Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Harry L. op maart 31, 2014, 16:46:33
Zou best goed kunnen gaan hoor, ik zou het alleen niet doen. Als het niet werkt kun je er een kruis door halen. Een paar jaartjes wachten en hij kan de Wenger van SCC worden.
Dan kan ik je op een briefje geven dat hij vertrokken is. Ik heb vertrouwen in Henk en met een goede verdere staf kan hij heel wat moois neerzetten. Daarom is een ervaren assistent ook geen verkeerde optie.

Bascambuur

Citaat van: Harry L. op maart 31, 2014, 16:47:12
Donder op je stumper. Ieder zijn mening
Haha, meteen schelden met stumper. Flikker zelf op, debiel.  :rodekaart

Harry L.

Citaat van: Bascambuur op maart 31, 2014, 16:49:27
Haha, meteen schelden met stumper. Flikker zelf op, debiel.  :rodekaart

Je hebt gelijk, overtrokken reactie. Het is de frustratie zal ik maar zeggen :proost

Bascambuur

Citaat van: Harry L. op maart 31, 2014, 16:59:20
Je hebt gelijk, overtrokken reactie. Het is de frustratie zal ik maar zeggen :proost
Bij mij ook.  :proost

Dokkumer

En dan geven jullie elkaar nu een klein

kusje
(c) Ome Willem


:devil

Destroyer

 :0= STA OP VOOR ONZE HENK DE JONG!  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Yellow Army

Citaat van: Bascambuur op maart 31, 2014, 16:49:27
Haha, meteen schelden met stumper. Flikker zelf op, debiel.  :rodekaart

Poephoofd
Area 58

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22


Dokkumer

Citaat van: Bascambuur op maart 31, 2014, 17:41:20
Hansworst.
Niet spotten met de overledenen aub. Ons ontvallen forumganger H uit G werd ook zo genoemd.

Bascambuur

Gerard Bos ‏@GerardBos  1m
#Cambuur-assistent Henk de Jong gaat NIET als assistent-trainer met #Lodeweges mee naar Heerenveen: "Niet aan de orde."

gewoon een fan

Citaat van: Bascambuur op maart 31, 2014, 18:07:06
Gerard Bos ‏@GerardBos  1m
#Cambuur-assistent Henk de Jong gaat NIET als assistent-trainer met #Lodeweges mee naar Heerenveen: "Niet aan de orde."
Dit is tenminste goed nieuws  :thumbsup

Marc S

Wou het net posten. Dat is echt goed nieuws.

Bascambuur

Ype Smid geeft bij OF aan dat hij ''zeker mee doet'' als nieuwe trainer. Bovendien heeft hij vanochtend nog gevraagd wanneer hij zijn papieren heeft. Lijkt mij vrij duidelijk dus.

AL

100% zeker hoofdtrainer. Als cambuur een ander aantrekt zou dat echt dom zijn en tevens het vertrek van Henk!!