Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

oebele schokker

Gestart door sunderland, januari 22, 2013, 19:58:00

Vorige topic - Volgende topic

Scc01

Citaat van: sunderland op december 07, 2014, 01:08:07
Oebele bedankt jonguh .ik was 1 van jou grootste fans .Je had vanavond makkelijk mee gekunt .

Dat is toch wel iets waar ik het zeker mee eens ben. Hij had vandaag net zo goed mee kunnen voetballen, en misschien nog wel meer potjes....

Collingwood

Inmiddels bevestigt Harkemase Boys dat Schokker in de winterstop zal terugkeren op het oude nest.
Kalmte alleen kan u redden.

sccleeuwarden

Iemand ook een spandoekje gemaakt voor het afscheid van oepie die tijdens de 14e minuut kan worden laten zien?

dit is mien club

There's only one Oepie Schokker, One Oepie Schokker, Walking along singing this song, Walking in an Oepie wonderland
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Destroyer

Citaat van: sccleeuwarden op december 18, 2014, 13:15:44
Iemand ook een spandoekje gemaakt voor het afscheid van oepie die tijdens de 14e minuut kan worden laten zien?

14e minuut maar even zingen
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: Destroyer op december 19, 2014, 20:27:39
14e minuut maar even zingen
Jaaaa, goed idee :D

Citaat van: dit is mien club op december 19, 2014, 11:01:12
There's only one Oepie Schokker, One Oepie Schokker, Walking along singing this song, Walking in an Oepie wonderland
Dit is wel mooi!

Len Cantello

Bedankt, Oep! Veel succes bij de Boys.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Cor

Zo`n scheidsrechter snapt er dus echt ruk van

Tukker

Citaat van: Cor op december 20, 2014, 20:50:02
Zo`n scheidsrechter snapt er dus echt ruk van
Ik vraag me af of hij zoiets überhaupt wel mee krijgt
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

sccvl

Citaat van: Tukker op december 20, 2014, 21:20:01
Ik vraag me af of hij zoiets überhaupt wel mee krijgt

Denk ook niet dat de scheidsrechter het in de gaten had hoor. Wel jammer had mooi geweest als die toch nog even een paar seconden had mogen meedoen. Dacht ook ineens huh afgefloten?!....

Eewal

Jammer voor oebele maar ik was blij met het laatste fluitje...

sccvl

Citaat van: Eewal op december 20, 2014, 21:23:58
Jammer voor oebele maar ik was blij met het laatste fluitje...

Logisch wij allemaal, maar had die jongen zijn afscheid ook wel een beetje gegund hoor!

Marc S

Citaat van: Eewal op december 20, 2014, 21:23:58
Jammer voor oebele maar ik was blij met het laatste fluitje...

Dit stond 2-1 met een beetje pech valt die bal toch nog verkeerd.

Keira

Beetje scheids had het aangevoeld erg jammer |:) |:) |:)

AL

Oebele bedankt! Ik heb van je genoten.
Veel succes bij Harkemase Boys!