Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

oebele schokker

Gestart door sunderland, januari 22, 2013, 19:58:00

Vorige topic - Volgende topic

de Schoot

Na laatste fluitsignaal zei Henk: We hebben gewonnen.
Daar ging het om en dat weet Oepie ook.
:thumbsup Slotje  |:)

Gasgeve

Citaat van: Dokkumer op december 24, 2014, 17:52:17
Hij heeft het hele seizoen niet bij de selectie gezeten, hij zat er juist bij om hem een waardig afscheid te gunnen niet omdat hij zo goed was/is.
Hij kreeg een waardig afscheid voor en na de wedstrijd, wat er tijdens de wedstrijd gebeurde was poppenkast.