Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Hmm, hij lijkt mij veel te ligt om in deze trainersstaf iets toe te voegen. Juiste een ervaren en oudere assistent ontbreekt. Ook als td zou ik niet staan te juigen!

marrumer

Citaat van: yellow@ndblue op april 21, 2014, 19:51:15
als google het kan vertalen moet je het zelf maar ff doen :insane

http://www.omropfryslan.nl/nijs/marcel-keizer-niet-benaderd
dit was op 22 januari 2013 wat hebben we hier nou aan?

yellow@ndblue

#587
Citaat van: marrumer op april 21, 2014, 19:52:29
dit was op 22 januari 2013 wat hebben we hier nou aan?

Heel wat hij komt naar cambuur welkom marcel |:) |:) |:) |:)

Galdiano

Heeft iemand de VI van deze week? En zou die het mogelijk kunnen scannen?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op april 23, 2014, 16:32:21
Heeft iemand de VI van deze week? En zou die het mogelijk kunnen scannen?
Zijn nog gewoon te koop!
IN HENK WE TRUST!!!

moodygrunn

Citaat van: Galdiano op april 23, 2014, 16:32:21
Heeft iemand de VI van deze week? En zou die het mogelijk kunnen scannen?

[verwijderd door de beheerder]
In Henk en Sandor we trust

moodygrunn

En de laatste 2 pagina's

[verwijderd door de beheerder]
In Henk en Sandor we trust

runner 1

#592
De weg is vrij voor  Verbeek , samen met Henk zou dit een ideale combinatie kunnen worden  met aanvallend voetbal ,ik ga hem even polsen .

yellow@ndblue

Citaat van: runner 1 op april 24, 2014, 12:58:39
De weg is vrij voor  Verbeek , samen met Henk zou dit een ideale combinatie kunnen worden  met aanvallend voetbal ,ik ga hem even polsen .

Die heeft laatst duidelijk op TV  aangegeven dat hij totaal niets met Cambuur heeft!

Hij kan beter eens een vrouw aan de haak slaan misschien dat er dan eens een lach op zijn hoofd verschijnt maar zelf hierna heb ik mijn twijfels of hem dat lukt.

Deze hork moet maar mooi naar een ander club zoeken,spelers in Duitsland geven al aan dat ze dit een vreemde vogel vonden
Het plezier zal ook wel niet meer van de spelers af te zien zijn met deze man als trainer.

Timmie

Citaat van: yellow@ndblue op april 25, 2014, 20:00:29
Die heeft laatst duidelijk op TV  aangegeven dat hij totaal niets met Cambuur heeft!

Hij kan beter eens een vrouw aan de haak slaan misschien dat er dan eens een lach op zijn hoofd verschijnt maar zelf hierna heb ik mijn twijfels of hem dat lukt.

Deze hork moet maar mooi naar een ander club zoeken,spelers in Duitsland geven al aan dat ze dit een vreemde vogel vonden
Het plezier zal ook wel niet meer van de spelers af te zien zijn met deze man als trainer.

Haha! Het interesseert hem geen bal wat mensen van hem vinden en dat ze hem een vreemde vogel vinden!

En wat interesseert jou of Verbeek een vrouw moet krijgen en weer lach op z'n gezicht krijgt?
Prachtig figuur, geeft een beetje kleur aan de voetbalwereld!

Eewal

Citaat van: Timmie op april 25, 2014, 20:06:07
Haha! Het interesseert hem geen bal wat mensen van hem vinden en dat ze hem een vreemde vogel vinden!

En wat interesseert jou of Verbeek een vrouw moet krijgen en weer lach op z'n gezicht krijgt?
Prachtig figuur, geeft een beetje kleur aan de voetbalwereld!

De interviews zijn vermakelijk om te zien, maar als hij trainer/manager zou zijn bij onze club begin je vanzelf te storen aan zijn nukkigheid, sjachie gedoe en gepruts met journalisten. Geef me dan maar Henk de Jong, beter uithangbord kun je niet hebben...

Daddy T.

Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

dizzhead

Citaat van: Daddy T. op april 25, 2014, 20:21:12
Dank voor het inscannen en hier plaatsen, Moody!
ook namens mij!

yellow@ndblue

Citaat van: Timmie op april 25, 2014, 20:06:07
Haha! Het interesseert hem geen bal wat mensen van hem vinden en dat ze hem een vreemde vogel vinden!

En wat interesseert jou of Verbeek een vrouw moet krijgen en weer lach op z'n gezicht krijgt?
Prachtig figuur, geeft een beetje kleur aan de voetbalwereld!
En wat interesseert jou of Verbeek een vrouw moet krijgen en weer lach op z'n gezicht krijgt

Hij interesseert me helemaal niets het lijkt altijd of is deze vent chagrijnig,deze vent is geen uithangbord voor je club dat is wat ik er mee bedoel hoop dat je het snapt nu.

Shar

Voor zover ik uit de media begrijp staat Verbeek totaal niet open voor feedback van zijn omgeving en kan het nogal een hork zijn. Bovendien heeft hij zoals gezegd niets met Cambuur en waarschijnlijk geniet hij ervan als het hier slecht gaat, wat overigens zijn goed recht is. Maar waarom dan zo iemand hier binnen halen als het hier dan wel goed gaat? De wereld bestaat uit meer trainers dan hork Verbeek. Ik ben niet op voorhand tegen een speler/trainer etc omdat die een Heerenveen verleden heeft, maar vind hem op meerdere fronten totaal niet geschikt voor Cambuur. Laat hem maar lekker aan zijn huis blijven klussen.