Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Citaat van: De Gast op oktober 27, 2014, 06:45:37
Dus als iemand een andere mening heeft is ie gelijk een vriendje van iemand..

Hoevaak hebben we Bob nou gezien dit seizoen? Bob is tenminste een echte linksbuiten die je weg kunt sturen. Nu waren we vleugellam en alles moest van de andere kant komen. Het was gewoon een wissel die nergens op sloeg want Barto liep er alleen maar te dolen.

Heeft niks met jou mening te maken, heeft alles te maken met hoe je Henk ten opzichte van Barto neerzet. Vergelijk is dan snel gemaakt. Barto mag eerst naar links, dan naar het middenveld, werkt zich een slag in het rond. Bob begrijpt werkelijk niet 1 bal, komt overal te laat, totaal niet dreigend. Maakt niet uit, dit is het Henk topic, vind Henk een gouden pik en denk dat de TS heel goed weet wie en waarom ze wisselen.

Yellow Army

Met de Ridder hebben we ook een rechtspoot op links en dus iemand die vaker naar binnen trekt dan buitenom gaat. In dat opzicht is het dus niet zo vreemd om Barto te brengen. En Bob viel echt trouwens echt niet zo dramatisch in als sommigen hier suggereren. En nee, ik ben geen vriendje van Bob  :P
Area 58

De Gast

Ik wou dat ik een vriendje was van Bob  :devil

Dan had je net zo goed Mart Dijkstra op de linksvoor kunnen zetten.. ook een rechtspoot die naar binnen trekt. Vind dat een beetje appels met peren..

Nee Barto op linksvoor vond ik weer de blunder van de dag. Net zoals een paar weken geleden bij Excelsior. Starten met Barto ipv een goed presterende Hemmen omdat dat tactisch beter zou uitpakken. Nou dat hebben we weer gezien. Vriendjespolitiek. Niets meer of minder. Kost ons punten.

EdsjeSCC

Citaat van: De Gast op oktober 27, 2014, 11:56:51
Ik wou dat ik een vriendje was van Bob  :devil

Dan had je net zo goed Mart Dijkstra op de linksvoor kunnen zetten.. ook een rechtspoot die naar binnen trekt. Vind dat een beetje appels met peren..

Nee Barto op linksvoor vond ik weer de blunder van de dag. Net zoals een paar weken geleden bij Excelsior. Starten met Barto ipv een goed presterende Hemmen omdat dat tactisch beter zou uitpakken. Nou dat hebben we weer gezien. Vriendjespolitiek. Niets meer of minder. Kost ons punten.

hahahahaha.
Tegen Excelsior hebben ze duidelijk uitgelegd waarom ze die keuze hadden gemaakt. Dat het dan niet goed uitpakt is jammer, maar nogal makkelijk proberen te scoren dit.
Vrijwel altijd als Barto er in komt gebeurt er wel wat, het lijkt dat hij met z'n drive de anderen inspireert om vol gas op zoek te gaan naar een doelpunt.

Ga toch weg met je vriendjespolitiek.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik vond het meer jammer dat van der streek eruit ging, dan dat Barto erin kwam.
Henk, held, bedankt

denistel

ja ook al zat die ook niet goed inde partij die had ik wat meer achter de spitsen gezet want heeft een goed schot he.

De Gast

Barto voor Makrini. Vd Streek als verdedigende middenvelder. De fantasie was bij Henk weer aardig op hol geslagen.. Vind het er sowieso met de wissels alleen maar minder op worden. Lijkt wel of het meer is om iedereen te pleasen dan dat er een gedachte achter zit..

scclwd

Citaat van: De Gast op november 09, 2014, 15:11:01
Barto voor Makrini. Vd Streek als verdedigende middenvelder. De fantasie was bij Henk weer aardig op hol geslagen.. Vind het er sowieso met de wissels alleen maar minder op worden. Lijkt wel of het meer is om iedereen te pleasen dan dat er een gedachte achter zit..

Snap dat je gefrustreerd bent, maar nu geen dingen gaan zoeken. Misschien is Makrini geblesseerd.

Cambuur058

Citaat van: scclwd op november 09, 2014, 15:17:09
Snap dat je gefrustreerd bent, maar nu geen dingen gaan zoeken. Misschien is Makrini geblesseerd.
nope, was tactisch

skaaver

je kan wel allemaal gaan zoeken naar verbeterpunten bij jezelf, maar vandaag was ajax gewoon beter, effectiever, sterker... (wat gezien de begroting meer dan logisch is). Stellingen als "vind het er met de wissels alleen maar minder op worden" neem ik niet serieus, komop hey! Als david tegen goliath moet je wat! |:)

Tukker

En kijk eens waar we nu staan; 7 punten boven de nacompetitie plaatsen. En dat na drie lastige laatste wedstrijden. Niet verkeerd toch.

Toen we drie wedstrijden op rij wonnen stonden we ineens bijna bovenaan; nu winnen we er drie niet en we zakken weer at. Niet erg zolang het gaat naar beneden maar gestaag blijft groeien.

Nu overheerst nog even de teleurstelling maar die is straks wel weer weg als we weer een keer winnen.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

wiekie1969

Citaat van: De Gast op november 09, 2014, 15:11:01
Barto voor Makrini. Vd Streek als verdedigende middenvelder. De fantasie was bij Henk weer aardig op hol geslagen.. Vind het er sowieso met de wissels alleen maar minder op worden. Lijkt wel of het meer is om iedereen te pleasen dan dat er een gedachte achter zit..

Helemaal mee eens, snapte niet waarom Seblecki eruit moest, die speelde goed daar op links. Mooie goal ook.

Galdiano

Makrini had zijn dag niet. Nu liep makrini achter met name Klaasen aan.
Met barto erin probeert hij het om te draaien, zodat Klaasen en Serero achter Barto aan moeten.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Gast

Klaassen en Serero achter Barto aan..

8P

hydoscc

we hebben gewoon een zwaar programma gehad de laatste 3 wedstrijden.

Straks utrecht nac en gae... gewoon 9 punten en iedereen weer blij