Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Ravnajuv

Nou hoop ik toch niet dat Henk 'nee, nee, dat kan ik echt niet maken' stiekem toch bij ons opduikt.

blau en wyt, foar altyd

Bernardo

Zonde zonde, zo had het niet moeten eindigen voor Henk. Had die man een veel mooier afscheid gegund.

wiekie1969

Achteraf gelul, maar misschien had Henk tegelijk met Sandor op moeten stappen. Sien autoriteit was daarna weg.

Hoop wel dat er nu een interim voor de groep komt, want Sipke, Jantje B en Slot stralen  helemaal niks uut.

Trainer

Henk bedankt voor de mooie jaren, we hebben genoten. Over een aantal jaren kunnen we denk ik terugkijken op deze mooie periode van cambuur, ben namelijk nu helemaal bang voor weer jaren Juup........

Henk succes in Groningen of Tilburg, het ga je goed!

EdsjeSCC

Als Henk dit soadsje niet aan de praat krijgt, wie dan wel!?
Daarnaast zullen wij natuurlijk nooit vergeten hoe bovenaards hij de afgelopen jaren met de groep heeft gepresteerd.

Henk |:)

Vedetski

De grote vraag die nu (misschien iets te vroeg) zal rijzen is: wie wordt het volgende slachtoffer van eindeloze blessures, slappe hap-mentaliteit en tegenvallende 'aanwinsten' in onze selectie, kort gezegd, de nieuwe trainert?
:koffie

wiekie1969

Citaat van: sunderland op februari 09, 2016, 12:21:05
Hij eruit en nu die vd vegt ook oprotten gvd


Die Vd Vegt stapt pas op als we gedegradeerd zijn.

SCC-J

Citaat van: wiekie1969 op februari 09, 2016, 12:27:46

Die Vd Vegt stapt pas op als we gedegradeerd zijn.
Die wacht wel even tot hij ontslagen wordt hoor.

legeips

henk is een energieke en ultra positieve trainer, maar heeft deze elementen ook nodig in zijn werkomgeving.

Dus zijn besluit is begrijpelijk en verstandig.

Bernardo

We gaan toch hopelijk niet het seizoen afmaken met Hulshoff?

sccambuurlwdd

Citaat van: Bernardo op februari 09, 2016, 12:31:51
We gaan toch hopelijk niet het seizoen afmaken met Hulshoff?

Dan kan je het net zo goed schriftelijk afdoen.

JurjenS7

Respect voor deze man  _O_ Bedankt voor alle mooie jaren. Altijd achter Henk gestaan en dit besluit was gewoon verstandig.. Er moet gewoon een andere coach voor om zooitje weer werkend te krijgen.

NRG

De grote vraag is nu, wie gaat Henk opvolgen..

okkele

veilig het stadion uit.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: NRG op februari 09, 2016, 12:35:13
De grote vraag is nu, wie gaat Henk opvolgen..
heeft slot de papiertjes?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.