Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Andre-Lwd

Succes Henk de rest van het seizoen, laat ons weer op het puntje van de stoel zitten.

Bernardo

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970 1m
Henk de Jong: ,,Had het niet verwacht, wordt platgebeld. Ik hou m'n hoofd koel." #CAMBUUR #FB

Galdiano

Citaat van: Bernardo op maart 22, 2013, 17:11:00
Henk Albers ‏@HenkAlbers1970 1m
Henk de Jong: ,,Had het niet verwacht, wordt platgebeld. Ik hou m'n hoofd koel." #CAMBUUR #FB

Er is net al een klusbedrijf in Drachten gesignaleerd bij huize De Jong!
(Om het gat in het plafond te herstellen)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Komop Henk laat ons aantrekkelijk voetballen en breng het plezier terug op het veld en op de tribunnes .Ook in uitwedstr voetballen om te winnen .

sunderland

Henk zal ook blij zijn .

Bernardo

Moet Henk het nou wel bewijzen ... ;)

Dokkumer

De Gast

Probeer maar eens wat anders met dit stelletje dolers.. hopelijk haalt het iets uit

piene hassus

Plezier int spelletje trugbrenge

Lwdscc

:0= Aanvallend strijdend voetbal voor de rest van het seizoen  |:) |:) |:) |:)
''De interim-aanstelling van Henk de Jong als hoofdtrainer van SC Cambuur is voor de rest van het seizoen goedgekeurd door de KNVB''

Dokkumer

Opvallende acties: Telgenkamp gepasseerd omdat de TS Nienhuis meer aan het werk wil zien.
En de allerbelangrijkste  :0= OEPIE OP 10

Bernardo

Drukt meteen zijn stempel erop. Klasse. :thumbsup

gewoon een fan

Henk heel veel succes de komende wedstrijden  :proost

dit is mien club

Het begint weer te kriebelen
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Clint

Dat heb ik ook. Maandenlang kon het mij niet meer een reet schelen en nu in een keer ben je weer veel positiever.