Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bob Schepers

Gestart door sunderland, januari 30, 2014, 22:57:12

Vorige topic - Volgende topic

Unknown

Sja, die jongen wil echt wel, maar hij is gewoon niet goed genoeg, hij kan er ook niks aan doen dat hij wordt opgesteld.
Jammer, want gun het hem wel.

Gasgeve

Werkt hij zo hard op de training dan? Lijkt me niet echt iemand die alles aan de kant zet voor zijn sport.

dizzhead

Ik heb er nog steeds vertrouwen (of hoop?) in dat het nog wel goedkomt met deze jongen. Maar nu zit het er even niet in, ik had ook de hoop dat juist Scheveningen een potje is die Bob even nodig had. Maar helaas. Hij lijkt medespelers niet te snappen en vice versa.

sunderland

Citaat van: dizzhead op oktober 30, 2014, 12:57:30
Ik heb er nog steeds vertrouwen (of hoop?) in dat het nog wel goedkomt met deze jongen. Maar nu zit het er even niet in, ik had ook de hoop dat juist Scheveningen een potje is die Bob even nodig had. Maar helaas. Hij lijkt medespelers niet te snappen en vice versa.
ze snappen hem wel hoor .Overslaan dus .Die slijngaard en skepers sloegen elkaar steeds over .Pfff wat een ergernis

sk13

Toch was skeepers motm.  Gaf de assist op 1-0 en scoorde de bevrijdende 2-0.

Menwmoet

Citaat van: sk13 op oktober 31, 2014, 13:39:10
Toch was skeepers motm.  Gaf de assist op 1-0 en scoorde de bevrijdende 2-0.
Assist bij de 1-0 was niet van Schepers!

Bernardo

Citaat van: sk13 op oktober 31, 2014, 13:39:10
Toch was skeepers motm.  Gaf de assist op 1-0 en scoorde de bevrijdende 2-0.

Narsingh gaf de assist bij 1-0.

drg

Citaat van: Bernardo op oktober 31, 2014, 16:10:56
Narsingh gaf de assist bij 1-0.

19 ergernissen en 1 gelukte assist van Narsingh dus. Vond Schepers gewoon weer 110% inzet tonen.

Galdiano

Citaat van: drg op oktober 31, 2014, 16:37:18
19 ergernissen en 1 gelukte assist van Narsingh dus. Vond Schepers gewoon weer 110% inzet tonen.

Zet mij in de basis en ik geef ook 200%.
Maar of iemand er gelukkig van zal worden?   :devil

Bob is leuk voor een Telstar of een Top Oss.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

YellowBlue

Citaat van: drg op oktober 31, 2014, 16:37:18
Vond Schepers gewoon weer 110% inzet tonen.
ja, bij elke bal die hij kreeg ging hij voor eigen succes... negeerde zijn ploegmaats, trok alleen maar naar binnen.....drama :zucht

el haj

Schepers: 'Mooie tijd gehad in Utrecht'

Zondag is voor Bob Schepers een bijzondere dag. Dan keert hij immers, als speler van SC Cambuur, terug op wat tot voor kort nog zijn thuishonk was: Stadion Galgenwaard. FCUtrecht.nl sprak met de aanvaller.

Slechts éénmaal scoorde Bob Schepers in zijn anderhalf seizoen bij FC Utrecht. Niet genoeg, vindt de buitenspeler. Schepers kwam in 2011 over van SC Cambuur, de tegenstander van zondag. De Friezen konden nog een seizoen gebruik maken van de jonge speler, want hij werd direct aan hen terug verhuurd. Na die jaargang sloot hij aan bij FC Utrecht. Een vaste basisplaats wist hij bij de voetbaltrots van de Domstad nooit te veroveren, en inmiddels draagt hij weer het shirt van SC Cambuur. "Toch kijk ik met een goed gevoel terug op mijn Utrechtse tijd", zegt de Enschedeër. "Sportief is het niet geworden wat ik ervan had verwacht, maar ik ben absoluut een betere speler geworden, zowel technisch als tactisch", zegt Schepers, die niet ontkent dat het qua spel beter kon. "Toch is het jammer dat het geen doorslaand succes is geworden. Het is moeilijk uit te leggen, maar ik was het vertrouwen in mijzelf een beetje kwijt en dat zag je terug in het veld. Het was een lastige periode. FC Utrecht ging op een gegeven moment spelen in een 4-4-2-systeem. Dat was voor mij, als buitenspeler, niet gunstig. Een plek in de basis was toen ver weg." 

'Leerzaam en leuk'
Maar rancune? Nee, niets daarvan bij Schepers. "Niet alleen in de selectie, maar ook op de kantoren en op Zoudenbalch had ik uitstekend contact met de mensen van de club. Het was een leerzame en leuke periode."

Vertrouwde omgeving
De vleugelspeler werd verhuurd aan SC Cambuur, dat hem uiteindelijk definitief vastlegde. "Daar voelde ik mij al snel een stuk beter. Het is voor mij een vertrouwde omgeving. Ik heb er mijn eerste stappen gezet in het profvoetbal. Het is fijn om terug te zijn." Een basisplaats zit er voorlopig voor Schepers echter niet in. Trainer Henk de Jong kiest op het moment voor anderen. "Het gaat op het moment heel goed met SC Cambuur, dus het is logisch dat er weinig verandert", geeft hij toe. "Ik moet hard blijven werken en mijzelf op die manier terug in het team knokken. We hebben veel vleugelspelers, dus makkelijk zal dat niet worden. Toch heb ik er alle vertrouwen in. Voor de bank ben ik niet teruggekomen."

'Team staat als een huis'
SC Cambuur heeft dit seizoen een gevaarlijke ploeg, zegt Schepers. "Onze trainer Henk de Jong krijgt nu veel credits en dat is terecht. Hij zet het werk van Dwight Lodeweges, die nu trainer is van sc Heerenveen, prima door. Wat ook helpt is dat de nieuwe jongens zich uitstekend aanpassen aan de Eredivisie. De meeste spelers in onze selectie hebben nauwelijks ervaring op het hoogste niveau. Dat maakt onze resultaten alleen maar knapper. Jongens als Mohamed El Makrini en Wout Droste doen moeiteloos mee, terwijl ze nog relatief nieuw zijn in de Eredivisie. We hebben gewoon een goede ploeg die een hoog niveau haalt. Iedereen voert zijn taken uit en het team staat als een huis, ondanks het vertrek van enkele bepalende spelers."

bron: http://fcutrecht.nl/nieuws/actueel/10740/schepers-vindt-el-haj-beste-cambuursupporter

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

el haj

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 20, 2014, 22:56:00
:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Dat was snel! Had voor de zekerheid nog maar zo'n grapje uitgehaald bij Ogbeche omdat ik niet verwacht had dat iemand het zou zien. :P
Maar nee, scherp hoor!

De Gast

Vind het echt een aanfluiting dat deze jongen zo weinig speeltijd krijgt.. aan de andere kant hebben we met Barto natuurlijk wel iemand op de linksbuiten die heel hard werkt..    :O

sunderland

Citaat van: De Gast op december 07, 2014, 00:21:34
Vind het echt een aanfluiting dat deze jongen zo weinig speeltijd krijgt.. aan de andere kant hebben we met Barto natuurlijk wel iemand op de linksbuiten die heel hard werkt..    :O
lekker slapen .Stel ze beide nooit weer op op die plek .Beide keren niks