Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

oebele schokker

Gestart door sunderland, januari 22, 2013, 19:58:00

Vorige topic - Volgende topic

denistel

welke cambuur supporter ik oek maar spreek ieder1 vind dat ie op
10 mut dus waarom wordt het niet eens een keer geprobeerd.
een trainer mut zelf de opstelling maken en laat vast zien oren niet
hangen naar de supporters maar dit is gewoon overduidelijk dus ja
wat is dan wijsheid.

denistel

Citaat van: John Hiatt op februari 25, 2013, 09:26:56
Oebele functioneert alleen als het hele team in zijn dienst speelt. En dat kan bij Cambuur niet omdat Cambuur te afhankelijk is van Hemmen. Daar is het spel veel meer op afgesteld.

kest niet degraderen in deze competitie en top 8 of 9 haal je altijd dus
ga lekker vrij uit spelen

John Hiatt

Gewogen en wederom veel te licht bevonden.

gewoon een fan

Citaat van: John Hiatt op maart 05, 2013, 10:44:57
Gewogen en wederom veel te licht bevonden.
Triest dat hij gisteren toch 1 van de minst slechte was  :?
Bij hem kun je tenminste nog zien dat hij wel voetballen kan.

De Gast

Leuke voetballer die Oebele.. maar op de buiten hoef je 'm wat mij betreft niet meer te zetten. Misschien dat ie op 10 beter uit de voeten kan.

Anders gewoon exit.

Bascambuur

Wat een onzin om Schokker nu meteen af te schrijven. Het is duidelijk dat de buitenkant niet zijn  favoriete positie is, maar het is ook duidelijk dat hij de enige is die kan voetballen.

John Hiatt

Citaat van: Bascambuur op maart 05, 2013, 12:14:56
Wat een onzin om Schokker nu meteen af te schrijven. Het is duidelijk dat de buitenkant niet zijn  favoriete positie is, maar het is ook duidelijk dat hij de enige is die kan voetballen.

Handelingssnelheid van een olietanker.

DeChef

Citaat van: John Hiatt op maart 05, 2013, 12:39:16
Citaat van: Bascambuur op maart 05, 2013, 12:14:56
Wat een onzin om Schokker nu meteen af te schrijven. Het is duidelijk dat de buitenkant niet zijn  favoriete positie is, maar het is ook duidelijk dat hij de enige is die kan voetballen.

Handelingssnelheid van een olietanker.

Oebele is de enige creatieve middenvelder die we hebben maar onze geweldige trainer zet hem verkeerd in.
Hoort gewoon achter de spits en niet als rechtsbuiten waar hij alleen maar energie verspilt met mee verdedigen.

Je ziet gewoon aan hem dat hij ongelukkig is daar langs de lijn. Op de momenten dat hij wel in het centrum loopt geeft hij vaak mooie paasjes.

Bascambuur

Citaat van: John Hiatt op maart 05, 2013, 12:39:16
Citaat van: Bascambuur op maart 05, 2013, 12:14:56
Wat een onzin om Schokker nu meteen af te schrijven. Het is duidelijk dat de buitenkant niet zijn  favoriete positie is, maar het is ook duidelijk dat hij de enige is die kan voetballen.

Handelingssnelheid van een olietanker.
Volgens mij ben je in de war met Bakker. Die werkelijk iedere bal verspilt. Als Schokker de bal heeft gaat ie meestal naar iemand met hetzelfde shirt, dat is al heel wat.

denistel

lekker op 10 zetten en vrij uit laten spelen....... :wall

AL

Lekker op 10 laten spelen in 4-4-2 systeem.
Voetballend verreweg onze beste speler!!

brambo3004

Citaat van: AL op maart 05, 2013, 13:17:57
Lekker op 10 laten spelen in 4-4-2 systeem.
Voetballend verreweg onze beste speler!!

Ja, en dan Adje als zwervende aanvaller rond Hemmen ofzo?

De Gast

Leuk die halve positiewisselingetjes.. zal echter helemaal niks uitmaken

denistel

Citaat van: AL op maart 05, 2013, 13:17:57
Lekker op 10 laten spelen in 4-4-2 systeem.
Voetballend verreweg onze beste speler!!

doe maar een 3-4-3 systeem en vermaak de supporters zou ik zo zeggen

denistel