Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bob Schepers

Gestart door sunderland, januari 30, 2014, 22:57:12

Vorige topic - Volgende topic

JurjenS7

Citaat van: drg op maart 02, 2015, 23:31:27
Er was een periode dat het er op leek eens een mooie zak geld voor onze club neer te kunnen leggen met zijn talenten, helaas was dat niet gelukt. Maar ben hem dankbaar voor zijn inzet en mooiere perioden. Hadden we maar meer van zulke jongens gehad, dan waren er zeker een paar geslaagd.
Bijker ?  :D Maar die begon wat later met zijn ontwikkeling, was niet echt goed toen hij in de jeugd speelde.
Ik mag bob en in de jeugd was hij echt goed, maar zodra hij tegen de grote mannen kwam te staan is het er nooit echt uitgekomen. Al zaten er natuurlijk wel een paar goede wedstrijden tussen af en toe

rudie

Voor volgend jaar 3 opties denk Ik: als amateur in het nieuwe beloftenteam, stapje terug met Keizer mee naar Emmen of via ONS weer minuten maken. Jammer, was een talent.

Tanjajeah

Citaat van: rudie op maart 04, 2015, 00:03:07
Voor volgend jaar 3 opties denk Ik: als amateur in het nieuwe beloftenteam, stapje terug met Keizer mee naar Emmen of via ONS weer minuten maken. Jammer, was een talent.

Zou mij niets verbazen als hij inderdaad naar een club als Emmen gaat. Dat zou denk ik ook het beste zijn.. Is nog niet afgeschreven voor het betaalde voetbal. Hij moet gewoon een seizoen lang alles spelen en dan kijken waar ie staat.

TARGET

Daar ben ik het 100% mee eens.!! :clint

Gasgeve

Kan in de Jupiler League wel mee als het een beetje meezit. Hij kan met zijn snelheid altijd wel wat forceren.

michello

#425
Arme Bob:

http://www.omropfryslan.nl/nijs/ofskied-sc-cambuur-falt-bob-schepers-swier

Het ga je goed jongen! Mooi voor je maatschappelijke carrière gaan en laat de troosteloze JL maar voor wat het is..

denistel

was is de jeugd wel het grootste talent maar dat alleen is niet genoeg gebleken helaas. als ie nog wil slagen als voetballer
dan moet ie meer kerel worden is mijn mening en er 110% voor gaan.
velen hier zeiden dat diemers het niet zou halen maar die heeft een goed seizoen achter de rug maar dat had ik wel
verwacht die zet er alles voor aan de kant.

bob bedanlt voor je inzet voor de club en het ga je goed jongu.

Tanjajeah

Een jongen van de club, jammer dat het zo is gelopen. Had achteraf misschien beter bij Cambuur kunnen blijven i.p.v. zo vroeg de stap naar Utrecht al te maken. Toch zou ik niet opgeven als ik hem was. Gewoon een stap terug doen en van daaruit weer vooruit kijken. Het zou mooi zijn als Marcel Keizer hem mee nam naar Emmen. Voetballen in de relatieve luwte van de Jupiler League, onder een goede trainer een heel seizoen wedstrijden spelen en het plezier terug vinden.

veteraan

Zonde, hij kan wel voetballen, jaartje JL ?

Dokkumer

Citaat van: veteraan op mei 21, 2015, 15:56:41
Zonde, hij kan wel voetballen, jaartje JL ?
Denk dat je momenteel in de Topklasse er niet veel slechter aan toe bent ;)

Timmie

Citaat van: rudie op maart 04, 2015, 00:03:07
Voor volgend jaar 3 opties denk Ik: als amateur in het nieuwe beloftenteam, stapje terug met Keizer mee naar Emmen of via ONS weer minuten maken. Jammer, was een talent.

Hij gaat niet de JL in. Zal een maatschappelijke carrière tegemoet gaan..

Montana

Echt kut dat hij niet geslaagd is

Sander Scc

Vijf jaar terug nog een toptalent en nu kan hij er niks meer van?
Zijn probleem is dat hij de laatste 2,3 jaar (te) weinig wedstrijden heeft gespeeld.

Ga gewoon lekker 2 jaar naar Emmen. Lekker veel wedstrijden spelen en je doorontwikkelen. Je bent pas 22!! Kun je daarna misschien weer omhoog kijken.

Bedankt Bob!
Veel succes

sk13

Nee zijn probleem is dat hij hikt op twee gedachten. En daar over nadenkt. Ipv van keus te maken en daar vol voor gaan. Dus of maatschappelijke carrière of voetbal carrière.

Galdiano

Bob Scheper is mentaal niet goed genoeg.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets