Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

piene hassus

Dan slaagt ie, ast mar niet FdH is

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: 666 op april 01, 2014, 17:57:25
Louis van Gaal

Dan wordt het moeilijk. Henk had vorig seizoen toch dat grapje gemaakt dat Van Gaal hem wel mocht bellen als ie wilde weten hoe je een kampioensploeg in 8 weken klaarstoomt, vond Van Gaal niet leuk.
Henk, held, bedankt

drg

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 01, 2014, 18:32:44
Dan wordt het moeilijk. Henk had vorig seizoen toch dat grapje gemaakt dat Van Gaal hem wel mocht bellen als ie wilde weten hoe je een kampioensploeg in 8 weken klaarstoomt, vond Van Gaal niet leuk.

volgens mij vind die louis heel weinig leuk het afgelopen jaar  :zucht

Destroyer

Louis? Who the fuck is Louis dan...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

theben

Citaat van: Destroyer op april 01, 2014, 18:40:50
Louis? Who the fuck is Louis dan...
dwight dwight who the fuck is dwight dan :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater

poelie-lwd

Wederom een diepe buiging voor u oh grote verlosser!!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Len Cantello

Succes Henk! Yes you can!!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Cor

Wel een man die de emotie snapt!

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op april 01, 2014, 21:26:35
Succes Henk! Yes you van!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Vier fucking weken te laat, anders hadden we gewoon de  :schaal opgehaald :devil

NU OP JACHT NAAR EUROPA!!

michello


Lore

Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 21:27:43
Vier fucking weken te laat, anders hadden we gewoon de  :schaal opgehaald :devil

NU OP JACHT NAAR EUROPA!!

Ik snap niet dat ze niet een wedstrijden wachten. Hij wint standaard 7 op rij na 1 nederlaag. Als je dan een wedstrijdje wacht, weet je zeker dat wij de playoffs winnen!

speculeter

Succes morgen henkie harkema!

drg

 |:) |:) |:) Kom op Henk laast sien waarom je hoofdtrainer hoort te zijn, laten we beginnen met de eerste uitoverwinning  :devil

Ik heb er alle vertrouwen in dat hij samen met de rest dit seizoen veilig kan landen, en dan op naar volgend seizoen met een echte coach  :thumbsup

PePe

Henk: In de play-offs DKV verslaan!!

Len Cantello

Beste Henk! Nog een aantal finales! Maak er wat moois van!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli