Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Johan058...

Citaat van: Ravnajuv op februari 09, 2016, 12:24:24
Nou hoop ik toch niet dat Henk 'nee, nee, dat kan ik echt niet maken' stiekem toch bij ons opduikt.
ga naar je eigen forum joh l8l

moodygrunn

Citaat van: Bernardo op februari 09, 2016, 12:52:19
Alsof alleen Henkie weg is, wat veranderd. Er moet gewoon compleet iemand van buitenaf van de groep. Vernieuwing, dat kan de enige redding nog zijn

Ik denk dat de trainer weg voorlopig genoeg verandert. Kijk bv naar Vitesse, Peter Bosz weg, voetbal weg.
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Ik zeg: Mimo voor de groep!

Bernardo

Citaat van: moodygrunn op februari 09, 2016, 12:53:18
Ik denk dat de trainer weg voorlopig genoeg verandert. Kijk bv naar Vitesse, Peter Bosz weg, voetbal weg.

We zullen het zien vrijdag.....

Jandehulk

Ons voetbal is al maanden weg

Cor

Citaat van: Dokkumer op februari 09, 2016, 12:53:54
Ik zeg: Mimo voor de groep!

Ik denk aan een combi van Legeips, Harry L en de Gast, met Timmie als materiaalman

okkele

Citaat van: moodygrunn op februari 09, 2016, 12:53:18
Peter Bosz weg, voetbal weg.
voetbal was allang weg......dus.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

De Gast

Citaat van: Cor op februari 09, 2016, 12:55:05
Ik denk aan een combi van Legeips, Harry L en de Gast, met Timmie als materiaalman

Strak plan. En dan eens kijken of play offs voor europees nog kunnen worden gehaald.
Als eerste 4-3-3

Cor

Citaat van: De Gast op februari 09, 2016, 12:58:19
Strak plan. En dan eens kijken of play offs voor europees nog kunnen worden gehaald.
Als eerste 4-3-3

:proost :proost :proost :_schater

TopperM

Henk bedankt voor je inzet!! Maar een andere oplossing dan dit was er in mijn ogen ook niet.

Ik zeg: Foeke boy! Die man komt hier uit de stad, volgt Cambuur nog altijd en heeft kort geleden nog aangegeven dat wanneer Cambuur zich bij hem meld, dat hij direct Ja zegt.

Met sipke winnen we de oorlog ook niet.

speculeter

Henk bedankt.....eerste wedstrijd van je was ik bij in Almere.
En de laatste in Groningen.
Je krijgt wel weer een mooie club!!

moodygrunn

Citaat van: TopperM op februari 09, 2016, 13:00:23
Henk bedankt voor je inzet!! Maar een andere oplossing dan dit was er in mijn ogen ook niet.

Ik zeg: Foeke boy! Die man komt hier uit de stad, volgt Cambuur nog altijd en heeft kort geleden nog aangegeven dat wanneer Cambuur zich bij hem meld, dat hij direct Ja zegt.

Met sipke winnen we de oorlog ook niet.

Met Foeke verwacht ik er ook niet al te veel van eerlijk gezegd. Die heeft het werk van Ten Hag in minder dan 1 jaar tijd naar de gallemiezen geholpen bij Go Ahead.
In Henk en Sandor we trust

NRG


CamLeeuw

Henk je bent een eerlijke topgast en soms is de fles gewoon leeg. Ik wens je heel veel succes bij een andere club.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

PePe

Foeke? Dan ga ik mijn plek opdoeke!