de eerste maanlanding:

17 augustus 1969. SC Cambuur - De Volewijckers 0-2.

En daarna in al die 44 jaren maar 3 thuiswedstrijden gemist.

Dokkumer

Citaat van: clint op februari 05, 2014, 07:25:06
Uit het stenen tijdperk en net na de eerste maanlanding:

17 augustus 1969. SC Cambuur - De Volewijckers 0-2.

En daarna in al die 44 jaren maar 3 thuiswedstrijden gemist.
En ik altijd maar menen dat jouw eerste wedstrijd in het Pleistoceen was ergens rond 2.500Ma vC. 8P

666

Cambuur - Vitesse 1976 - 1977

Kan ik mij niet goed herinneren, maar als ik mijn vader moet geloven was het een matige wedstrijd die 1-0 werd gewonnen. Ik weet nog wel dat ik ik het mooi vond dat er veel mensen in het stadion waren |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

michello

08-04-1995   Cambuur   Fortuna Sittard   0-2   

Cambuur oa met Stam, Konterman, Arts en Keizer.
Fortuna met een piepjonge Mark van Bommel in de spits (scoorde ook) en ( de bij later Cambuur spelende) Robert Loontjes en Fuat Usta.



John Hiatt

11 september 1982! Die hele beruchte wedstrijd tegen Den Haag. Volgens mij was het toen 2-0 voor Cambuur.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: 666 op februari 05, 2014, 08:24:21
Cambuur - Vitesse 1976 - 1977

Kan ik mij niet goed herinneren, maar als ik mijn vader moet geloven was het een matige wedstrijd die 1-0 werd gewonnen. Ik weet nog wel dat ik ik het mooi vond dat er veel mensen in het stadion waren |:)

Dat was met de periode die ze op doelgemiddelde niet pakten (Excelsior). Uit mijn plakboek:



Henk, held, bedankt

losang09

sep 1997  Cambuur - Helmond Sport 4 - 0 Prachtig team o.l.v. Han Berger.

Lore

Ik zou het bij god niet meer weten, maar het zal ergens in het seizoen 1995/ 1996 zijn geweest!

misideoldskool

Seizoen 93/94 ajax-cambuur 3-2 in stadion de meer.

zeewolde

Moet in het seizoen 1981-1982 geweest zjn. Toen kwam ik in leeuwarden wonen.
Eerste wedstrijd die ik me nog echt goed kan herinneren was die in 1982 -1983 Cambuur -Den Bosch nacompetitie :(

Heb Cambuur overigens voor het eerst zien voetballen in Groningen
(stond toen nog tussen de groningen fans). Werd helaas 6-0 voor Groningen. Was in 1980.

IsmailvanEssen

Citaat van: Lore op februari 05, 2014, 09:40:28
Ik zou het bij god niet meer weten, maar het zal ergens in het seizoen 1995/ 1996 zijn geweest!

Voor mij precies hetzelfde.. was alleen in 90 een keer met mijn vader.. ik was toen 5/6...
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...