Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

piene hassus

Dacht dattie al syn papieren had?

Lore

Citaat van: AL op maart 31, 2014, 19:41:45
100% zeker hoofdtrainer. Als cambuur een ander aantrekt zou dat echt dom zijn en tevens het vertrek van Henk!!

En een ervaren Technisch directeur erbij, waar Henk op terug kan vallen! Prima!

sunderland

misschien dat henk het hier samen met foeke booy kan doen

Dokkumer

Citaat van: sunderland op maart 31, 2014, 22:32:20
misschien dat henk het hier samen met foeke booy kan doen
Foeke heeft een netwerk, maar is hij haalbaar als TD?

One man, one goal, Dokkum dkv vrij


vialli

Citaat van: sunderland op maart 31, 2014, 22:32:20
misschien dat henk het hier samen met foeke booy kan doen

Niet aan beginne  :zucht

Lore

De TD moet in ieder geval iemand zijn met een uitstekend netwerk en veel ervaring. En de beide posities moeten snel ingevuld zijn zodat zij zich bezig kunnen gaan houden met de selectie voor volgend jaar!

Galdiano

Citaat van: sunderland op maart 31, 2014, 22:32:20
misschien dat henk het hier samen met foeke booy kan doen

Foeke heeft eigenlijk nooit succes gehad. Eagles spelen laatste weken ook belabberd!
Ach nog maar een jaartje vd Belt als TD! Al jaren goed gedaan met Leeuwin etc..
Extra mannetje voor de financieen aannemen en Vd Belt de eindcontrole en je bent klaar  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Galdiano op april 01, 2014, 08:53:56
Foeke heeft eigenlijk nooit succes gehad. Eagles spelen laatste weken ook belabberd!
Ach nog maar een jaartje vd Belt als TD! Al jaren goed gedaan met Leeuwin etc..
Extra mannetje voor de financieen aannemen en Vd Belt de eindcontrole en je bent klaar  |:)

Ik vind de komst van een TD op korte termijn eigen essentieel voor de toekomst en doorontwikkeling van onze trots. Je ziet het nu met die Judas. De opvolger staat al klaar en dus is er niet een enorm probleem. Als VD Belt nu vertrekt is er echt een enorm probleem. De komst van een TD zou ervoor zorgen dat je altijd iets achter de hand hebt om eventueel vertrek van een van de twee op te vangen!

IsmailvanEssen

Citaat van: Lore op april 01, 2014, 09:34:31
Ik vind de komst van een TD op korte termijn eigen essentieel voor de toekomst en doorontwikkeling van onze trots. Je ziet het nu met die Judas. De opvolger staat al klaar en dus is er niet een enorm probleem. Als VD Belt nu vertrekt is er echt een enorm probleem. De komst van een TD zou ervoor zorgen dat je altijd iets achter de hand hebt om eventueel vertrek van een van de twee op te vangen!

Hier hier je echt gelijk in.. Moet ook echt een ervaren TD komen die een netwerk heeft.. maar alsjeblieft geen foeke..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

speculeter

Marco boogers van Dordrecht werd al genoemd.
goede netwerken en goed oog voor talent.

Lore

Citaat van: peter op april 01, 2014, 10:30:20
Marco boogers van Dordrecht werd al genoemd.
goede netwerken en goed oog voor talent.

Als TD dan denk ik? Ze kunnen voor de hoofdtrainer toch niet om Henk heen?

El Ma-kri-niii

Citaat van: peter op april 01, 2014, 10:30:20
Marco boogers van Dordrecht werd al genoemd.
goede netwerken en goed oog voor talent.
Zou perfecte oplossing zijn. Boogers TD en Henk hoofdtrainer.

Bernardo

Citaat van: Lore op april 01, 2014, 11:24:04
Als TD dan denk ik? Ze kunnen voor de hoofdtrainer toch niet om Henk heen?

Hij is bij Dordt ook TD dacht ik.

dizzhead

Citaat van: Lore op april 01, 2014, 11:24:04
Als TD dan denk ik? Ze kunnen voor de hoofdtrainer toch niet om Henk heen?

Beschikt in ieder geval over een flinke dosis zelfreflectie... daar hou ik wel van:
http://www.rijnmond.nl/sport/28-12-2013/boogers-ik-ben-geen-goede-technisch-directeur

El Ma-kri-niii

Citaat van: dizzhead op april 01, 2014, 11:28:21
Beschikt in ieder geval over een flinke dosis zelfreflectie... daar hou ik wel van:
http://www.rijnmond.nl/sport/28-12-2013/boogers-ik-ben-geen-goede-technisch-directeur

Mooi verhaal, eerlijke vent. Past goed bij de nuchterheid van Henk.