Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Bill Shankly

Citaat van: Harry L. op februari 08, 2016, 19:37:37
Wanbeleid is het, ze geilen alleen maar op zwarte cijfers. Jammer dat ze zelf niet doorhebben dat degradatie veel en veel meer kost.
De hele visie van de club is kansloos. Voor alle spelers die we de afgelopen periode uitgezwaaid hebben is een mindere voor in de plaats gekomen, dit zou juist andersom moeten zijn. Minimaal een gelijkwaardige vervanger halen. Ze waren helemaal niet voorbereid op het vertrek van Reijnen en Ogbeche, blijkbaar gingen ze er vanuit dat ze een geel/blauw hart hadden. Alle winteraankopen gaan gewoon mee in de malaise en je ziet er zeker niet aan af dat ze volgend jaar graag voor hun club willen spelen. Onze hoop is inmiddels gevestigd op  een hoefdraad die net zijn eerste 10 minuten in de eredivisie gespeeld heeft. We waren allemaal in mineur toen Pereira zijn achillespees afscheurde. Eigenlijk zeggen die laatste zinnen genoeg. We zijn de laatste anderhalf jaar net zo hard gevallen als dat we boven kwamen drijven. Na het vertrek van v/d Belt is duidelijk geworden dat we met een topklasse bestuur te maken hebben. Maar ook ik zal er volgend jaar gewoon weer bij zijn en hopen op betere tijden. Zo nu eerst een prozacje. :|

Ik vond het wel top dat er een hele afvaardiging naar van Duijnen is gegaan, helaas was hij veel te duur. Hadden ze niet beter eerst even kunnen bellen over de huursom :_schater 8P :_spank amateurs.
Eens |:)

De Gast

Citaat van: sunderland op februari 08, 2016, 20:06:23
Wat een bestuur geneuzel. Als we degraderen zijn niet binnen 5 jaar terug kan ik je vertellen. Er zijn duidelijk verkeerde keuzes gemaakt. Vd vegt bijv. Ik ben er van overtuigd dat als cambuur in begin december ogbeche een ton meer hadden gegeven hij was gebleven en hadden we deze shit vd laatste 5 weken niet gehad.. Net als met Leeuwin weet je nog. Ja en idd toen was vd belt er nog

Ja hoor B. had ons erin gehouden..  :zucht die deelt toch net zoveel in de malaise als ieder ander.

En Harry L. ; doe s ff rustig man.

PePe

Als iedereen nu wakker wordt, dan kunnen we nog nacompetitie halen!! en is het nog niet verloren!!

Harry L.

Citaat van: De Gast op februari 08, 2016, 20:53:39
Ja hoor B. had ons erin gehouden..  :zucht die deelt toch net zoveel in de malaise als ieder ander.

En Harry L. ; doe s ff rustig man.

Ik ben door de lichtpuntjes heen :|

Scc01

Hopen op een laatste goeie serie en het liefst net voor de nacompetitie.

Baksteen

Wat een negatief gezeik. Waarschijnlijk zitten jullie allemaal vrijdag weer te schreeuwen voor onze club! Steun ze hier dan ook!

Jandehulk

En toch gaan we winnen vrijdag!!!...  :0= |:)

legeips

Ik hev niet alles kenne lezen... maar miskien het eentsje het al seit...

Henk is een mensen mens, een people manager.. Maar het grote nadeel van een people manager, is dat hij gedijt als de wind in de rug zit en het kwartje goed valt. Alles valt momenteel verkeerd en een aai over de bol en knuffelen helpt niet meer. Je kan nog zoveel vertrouwen uitspreken, maar als een speler het niet meer voelt dan is het tijd voor zelf reflectie.

Jongens, Henk is een hele aardige man en dat is nu op dit moment het probleem.. Hij gaat geen cultuur omslag maken. Ik heb 2x in de media gelezen dat hij heel boos is geweest, maar ik zie dat de week erop niet terug.

Foeke nim aub het stokje over en handhaaf ons met de beperkte middelen...

Collingwood

Citaat van: legeips op februari 08, 2016, 22:25:00
Ik hev niet alles kenne lezen... maar miskien het eentsje het al seit...

Henk is een mensen mens, een people manager.. Maar het grote nadeel van een people manager, is dat hij gedijt als de wind in de rug zit en het kwartje goed valt. Alles valt momenteel verkeerd en een aai over de bol en knuffelen helpt niet meer. Je kan nog zoveel vertrouwen uitspreken, maar als een speler het niet meer voelt dan is het tijd voor zelf reflectie.

Jongens, Henk is een hele aardige man en dat is nu op dit moment het probleem.. Hij gaat geen cultuur omslag maken. Ik heb 2x in de media gelezen dat hij heel boos is geweest, maar ik zie dat de week erop niet terug.

Foeke nim aub het stokje over en handhaaf ons met de beperkte middelen...

Wat hebben sommige mensen toch met Foeke Booij? Heeft vorig jaar in een vergelijkbare situatie bij GAE hopeloos gefaald en is door de supporters daar min of meer uitgekotst.
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

er zal toch een knop om moeten als dat nog lukt.ik snap dat de ts leuk voetbal wil
brengen en dat is 2 seizoenen goed gegaan maar ik denk dat het de komende wedstrijden
niks uit maakt op welke manier we pt pakken als we ze maar pakken en als je er dan in blijft
heb je een wereld prestatie geleverd.

als er wordt gezegd je had b of rusnak een ton meer moeten geven dan ben je niet
goed bezig volgens mij.we kunnen toch niet tegen clubs op die onze besten weg halen
en ze vervolgens op de bank zetten.

en over aankopen van niks ja weet je van te voren nooit he.

overgoor-houtkoop-lachman-vloet-v veen om er eens een paar te noemen worden
door de meesten met gejuich binnen gehaald om vervolgens bij sommigen al na
1 of 2 wedstrijden weer afgeschreven te worden.

grootste problemen zijn volgens mij

we spelen bijna nooit met het zelfde team

we hebben te weinig spelers die geniepig/slim zijn die de juiste dingen
op de juiste momenten herkennen.

te weinig middenvelders met diepgang en dus loopvermorgen om de spits
te ondersteunen.

sommige spelers hebben een hardere aanpak nodig ,,nu denken ze te vaak dat
ze het wel goed doen wat dus totaal niet zo is.

inzet verwijt ik ze niet ze willen wel maar je moet ook wat extra,s kunnen brengen
en soms 1 onderuit schoffelen als de situatie er om vraagt.




TopperM

Ik lees hier een hele boel berichten dat het momenteel niet goed gaat en dat we blij mogen zijn met plek 17, maar mochten we alsnog de nacompetitie halen. Halen we dat wel? Ik ben niet zo heel erg op de hoogte van het niveau in de Jupiler League, maar ik schat dat niet veel minder dan wat Cambuur momenteel laat zien

Dokkumer

Citaat van: TopperM op februari 08, 2016, 22:50:33
Ik lees hier een hele boel berichten dat het momenteel niet goed gaat en dat we blij mogen zijn met plek 17, maar mochten we alsnog de nacompetitie halen. Halen we dat wel? Ik ben niet zo heel erg op de hoogte van het niveau in de Jupiler League, maar ik schat dat niet veel minder dan wat Cambuur momenteel laat zien
Dan heb je tenminste nog kans en heeft Henks Knuffelbrigade misschien het licht gezien. Maar zoals ik momenteel de situatie zie vind ik rechtstreekse degradatie een veel reƫler scenario.

denistel

Citaat van: TopperM op februari 08, 2016, 22:50:33
Ik lees hier een hele boel berichten dat het momenteel niet goed gaat en dat we blij mogen zijn met plek 17, maar mochten we alsnog de nacompetitie halen. Halen we dat wel? Ik ben niet zo heel erg op de hoogte van het niveau in de Jupiler League, maar ik schat dat niet veel minder dan wat Cambuur momenteel laat zien


sparta is eigenlijk de enige die constant presteerd en ook kampioen wordt.

mocht je nac krijgen dan heb je een pittige tegenstander met ook nog
een grote fanatieke aanhang.

meestal is het dan knokvoetbal dus je moet er wel staan dan.

als je iedereen fit hebt en ze gaan er voor dan moet je dat eigenlijk
wel kunnen redden vind ik.

Bill Shankly

Citaat van: Baksteen op februari 08, 2016, 21:33:46
Wat een negatief gezeik. Waarschijnlijk zitten jullie allemaal vrijdag weer te schreeuwen voor onze club! Steun ze hier dan ook!
Natuurlijk steunen we ze vrijdag weer.
Het is onze club.   Die zit in je hart.
Maar daarom mogen we wel kritisch zijn.
We willen passie en beleving zien

rudie

Eigenlijk hebben alle clubs waar het een seizoen lang klote gaat nog wel een serie waarin het wel even loopt en er punten gepakt worden. De Graafschap heeft nu even die flow te pakken en ik weiger te geloven dat wij die flow midden December al gehad hebben. Punten komen nog wel. Al ben ik wel ongerust over het totale gebrek aan kwaliteit en inzet, zeker in de laatste uitwedstrijden (waarbij ik meteen toegeef enkel de samenvatting gezien te hebben).

Vrijdag weer spelen zoals tegen Vitesse en Heerenveen en wie weet; Utrecht levert ons wel regelmatig punten op.