Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

oebele schokker

Gestart door sunderland, januari 22, 2013, 19:58:00

Vorige topic - Volgende topic

sunderland


sunderland

ik wist niet dat Oebele reclame maakte voor BCC

SCC-J

Wist zelf oek niet waarom die niet in de basis stond

denistel

tactisch denk ik de leeuw is beter in de omschakeling maar ja oebele
is aanvallend beter tis maar net waar je voor kiest

De Gast

En aan beide heb je nog nooit wat gehad in uitwedstrijden..

SCC-J

De Leeuw ook niet in thuiswedstrijden

Grijskijkert

Citaat van: De Gast op februari 04, 2013, 06:56:18
En aan beide heb je nog nooit wat gehad in uitwedstrijden..
Wat zal jij een treurig leven hebben, de hele dag maar janken..
IN HENK WE TRUST!!!

De Gast

Valt wel mee hoor.. wat Cambuur betreft wordt je dat vanzelf aangezien de spelers het hier altijd laten afweten als het om de knikkers gaat.

papagaaiensoep

Was vorig jaar nog wel fan van de Leeuw, maar die is dit seizoen diep weggezakt. Voetballend is Oebele echt een juweel en heeft altijd die één, twee momenten - denk aan de fluwelen voorzetten richting Hemmen (ja, ook Oss UIT). Kan ik van de Leeuw momenteel helas niet zeggen. Volgens mij loopt z'n contract af en ik zou het niet verlengen. Ik zou mooi verder gaan met Oepie, Hemmen en Adnane; weet zo nog niet wat ik van Hiwat moet vinden.

Grijskijkert

Citaat van: papagaaiensoep op februari 04, 2013, 10:07:29
weet zo nog niet wat ik van Hiwat moet vinden.
Komt zeker omdat je hem nog niet hebt zien spelen?
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

wie wel dan?? 7 minuten


blijft het op zich vreemd vinden dat een speler die voor de winter
alles speelde gister 90 min op de bank zat terwijl dat sparta achter
in erg kwetsbaar was

Grijskijkert

Citaat van: denistel op februari 04, 2013, 12:29:56
wie wel dan?? 7 minuten


blijft het op zich vreemd vinden dat een speler die voor de winter
alles speelde gister 90 min op de bank zat terwijl dat sparta achter
in erg kwetsbaar was
Ik denk niemand, want wie volgt Zwolle 2 of herinnerd hem van vorig jaar niemand waarschijnlijk..

Had Oebele ook vanaf het begin verwacht, want er was geen reden om hem te passeren lijkt me..
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: De Gast op februari 04, 2013, 06:56:18
En aan beide heb je nog nooit wat gehad in uitwedstrijden..
Nee he .Jij hebt je ogen dicht . Bij bijna alle goals die wij in uitwedstr hebben gemaakt gaf Oebele de assist . En hij heeft ook nogeens een aantal ballen neergelegd die niet werden verzilverd

richard

Citaat van: sunderland op februari 04, 2013, 15:12:29
Citaat van: De Gast op februari 04, 2013, 06:56:18
En aan beide heb je nog nooit wat gehad in uitwedstrijden..
Nee he .Jij hebt je ogen dicht . Bij bijna alle goals die wij in uitwedstr hebben gemaakt gaf Oebele de assist . En hij heeft ook nogeens een aantal ballen neergelegd die niet werden verzilverd

Bedankt voor de duidelijkheid......een voetballer opofferen voor een blind peerd is weer echt over nagedacht!!

GerardFraneker


Oebele stond erg in de belangstelling bij Sierd de Vos tijdens de wedstrijd van Mvv - Cambuur.
Hij had het de hele tijd over een liedje uit een kinderprogramma  'kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen meneer'.

Voor de liefhebbers'

http://www.youtube.com/watch?v=RLZXrfZ8X0U

Lyrics:
Oebele is hupsakee
Oebele is hup falderiere
Oebele is jippieje
Driemaal in de rondte, olé!