Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bob Schepers

Gestart door sunderland, januari 30, 2014, 22:57:12

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Schepers loopt op air, en denkt nog steeds de beste te zijn.  :_schater
Snel oprotten kan misschien net het niveau van Frisia 7 aan.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

DayDreamer

ONS heeft Bob op lijstje staan.

speculeter

MS kan hij niveau van ons aan.
Heb mijn twijfels :_schater

TARGET

Gefeliciteerd met je aanbieding BOB..!! :_schater

DayDreamer

Citaat van: TARGET op maart 02, 2015, 11:49:21
Gefeliciteerd met je aanbieding BOB..!! :_schater

Nog geen contact, staat alleen op het lijstje.

TARGET

daarom staat er gefeliciteerd met je aanbieding :gelekaart

Galdiano

Ik betaal zijn treinkaartje (enkeltje Sneek) als hij gelijk vertrekt!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Yellow Army

En dit is grappig omdat?
Area 58

Galdiano

Citaat van: Yellow Army op maart 02, 2015, 13:11:13
En dit is grappig omdat?

Ik weet dat zijn houding en gedrag niet goed zijn.
Hij heeft zijn eigen glazen ingegooid.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Galdiano op maart 02, 2015, 14:08:37
Ik weet dat zijn houding en gedrag niet goed zijn.
Hij heeft zijn eigen glazen ingegooid.
daarom kun je wel normaal doen .De erediv is te hoog gegrepen voor hem ,zeker het nivo wat wij nu hebben .Dat kan toch ?

scclwd

Citaat van: Galdiano op maart 02, 2015, 14:08:37
Ik weet dat zijn houding en gedrag niet goed zijn.
Hij heeft zijn eigen glazen ingegooid.

Wat versta jij onder houding en gedrag? Mag de beste jongen geen biertje in de stad drinken? Belachelijke reacties hier.

scclwd

Citaat van: TARGET op maart 02, 2015, 11:49:21
Gefeliciteerd met je aanbieding BOB..!! :_schater

Kansloze opmerking.

Dokkumer

Teveel op 2 paarden gewed (full time studie en profcarrière)?
Jammer, hij was toch het grootste talent van de jeugdopleiding. Gun hem echt het allerbeste en hoop dat hij na volgend seizoen een herkansing ergens krijgt.

drg

Er was een periode dat het er op leek eens een mooie zak geld voor onze club neer te kunnen leggen met zijn talenten, helaas was dat niet gelukt. Maar ben hem dankbaar voor zijn inzet en mooiere perioden. Hadden we maar meer van zulke jongens gehad, dan waren er zeker een paar geslaagd.

Galdiano

Citaat van: scclwd op maart 02, 2015, 19:29:10
Wat versta jij onder houding en gedrag? Mag de beste jongen geen biertje in de stad drinken? Belachelijke reacties hier.

Dat zal het allerlaatste zijn waar ik over ga vallen.  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets