Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Die henk toch, gezonde rivaliteit, ludieke acties.......


Ik stel voor, om henk tegemoet te komen, om die boeren eerst te bekogelen met appeltaart en slappe bakjes koffie...








Om ze vervolgens te verzuipen in de dichstbijzijnde baggersloot
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Eewal


poelie-lwd

Citaat van: Eewal op juni 11, 2013, 19:54:21
Stoer man!

Je hebt gelijk, dat past niet bij een volwassen kerel he,

Enfin, wat stel jij voor? Een avondje steengrillen in het centrum en als afsluiter nog even een afzakkertje en proosten op onze vrindschap?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Eewal

Citaat van: poelie-lwd op juni 11, 2013, 19:59:30
Je hebt gelijk, dat past niet bij een volwassen kerel he,

Enfin, wat stel jij voor? Een avondje steengrillen in het centrum en als afsluiter nog even een afzakkertje en proosten op onze vrindschap?

3-0 winnen en ze keihard uitlachen voldoet voor mij ;)

SCC-J

Mag toch hopen dat zowel spelers als TS niet meedoen aan dat Friesvolkslied onzin !!  :(

Daddy T.

Citaat van: Lore op juni 11, 2013, 19:31:23
Mij wel, er is echt helemaal geen aanleiding voor. Er is sinds 2000 niks meer misgegaan tijdens competitiewedstrijden!  :zweep

Gelukkig hadden we de oefenwedstrijd in 2003 nog ....8-8 boerenjacht! :-)
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

poelie-lwd

Hmm, klinkt aantrekkelijk.   :X
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Lore

Citaat van: Daddy T. op juni 11, 2013, 20:04:30
Gelukkig hadden we de oefenwedstrijd in 2003 nog ....8-8 boerenjacht! :-)

Ja, toen was er ook zo'n ludieke actie op het station van Leeuwarden toch?

Galdiano

Citaat van: Lore op juni 11, 2013, 20:56:53
Ja, toen was er ook zo'n ludieke actie op het station van Leeuwarden toch?

Jep ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

HilversumOnTour

Overmorgen is het concept programma bekend!!! Benieuwd!!  |:)

Dokkumer

Citaat van: SCC-J op juni 11, 2013, 20:03:44
Mag toch hopen dat zowel spelers als TS niet meedoen aan dat Friesvolkslied onzin !!  :(
Minimaal  ;) En wij en masse die blaaskapel en koorknaapjes overstemmen |:)

Destroyer

Citaat van: SCC-J op juni 11, 2013, 20:03:44
Mag toch hopen dat zowel spelers als TS niet meedoen aan dat Friesvolkslied onzin !!  :(
Natuurlijk niet  l8l
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Ronald

Citaat van: Dokkumer op juni 11, 2013, 21:59:47
Minimaal  ;) En wij en masse die blaaskapel en koorknaapjes overstemmen |:)

Blaaskapel omkopen om het woanskip te spelen, dan wil ik die koppen wel eens zien van die boeren  :devil

Dokkumer

Citaat van: Ronald op juni 11, 2013, 22:54:05
Blaaskapel omkopen om het woanskip te spelen, dan wil ik die koppen wel eens zien van die boeren  :devil

:0=KAPPEN OF KLAPPEN dan begriepe se ut wel :devil

Geen boerenpropaganda in ons stadion!

Clint

Citaat van: SCC-J op juni 11, 2013, 20:03:44
Mag toch hopen dat zowel spelers als TS niet meedoen aan dat Friesvolkslied onzin !!  :(

Ik zal het nog 1 keer uitleggen hier.

Dat is GEEN volkslied. Een volkslied hoort bij een natie. Friesland is GEEN natie.

Hou het dus in het vervolg maar gewoon op het Friese levenslied.

Waarvan akte!!!!