Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

yellow@ndblue

Citaat van: Shar op april 26, 2014, 10:36:21
Voor zover ik uit de media begrijp staat Verbeek totaal niet open voor feedback van zijn omgeving en kan het nogal een hork zijn. Bovendien heeft hij zoals gezegd niets met Cambuur en waarschijnlijk geniet hij ervan als het hier slecht gaat, wat overigens zijn goed recht is. Maar waarom dan zo iemand hier binnen halen als het hier dan wel goed gaat? De wereld bestaat uit meer trainers dan hork Verbeek. Ik ben niet op voorhand tegen een speler/trainer etc omdat die een Heerenveen verleden heeft, maar vind hem op meerdere fronten totaal niet geschikt voor Cambuur. Laat hem maar lekker aan zijn huis blijven klussen.

I rest my case _O_ _O_ _O_

Timmie

Citaat van: yellow@ndblue op april 26, 2014, 10:00:53
En wat interesseert jou of Verbeek een vrouw moet krijgen en weer lach op z'n gezicht krijgt

Hij interesseert me helemaal niets het lijkt altijd of is deze vent chagrijnig,deze vent is geen uithangbord voor je club dat is wat ik er mee bedoel hoop dat je het snapt nu.

Oh, ok! Bedankt! Dacht bijna dat het je iets interesseerde...

Hij kan beter eens een vrouw aan de haak slaan misschien dat er dan eens een lach op zijn hoofd verschijnt maar zelf hierna heb ik mijn twijfels of hem dat lukt.

Deze hork moet maar mooi naar een ander club zoeken,spelers in Duitsland geven al aan dat ze dit een vreemde vogel vonden
Het plezier zal ook wel niet meer van de spelers af te zien zijn met deze man als trainer.



:proost

speculeter

Al verwacht...deze week officieel.
Henk tekent deze week zijn contract als hoofdcoach.

EastSide058

Henk officieel hoofdtrainer volgend jaar  _O_
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Lwdscc

''Henk de Jong is ook komend seizoen de hoofdtrainer van SC Cambuur. Club en trainer hebben hun handtekening gezet onder een contract voor de duur van één seizoen. Het dienstverband zal bij handhaving automatisch met nog een seizoen worden verlengd.

Net als de afgelopen weken zal De Jong hierbij geassisteerd worden door Jan Bruin, Sandor van der Heide en René Grotenhuis. Zij beschikken allen over een doorlopend contract.

In het seizoen 2012/2013 was De Jong ook al eens (tijdelijk) hoofdtrainer van SC Cambuur, toen leidde hij de club naar het kampioenschap van de Jupiler League.''

Whoestemen

Citaat van: Lwdscc op april 28, 2014, 14:13:10
''Henk de Jong is ook komend seizoen de hoofdtrainer van SC Cambuur. Club en trainer hebben hun handtekening gezet onder een contract voor de duur van één seizoen. Het dienstverband zal bij handhaving automatisch met nog een seizoen worden verlengd.

Net als de afgelopen weken zal De Jong hierbij geassisteerd worden door Jan Bruin, Sandor van der Heide en René Grotenhuis. Zij beschikken allen over een doorlopend contract.

In het seizoen 2012/2013 was De Jong ook al eens (tijdelijk) hoofdtrainer van SC Cambuur, toen leidde hij de club naar het kampioenschap van de Jupiler League.''

Prachtig! Hopelijk geen clausules  :D 8P

sccvl

Citaat van: Lwdscc op april 28, 2014, 14:13:10
''Henk de Jong is ook komend seizoen de hoofdtrainer van SC Cambuur. Club en trainer hebben hun handtekening gezet onder een contract voor de duur van één seizoen. Het dienstverband zal bij handhaving automatisch met nog een seizoen worden verlengd.

Net als de afgelopen weken zal De Jong hierbij geassisteerd worden door Jan Bruin, Sandor van der Heide en René Grotenhuis. Zij beschikken allen over een doorlopend contract.

In het seizoen 2012/2013 was De Jong ook al eens (tijdelijk) hoofdtrainer van SC Cambuur, toen leidde hij de club naar het kampioenschap van de Jupiler League.''

Jammer dat er maar een contract is getekend voor 1 seizoen, had gehoopt dat ze Henk wat langer zouden binden.

Lore

Citaat van: sccvl op april 28, 2014, 14:21:17
Jammer dat er maar een contract is getekend voor 1 seizoen, had gehoopt dat ze Henk wat langer zouden binden.

Ik ben er eerlijk gezegd wel blij mee. Mocht het mis gaan dan kunnen de partijen relatief eenvoudig uit elkaar..

sccvl

Citaat van: Lore op april 28, 2014, 16:52:26
Ik ben er eerlijk gezegd wel blij mee. Mocht het mis gaan dan kunnen de partijen relatief eenvoudig uit elkaar..

In het verleden is het inderdaad vaak gebleken dat de trainer met een langdurig contract er niet uit kon.

dit is mien club

Prima contract als je degradeerd moet je toch maar weer kijken hoe de vlag er bij hangt
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

sk13

Henk en cs moeten er gewoon voor zorgen dat scc niet degradeert. Dan isser niks anne hand wordt steeds contract automatisch verlengd

dizzhead

Het Henk sien diploma al dan?

sunderland

Citaat van: dit is mien club op april 28, 2014, 16:57:23
Prima contract als je degradeerd moet je toch maar weer kijken hoe de vlag er bij hangt
weet ik niet .als hij het goed doet moet je weer op zoek naar een nieuwe trainer he

Lore

Citaat van: sccvl op april 28, 2014, 16:57:02
In het verleden is het inderdaad vaak gebleken dat de trainer met een langdurig contract er niet uit kon.

Tuurlijk kan die er dan wel uit, maar de afkoopsom wordt wel bepaald door de hoogte van het salaris en de duur van het contract. Ik vind dit prima beleid. Als hij zich handhaaft gaan wij gewoon nog een jaar door!

dit is mien club

Citaat van: sunderland op april 28, 2014, 17:05:16
weet ik niet .als hij het goed doet moet je weer op zoek naar een nieuwe trainer he

Dat kan, maar hij is wel een club man.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it