Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

oebele schokker

Gestart door sunderland, januari 22, 2013, 19:58:00

Vorige topic - Volgende topic

scclwd

Schokker wordt steeds beter. Jammer dat hij gewisseld werd.

Bascambuur

Ik vind het onbegrijpelijk dat hij nog steeds niet op 10 staat. Hij doet me denken aan Sandor.

richard

Citaat van: Bascambuur op februari 23, 2013, 00:37:57
Ik vind het onbegrijpelijk dat hij nog steeds niet op 10 staat. Hij doet me denken aan Sandor.
[/quote

Als je dit zegt dan flipt arts al!!

De Raaf

Mut veul te veul lopen, maar spelers bin oek jaknikkers tegenwoordig

Sonnema

Citaat van: De Raaf op februari 23, 2013, 04:03:02
Mut veul te veul lopen, maar spelers bin oek jaknikkers tegenwoordig

Het is geen buitenspeler alleen ziet dat sprookje het niet. Geef hem die kans maar eens achter de spitsen.

Andre-Lwd

Op 10 graag, ongelooflijk toch dat de Leeuw erin komt en dat hij op het middenveld komt te spelen, terwijl Schokker daarheen had gemoeten.

denistel

oek al binne er 6000  die zegge oebele ken beter op 10 dan gebeurd het nog niet.

Dokkumer

Citaat van: denistel op februari 23, 2013, 20:52:35
oek al binne er 6000  die zegge oebele ken beter op 10 dan gebeurd het nog niet.
Dan mutte Henk en Jan hun mond openskeure. Het belang van de club gaat boven het ego van Arts!

denistel

denkst dat die dat niet doen of su,,,,maar er wordt niet naar geluisterd.

Dokkumer

Tja van iemand die uitspraken doet als "Ik heb mijn papiertje niet om boven mijn bed te hangen", kun je verwachten dat hij links gaat als iedereen rechts zegt.

Dan zo maar: Oepie mooi op de búten houwe :devil

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op februari 23, 2013, 21:03:55
Citaat van: denistel op februari 23, 2013, 20:52:35
oek al binne er 6000  die zegge oebele ken beter op 10 dan gebeurd het nog niet.
Dan mutte Henk en Jan hun mond openskeure. Het belang van de club gaat boven het ego van Arts!
Kan Arts niet weg gepromoveerd worden net als Dick de Boer bij Almere,ontslag kost geld dan maar een creatieve oplossing bedenken.. Jeugd trainer of zo :devil
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

hest em in de gaten .Je wisselt je enige creatieve speler toch niet .Denk dat oebele Arts heeft gefeliciteerd met de 0-0

MP4L

Citaat van: Bascambuur op februari 23, 2013, 00:37:57
Ik vind het onbegrijpelijk dat hij nog steeds niet op 10 staat. Hij doet me denken aan Sandor.

Een luië speler met geniale paasjes en soms onmogelijke goals? :P

Bascambuur

Nee, iemand die in tegenstelling tot de rest, wel kan voetballen.

John Hiatt

Oebele functioneert alleen als het hele team in zijn dienst speelt. En dat kan bij Cambuur niet omdat Cambuur te afhankelijk is van Hemmen. Daar is het spel veel meer op afgesteld.