Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

thankyou

Ik snap niet waarom van der vegt nog op zijn stoel zit bij ons. Evnt maar hardere acties Henk bedankt!!
Cambuur, Beer & Loyal Mates

fred

Je zou verwachten dat hij al wat achter de hand heeft. Denk persoonlijk Groningen.
Heeft naar eigen zeggen niet veel op de bank en de hypotheek moet wel betaald worden  ;)

Vlampiep

Citaat van: Collingwood op februari 09, 2016, 13:58:13
Het huidige bestuur kon niets aan die clausule van Ogbeche doen, is er door Keizer in gezet...
Van een bestuur mogen we verwachten dat ze vooruit zien en tijdig anticiperen op mogelijk vertrek van sterkhouders.
Dit kan door aanbieden van nieuw/ verbetert contract mits het financieel binnen de perken blijft. Als bestuur en TD moet je weten wat er in de contracten staat, zodat je tijdig kunt inspelen op vertrek van een speler.
Ze laten voorkomen dat Obeche een contract met een clausule zou hebben, maar naar wat ik heb begrepen is er geen sprake van een contract, laat staan een clausule.
Maar hoe het ook zij, ik heb geen vertrouwen in een Ype Smit, Ard vd Graaf en die Judas van Vd Vegt en dat wordt steeds bevestigd.






Vlampiep

Citaat van: wiekie1969 op februari 09, 2016, 14:00:15
Binnen 4 maanden 2 clubiconen met een cambuurhart weg omdat een kale gladjakker totaal ongeschikt is voor zijn functie.

Een commercieel directeur met een tenenkrommende reactie op radio abe.

Een laffe potentaat van een voorzitter die in geen veld of wegen te bekennen is.

SCHANDALIGE VERTONING :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Dit kan ik volledig onderschrijven

speculeter

Hele club gaat....of is al naar de kloten zo.
Henk weg.Sandor weg.
Kut selectie.
Degradatie.
Geen nieuw stadion.
Vd vegt....opgerot

Jandehulk

Yess!!... Vd vegt optyfe!!!... Niksnut

michello

Dit doet pijn, ondanks dat het misschien wel beter is op dit moment. Voor alle partijen. Henk heeft nu nog geen imagoschade opgelopen en er kan nu iets veranderen. Ik hoop dat er nog wel een nieuwe trainer voor de groep komt, want met alleen de assistenten zal er waarschijnlijk niks veranderen.

HENK BEDANKT, voor alles, maar vooral voor  de mooiste dag van mijn leven.  03-05-2013  |:)

Marc S

Dit was nooit gebeurt bij VD Belt..

PePe

Gemeente Leeuwarden, maak het nieuwe stadion in orde, de hele club gaat zo naar de kloten!!

wiekie1969

Citaat van: speculeter op februari 09, 2016, 14:22:32
Hele club gaat....of is al naar de kloten zo.
Henk weg.Sandor weg.
Kut selectie.
Degradatie.
Geen nieuw stadion.
Vd vegt....opgerot

We vallen bij degradatie in een heel diep gat. De verantwoordelijken blijven rustig op hun troon zitten.

2 jaar goodwill is in een half jaar volledig verdwenen dankzij een paar ongeschikte passanten. Sta gvd te trillen op mien poten van kwaadheid :( :( :( :(

Bernardo

Citaat van: PePe op februari 09, 2016, 14:40:17
Gemeente Leeuwarden, maak het nieuwe stadion in orde, de hele club gaat zo naar de kloten!!

Op het moment maakt de gemeente LWD de club niet naar de klote......maar dhr. vd Vegt.

PePe

Als het kalf verdronken is, dan ..............

SaVaGe

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970  2 min.2 minuten geleden
De Graaf: ,,We handelen dit financieel netjes af met Henk."

Uh.. financieel? hij neemt zelf ontslag.. geen cent mee geven :X

DayDreamer

2 jaar geleden leek alles zo mooi:

Eredivisie, redelijk selectie, goede prestaties, iedereen had het over Cambuur, stadionplannen leken aardig, financieel alles goed voor elkaar, prima mensen aan het roer.

En nu het heden:

Kutselectie, klote sfeer binnen de club, lachertje van de eredivisie, geen geloof in nieuw stadion, en degradatie is nog net niet een feit, maar geloof er niks van dat we het halen.

Als we degraderen, maak je maar klaar, veel huurspelers weg, anderen zullen clausules hebben, helemaal op 0 beginnen, brrrrrr hoop toch niet op een RKC scenario.


koosZevenaar

Citaat van: SaVaGe op februari 09, 2016, 14:44:03
Henk Albers ‏@HenkAlbers1970  2 min.2 minuten geleden
De Graaf: ,,We handelen dit financieel netjes af met Henk."

Uh.. financieel? hij neemt zelf ontslag.. geen cent mee geven :X

Ik weet niet wie jij bent en dat is maar goed ook, maar weet wel dat je de grootste, onmenselijke MALLOOT bent die ik ken.
AMEN