Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

Citaat van: clint op maart 28, 2013, 15:34:03
Dat heb ik ook. Maandenlang kon het mij niet meer een reet schelen en nu in een keer ben je weer veel positiever.

De passie wordt al in de voorbeschouwing gelegd, heerlijk.

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

gewoon een fan

Citaat van: dit is mien club op maart 28, 2013, 15:52:10
Citaat van: clint op maart 28, 2013, 15:34:03
Dat heb ik ook. Maandenlang kon het mij niet meer een reet schelen en nu in een keer ben je weer veel positiever.

De passie wordt al in de voorbeschouwing gelegd, heerlijk.

Het is aanstekelijk,ik heb er ook weer zin in  :thumbsup
Bedankt bestuur,maar had het niet iets eerder gekund?  :proost

Dokkumer

Iets? Jaartje of 2,5? :devil

de wals

ben zeer tevreden met de opstelling van vanavond en eindelijk die waardeloze Telgenkamp er uit en schokker op 10   

poelie-lwd

Dat had verdorie al veel eerder gemoeten.

Hoe dan ook, ik ben zeer positief gestemd over de doorgevoerde wijzigingen en heb er alle vertrouwen in dat Henk en co woord houden t.a.v. het aanvallende voetbal wat ze voor ogen hebben.

Let wel, met een beetje geluk zijn we maandagavond gewoon weer titelkandidaat!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Andre-Lwd


Dokkumer

35 minuten... Kan de actie wel begrijpen want de momenten van Adje kostten ons uiteindelijk de wedstrijd.

John Hiatt

Citaat van: poelie-lwd op maart 29, 2013, 19:46:12
Dat had verdorie al veel eerder gemoeten.

Hoe dan ook, ik ben zeer positief gestemd over de doorgevoerde wijzigingen en heb er alle vertrouwen in dat Henk en co woord houden t.a.v. het aanvallende voetbal wat ze voor ogen hebben.

Let wel, met een beetje geluk zijn we maandagavond gewoon weer titelkandidaat!

Ik snap niet waar jouw vertrouwen op is gebaseerd. Schokeffect bestaat niet, spelers kunnen waarschijnlijk niet beter. Als Diemers er al in moet om creativiteit te brengen, dan is het einde zoek. Nachtkaarsseizoen!

richard

Citaat van: John Hiatt op maart 30, 2013, 10:56:31
Citaat van: poelie-lwd op maart 29, 2013, 19:46:12
Dat had verdorie al veel eerder gemoeten.

Hoe dan ook, ik ben zeer positief gestemd over de doorgevoerde wijzigingen en heb er alle vertrouwen in dat Henk en co woord houden t.a.v. het aanvallende voetbal wat ze voor ogen hebben.

Let wel, met een beetje geluk zijn we maandagavond gewoon weer titelkandidaat!

Ik snap niet waar jouw vertrouwen op is gebaseerd. Schokeffect bestaat niet, spelers kunnen waarschijnlijk niet beter. Als Diemers er al in moet om creativiteit te brengen, dan is het einde zoek. Nachtkaarsseizoen!

Toen liep het wel beter ipv trage slak rose!!

Holwerd voor Cambuur

Als ze dit ook laten zien in thuiswedstrijden, ga ik al met meer plezier naar het stadion. Vooruit voetballen en knokken voor wat je waard bent. Verlies je dan, dan heb je er iig alles aan gedaan. Beter dan dat angsthazenvoetbal.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Zo ist holwerd .De mensen die nu kritiek hebben hadden dat  gister voor de wedstr moeten hebben . Geen schijnheilig gedoe nu .Ennu Holwerd ophoue te vernielen daar in dat dorp

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

De Gast

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 30, 2013, 12:41:29
Als ze dit ook laten zien in thuiswedstrijden, ga ik al met meer plezier naar het stadion. Vooruit voetballen en knokken voor wat je waard bent. Verlies je dan, dan heb je er iig alles aan gedaan. Beter dan dat angsthazenvoetbal.

Gewoon resultaten pakken uit en thuis. Hoe dat maakt me niet uit. Ik schaam me nu bijna wekelijks. Veendam fortuna telstar almere. het moet niet gekker worden..

De spelers moeten zich gewoon doodschamen.

denistel

Citaat van: John Hiatt op maart 30, 2013, 10:56:31
Citaat van: poelie-lwd op maart 29, 2013, 19:46:12
Dat had verdorie al veel eerder gemoeten.

Hoe dan ook, ik ben zeer positief gestemd over de doorgevoerde wijzigingen en heb er alle vertrouwen in dat Henk en co woord houden t.a.v. het aanvallende voetbal wat ze voor ogen hebben.

Let wel, met een beetje geluk zijn we maandagavond gewoon weer titelkandidaat!

Ik snap niet waar jouw vertrouwen op is gebaseerd. Schokeffect bestaat niet, spelers kunnen waarschijnlijk niet beter. Als Diemers er al in moet om creativiteit te brengen, dan is het einde zoek. Nachtkaarsseizoen!

schok effect niet nee gewoon iets neer zetten en daar elke dag mee bezig zijn wel.

speculeter

Laten we er nou maar vertrouwen in houden!!
Het komt wel goed!! :scc :scc