Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Citaat van: hydoscc op november 09, 2014, 18:47:04
we hebben gewoon een zwaar programma gehad de laatste 3 wedstrijden.

Straks utrecht nac en gae... gewoon 9 punten en iedereen weer blij
straks Utrecht AZ en nac.
Met 6 punten meer als tevreden.

DayDreamer

Citaat van: wiekie1969 op november 09, 2014, 15:39:32
Helemaal mee eens, snapte niet waarom Seblecki eruit moest, die speelde goed daar op links. Mooie goal ook.

Die heeft 1 bal goed geraakt man, en dat was die goal.

DayDreamer

Los dat Ajax veel en veel beter was, die wissels zijn echt dramatisch in mij ogen, niet alleen vandaag. Vandaag ook weer 3 spitsen in het veld, iedereen doet maar wat als we zo spelen, volgens mij doet Henk dat om die jongens rustig te houden ofzo.

speculeter

Snapte ook niet zoveel van die wissels...en vele medesupporters om me heen...
Op het middenveld werden we overlopen.
Waarom geen middenvelder erbij.
En waarom Mo eruit?
Of is dat met oog op de toekomst? ?

denistel

Citaat van: DayDreamer op november 09, 2014, 20:28:00
Los dat Ajax veel en veel beter was, die wissels zijn echt dramatisch in mij ogen, niet alleen vandaag. Vandaag ook weer 3 spitsen in het veld, iedereen doet maar wat als we zo spelen, volgens mij doet Henk dat om die jongens rustig te houden ofzo.

at we de ridder misse binne we vleugel loos op links he.is te makkelijk te verdedigen voor de tegenstander.

YellowBlue

Meleg is dan nog wel een aardige vervanger, maar als die ook niet kan spelen...
Je zou wat mij betreft dan beter met 4-4-2 kunnen spelen met Vd Streek hangend linksbuiten en Bakker of de Pool er bij op het middenveld.

Destroyer

Citaat van: YellowBlue op november 10, 2014, 12:32:01
Meleg is dan nog wel een aardige vervanger, maar als die ook niet kan spelen...
Je zou wat mij betreft dan beter met 4-4-2 kunnen spelen met Vd Streek hangend linksbuiten en Bakker of de Pool er bij op het middenveld.

_O_ Volledig mee eens, zo hadden ze gister moeten starten. Maar nee, blijven ballen... Helaas zijn we bij topclubs daar niet tegen opgewassen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

De Gast

Ajax liet ons wat uitrazen en kwam er een paar keer doeltreffend uit. Misschien dat wij ook eens iets van een tactiek moeten gaan uitproberen in bepaalde wedstrijden. Tot nu toe halen we thuis met het aanvallende voetbal geen enkel resultaat tegen de traditionele top 3.

denistel

1e kwartier had ajax niks te melden enhad het oek 2-0 kenne wese juist door de aanvallende tactiek.
je moet wel doseren denk ik dus als die 2-0 niet valt de kop er bij houden.
maar om nou te zeggen we gaan meer verdedigend spelen nou sorry daar kom ik niet voor
en dat kenne we toch oek niet.

Gasgeve

Op dit moment is het sowieso geen goed idee om op de verdediging te leunen met onze hogerop willende Bijker ...

sunderland

Ik had mo er niet afgehaald maar hij leed heel veel balverlies.

Treb

Citaat van: sunderland op november 10, 2014, 14:18:33
Ik had mo er niet afgehaald maar hij leed heel veel balverlies.

Ik had eerder Bakker gebracht voor vd Streek om Mo wat meer te ondersteunen. De wissels sloegen echt nergens op.. een half uur van tevoren met 3 spitsen spelen terwijl het nog 'maar' 1-2 staat. Je kunt het ook allemaal wat overdrijven.

De Gast

Mo wissel je toch niet voor Barto tegen een club als Ajax. Mo kan eens minder spelen maar is een sterkhouder binnen het team. Ik dacht dan ook gister dat hij wel geblesseerd moest zijn geweest. Nou niet dus. Aanfluiting die wissel. Zo maak je van je elftal een rommeltje en tegen een club als Ajax haalt dat natuurlijk helemaal niks uit.

speculeter

Zo zo....commentaar op onze heilige.
Maar ben het absoluut met je eens.
Heb soms het idee dat hij wisselt met het idee van: ik durf dat wel of opvallend wisselen.
Hoeft niet altijd.we werden overlopen op het middenveld.
Zet er dan een middenvelder bij.

Goudvinger

Als plan A in de wedstrijd een hele tijd al niet meer werkt, kan je toch niet 'omdat het te vroeg is' plan B uitstellen? Ik snap de kritiek niet.