Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: dizzhead op april 01, 2014, 11:28:21
Beschikt in ieder geval over een flinke dosis zelfreflectie... daar hou ik wel van:
http://www.rijnmond.nl/sport/28-12-2013/boogers-ik-ben-geen-goede-technisch-directeur

Wel een goed verhaal zeg. Dat zou toch niet een slechte stap zijn? Henk hoofdtrainer, Marco TD

dizzhead

Citaat van: Lore op april 01, 2014, 11:51:00
Wel een goed verhaal zeg. Dat zou toch niet een slechte stap zijn? Henk hoofdtrainer, Marco TD

Audio bestand uit het artikel is ook een luistertip. Gaat eerst veel over het overlijden van z'n vriend Bos; vanaf 17.15 minuten geeft die aan waarom die bij ons past (of niet....).  :proost

Lore

Citaat van: dizzhead op april 01, 2014, 11:54:45
Audio bestand uit het artikel is ook een luistertip. Gaat eerst veel over het overlijden van z'n vriend Bos; vanaf 17.15 minuten geeft die aan waarom die bij ons past.

Ga ik vanavond zeker even luisteren. Dank!


Voor nu ga ik net doen alsof ik wel werk!

piene hassus

Henk kan gien hoofdtrener wudde, hij het sien papieren nog niet. Doet folges Smit 12 mei pas examen. En wie nimt examen af? Un DKV adept? dan kennie ut nog skudde oek.

zeewolde

Citaat van: piene hassus op april 01, 2014, 12:30:34
Henk kan gien hoofdtrener wudde, hij het sien papieren nog niet. Doet folges Smit 12 mei pas examen. En wie nimt examen af? Un DKV adept? dan kennie ut nog skudde oek.

For the time  being mag hij het best afmaken, gebeurde vorig seizoen ook. En voor volgend seizoen heeft hij echt wel zijn licentie.

Lore

Citaat van: zeewolde op april 01, 2014, 12:32:03
For the time  being mag hij het best afmaken, gebeurde vorig seizoen ook. En voor volgend seizoen heeft hij echt wel zijn licentie.

Ik denk ook dat dat geen probleem is voor de KNVB. Mocht hij zijn examen niet halen, dan zal er waaschijnlijk wel een andere trainer aangetrokken moeten worden!

sccvl

Henk pakte het keurig op vanmorgen bij de training! Tenminste iemand die niet wegloopt! "Ik ben de nieuwe trainer" riep die haha!

Lore

Citaat van: sccvl op april 01, 2014, 12:50:28
Henk pakte het keurig op vanmorgen bij de training! Tenminste iemand die niet wegloopt! "Ik ben de nieuwe trainer" riep die haha!

Zei die dat?  :_schater Wel even je diploma halen Henkie!

moodygrunn

Citaat van: piene hassus op april 01, 2014, 12:30:34
Henk kan gien hoofdtrener wudde, hij het sien papieren nog niet. Doet folges Smit 12 mei pas examen. En wie nimt examen af? Un DKV adept? dan kennie ut nog skudde oek.

Volgens mij is de toelating een moeilijker proces dan daadwerkelijk het examen en is het examen zelf meer een formaliteit.
In Henk en Sandor we trust

brambo3004

Citaat van: moodygrunn op april 01, 2014, 13:22:09
Volgens mij is de toelating een moeilijker proces dan daadwerkelijk het examen en is het examen zelf meer een formaliteit.

12 mei met zn allen naar Zeist :proost

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: moodygrunn op april 01, 2014, 13:22:09
Volgens mij is de toelating een moeilijker proces dan daadwerkelijk het examen en is het examen zelf meer een formaliteit.

En hij is al eens geweigerd, dus die slaagt zeker
Henk, held, bedankt

EastSide058

Henkie, we vertrouwen je. Jij bent de man voor de toekomst voor SCC.


Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Lore

Citaat van: EastSide058 op april 01, 2014, 15:47:20
Henkie, we vertrouwen je. Jij bent de man voor de toekomst voor SCC.
Eens, maar wel een stevig TD ernaast!

piene hassus

Tis mar net wie ut examen afnimt.

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander