Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

De Raaf

En Sandor en Jan ook bedankt natuurlijk evenals onze top keeperstrainer


SCCRulez

 _O_ |:) Held! Mooi dat hij even verwijst naar de miereneukers (zoals die grote eikel Hans de Koning :_schater)

SCCRulez

Mooi de cursus volgen en stokje over paar jaar van lodeweges overnemen :thumbsup

HilversumOnTour


666

Cambuur-trainer hoopt op sportieve duels met Heerenveen

Met de promotie van Cambuur Leeuwarden, is de Friese derby na dertien jaar weer terug. Trainer van de promovendus, Henk de Jong, hoopt op gezonde rivaliteit tijdens de wedstrijden tegen sc Heerenveen.
Foto
Foto: Orange Pictures

    " Ik hoop op gezonde rivaliteit, grappen uithalen, beetje plagen, ludieke supportersacties"

"Dat is voor beide clubs een hele interessante ontwikkeling. De media-aandacht zal toenemen omdat er nu twee Friese eredivisieclubs zijn en de derby terug is. Ook de landelijke pers zal er opduiken. Het biedt exposure voor beide clubs. Ik hoop dat de fans er verstandig mee omgaan", vertelde de oefenmeester aan FeanFan.

Het is duidelijk dat de harde kernen in principe niks met elkaar hebben, maar ze moeten begrijpen dat de derby een extra dimensie geeft. Wees daar blij mee, schop geen rottigheid. Ik hoop en reken op gezonde rivaliteit, grappen uithalen, beetje plagen, ludieke supportersacties. Die rivaliteit is prachtig, als het maar zonder agressie is", besloot De Jong.

http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/273215_cambuur-trainer-hoopt-op-sportieve-duels-met-heerenveen


Ik hoop dat die Harde kern van DKV zich een beetje kan beheersen,....
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Ronnie tng

Citaat van: 666 op juni 11, 2013, 09:26:02
gezonde rivaliteit

Pure haat zal je bedoelen Henkie!  :y

richard


Goudvinger

Je moet het toch een beetje genuanceerd inpakken hé  :koffie

Treb

Citaat van: 666 op juni 11, 2013, 09:26:02
Ik hoop dat die Harde kern van DKV zich een beetje kan beheersen,....

:_schater :_schater

papier

Citaat van: 666 op juni 11, 2013, 09:26:02
Cambuur-trainer hoopt op sportieve duels met Heerenveen

Met de promotie van Cambuur Leeuwarden, is de Friese derby na dertien jaar weer terug. Trainer van de promovendus, Henk de Jong, hoopt op gezonde rivaliteit tijdens de wedstrijden tegen sc Heerenveen.
Foto
Foto: Orange Pictures

    " Ik hoop op gezonde rivaliteit, grappen uithalen, beetje plagen, ludieke supportersacties"

"Dat is voor beide clubs een hele interessante ontwikkeling. De media-aandacht zal toenemen omdat er nu twee Friese eredivisieclubs zijn en de derby terug is. Ook de landelijke pers zal er opduiken. Het biedt exposure voor beide clubs. Ik hoop dat de fans er verstandig mee omgaan", vertelde de oefenmeester aan FeanFan.

Het is duidelijk dat de harde kernen in principe niks met elkaar hebben, maar ze moeten begrijpen dat de derby een extra dimensie geeft. Wees daar blij mee, schop geen rottigheid. Ik hoop en reken op gezonde rivaliteit, grappen uithalen, beetje plagen, ludieke supportersacties. Die rivaliteit is prachtig, als het maar zonder agressie is", besloot De Jong.

http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/273215_cambuur-trainer-hoopt-op-sportieve-duels-met-heerenveen


Ik hoop dat die Harde kern van DKV zich een beetje kan beheersen,....

_O_ groot gelijk

sccleeuwarden

Ik snap de rivaliteit inderdaad en heb ook een bloedhekel aan die gasten daar uit dat kut dorp, maar geef henk de jong toch wel gelijk dat het niet op agressie uit komt en dat we dezelfde taferelen krijgen als Roda, want dat schiet voor de club niet op! veel negativiteit in de media en ook nog eens boetes die we nu niet kunnen gebruiken.

Galdiano

Zou me niet verbazen als het een wedstrijd zonder uitsupporters zal worden!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Galdiano op juni 11, 2013, 17:52:09
Zou me niet verbazen als het een wedstrijd zonder uitsupporters zal worden!

Mij wel, er is echt helemaal geen aanleiding voor. Er is sinds 2000 niks meer misgegaan tijdens competitiewedstrijden!  :zweep

TM

Citaat van: Galdiano op juni 11, 2013, 17:52:09
Zou me niet verbazen als het een wedstrijd zonder uitsupporters zal worden!

Dat zal niet een verstandige keuze zijn! :koffie