Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

denistel

jammer dat ie voortijdig weg is maar kon denk ik niet meer anders.

bedankt voor je inzet voor de club en de mooie momenten waar je mede
verantwoordelijk voor was.het ga je goed en hopelijk bij een mooie club.
alle goeds voor jou en je familie.

fred

Bedankt Henk voor de mooie jaren.
Succes bij Groningen

SCC-J

Citaat van: Cor op februari 09, 2016, 12:55:05
Ik denk aan een combi van Legeips, Harry L en de Gast, met Timmie als materiaalman
In het Utrecht topic was het al niet grappig en nu ook niet.

TopperM

Citaat van: moodygrunn op februari 09, 2016, 13:02:32
Met Foeke verwacht ik er ook niet al te veel van eerlijk gezegd. Die heeft het werk van Ten Hag in minder dan 1 jaar tijd naar de gallemiezen geholpen bij Go Ahead.

Als ik me niet vergis kwam Foeke die Go Ahead net in de eredivise kwam. Dus dat kan je niet vergelijken met het niveau Ten Hag in de JL

fred

Populair dankzij het kampioenschap maar de statistieken liegen er niet om en dan wordt het misschien toch wel tijd voor verandering met 61 wedstrijden. 14 winst 16 gelijk 31 verlies en een doelsaldo van 77 voor en 120 tegen.....

moodygrunn

Citaat van: fred op februari 09, 2016, 13:10:30
Populair dankzij het kampioenschap maar de statistieken liegen er niet om en dan wordt het misschien toch wel tijd voor verandering met 61 wedstrijden. 14 winst 16 gelijk 31 verlies en een doelsaldo van 77 voor en 120 tegen.....

Dat is ongeveer een punt per wedstrijd en dat is niet heel vreemd bij een ploeg met zo'n lage begroting.
In Henk en Sandor we trust

El Ma-kri-niii

Citaat van: fred op februari 09, 2016, 13:10:30
Populair dankzij het kampioenschap maar de statistieken liegen er niet om en dan wordt het misschien toch wel tijd voor verandering met 61 wedstrijden. 14 winst 16 gelijk 31 verlies en een doelsaldo van 77 voor en 120 tegen.....
Vanwege het kampioenschap, maar ook vanwege zijn rol als assistent in het op één meest succesvolle seizoen en hoofdcoach in het meest succesvolle seizoen van onze club. En vanwege het feit dat hij een heel goed uithangbord van onze club was.

speculeter

Citaat van: SCC-J op februari 09, 2016, 13:08:23
In het Utrecht topic was het al niet grappig en nu ook niet.
:_schater :_schater

Collingwood

Zeer jammer dat het zo moet eindigen. Toch de trainer die ons naar het kampioenschap van de jupiler league heeft geleid, en de beste prestatie ooit van Cambuur in de eredivisie heeft geleverd. Het is zijn eigen besluit, dus dat moet uiteraard gerespecteerd worden. Bedankt voor alles Henk!

Wel hoop ik dat er nu een nieuwe trainer komt. Als Henk het niet meer om kan draaien, waarom zouden zijn assistenten het dan wel kunnen? Vraag is wel wie er nu in wil stappen... Dan kom je ben ik bang toch al snel bij Foeke Booij uit en die heeft het bij GAE behoorlijk slecht gedaan.

De ideale kandidaat is Dijkhuizen, maar die zal nu niet vertrekken bij NAC. Fred Grim is een goede tweede.
Kalmte alleen kan u redden.

CamLeeuw

Citaat van: moodygrunn op februari 09, 2016, 13:13:21
Dat is ongeveer een punt per wedstrijd en dat is niet heel vreemd bij een ploeg met zo'n lage begroting.
Dat is helaas ook de werkelijkheid. Verder niets aan toe te voegen.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

DK

Henk bedankt! Je was een toptrainer en kerel de afgelopen jaren. Helaas hebben we nu iets anders nodig maar Henk heeft ons naar grote hoogten gebracht!  Deze kerel verdient een mooi afscheid!!  |:)

SCC-J

Citaat van: fred op februari 09, 2016, 13:10:30
Populair dankzij het kampioenschap maar de statistieken liegen er niet om en dan wordt het misschien toch wel tijd voor verandering met 61 wedstrijden. 14 winst 16 gelijk 31 verlies en een doelsaldo van 77 voor en 120 tegen.....
benieuwd wie Henk gaat evenaren in zijn prestaties als trainer. Het geheugen van velen is zo beperkt.

CamLeeuw

Citaat van: SCC-J op februari 09, 2016, 13:37:41
benieuwd wie Henk gaat evenaren in zijn prestaties als trainer. Het geheugen van velen is zo beperkt.
Bij sommigen wel blijkt dus maar weer.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Zuid1991

Ik vindt dat henk een staande ovatie moet krijgen in de twaalfde minuut!!!!!!! Henk is voor altijd een held.

mario

Zwarte dag voor iedereen die Cambuur een warm hart toedraagt en een persoonlijk drama voor Henk de Jong zelf.
Ik wens Henk de Jong het allerbeste in de toekomst en hoop dat hij in de toekomst op de een of andere manier weer wat voor de club kan betekenen.